علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

لاغری با گن ساعت شنی

امروزه که جراحی های زیبایی به سرعت در حال رشد و گسترش هستن ، زیبایی اندام به یکی از اصلی ترین دغدغه مردم تبدیل شده و به راه های مختلفی هم برای رسیدن به فرم دلخواه ، متوسل میشن . ولی آیا تمام راه های موجود ایمن هستن و برای سلامتی ضرر مضاعف به حساب نمیان؟ اولین راهی که شما برای کاهش سایز و لاغری انتخاب میکنید چیه؟گن ساعت شنی برای افراد چاق میتواند گزینه مناسبی باشد.

اجازه بدین با یک مثال ساده تر براتون توضیح بدم . فرض کنید به تازگی کفش جدیدی هدیه گرفتین و الان که برای استفاده به سراغش رفتین متوجه میشین که براتون تنگ و ازار دهنده س و اندازه تون نیست!!!! اولین راهی که به ذهنتون میرسه چیه؟! در اینجا شما دو راه بیشتر ندارین ؛ یا کفش تونو عوض کنین ، یا به سراغ تیغ و جراحی برین تا سایز پاهاتون رو طبق کفش ، جراحی کنین!!!!

بله ، انتخاب جراحی برای کاهش سایز شکم و پهلو هم به همین اندازه غیر منطقی و سخت هست و نباید به عنوان اولین گزینه بهش فکر کنید . در تمام جراحی های زیبایی عوارض شدیدی پس از عمل وجود داره که گاهی ممکنه تا ماه ها درمانش زمان ببره و حتی نتیجه گرفتن شما از این دست جراحی ها هم هیچوقت 100% قطعی نیست . پس اگر شماهم به دنبال کاهش سایز هستین ، پیشنهاد ما به شما خرید گن اسلیپ است . قیمت گن شورتی اسلیپ شما را متعجب میکند چرا که با کمترین عوارض ممکن ، شانس لاغری خودتون رو امتحان میکنید.

لاغری با گن ساعت شنی

انتخاب گن ساعت شنی چه مزایایی نسبت به عمل جراحی داره؟

حالا که کمی نسبت به جراحی دچار شک و تردید شدین بد نیست کمی بیشتر درباره گن کلمبیایی بدونید! گن های کلمبیایی پوششی از جنس های مختلف هستن که به هدف کاهش سایز فوری شکم ، پهلو، بازو ، پاها و حتی سینه طراحی و روانه بازار شدن. به جرات میتوان گفت که استفاده از گن لاغری ، جزو اولین راه های موجود و البته قدیمی ترین آن ها برای لاغری ایمن هست که شما به راحتی به آن دسترسی دارید. اولین و اصلی ترین عاملی که باعث قوت قلب شما میشه ، نبود درد ، خونریزی ، هزینه های سنگین جراحی و مراقبت های سخت پس از آن است.

در اغلب موارد ، بیمار بعد از جراحی تا ماه ها امکان انجام فعالیت های بدنی و تحرک های شدید را ندارد و در موارد چشمگیری ، ایجاد عفونت های داخلی بدلیل شرایط بد جراحی و یا عدم تخصص پزشک جراح ، مشکلات جدی تری رو برای بیمار ایجاد میکنه. به خرید گن ساعت شنی بیشتر و جزئی تر فکر کنید و خودتون رو به دردسر های جراحی نندازید . جالبه بدونید گن های ساعت شنی فقط برای کاهش سایز و حجم استفاده نمیشن . طراحی فوق العاده و اصولی گن های ساعت شنی ، این گن هارو به محصولاتی بسیار کاربردی برای حفظ سلامت بدن تبدیل کرده که قصد داریم به توضیح چند مورد از آن ها بپردازیم .

فرم دادن به بدن

بیشترین کاربرد گن های ساعت شنی ، فرم دهی و کاهش سایز بدن است . این گن ها به کمک فشرده کردن چربی ها در نواحی مورد نظر و ایجاد حرارت موضعی ، چاقی را تا حد قابل قبولی کاهش میدن و باعث فرم گیری بهتر نواحی مختلف بدن میشن . در صورتیکه از گن ، هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت های بدنی استفاده بشه ، تاثیر آن تا چندین برابر افزایش پیدا میکنه . در واقع تعریقی که هنگام پوشیدن گن ایجاد میشه ، به دلیل چربی سوزی و نشانه عملکرد مناسب گن است.

کاهش میل به غذا و جلوگیری از پرخوری

رژیم غذایی نامناسب و پرخوری ، یکی از عوامل شایع ایجاد چاقی در سنین مختلف هست . شما با استفاده از گن های ساعت شنی ، دیرتر احساس گرسنگی میکنید در نتیجه میزان کالری دریافتی روزانه تون به شدت کنترل میشه و به راحتی میتونین وزن تونو مدیریت کنین.

بهبود مسائل ستون فقرات

نشستن های طولانی مدت و فرم نامناسب کمر در طی روز ، باعث ایجاد مشکلات کمر درد، گردن درد و گای آسیب به ستون فقرات میشه . گن های ساعت شنی بدلیل وجود فنر های بلند ، باعث اصلاح فرم نشستن شده و آسیب های وارد به ستون فقرات رو کاهش و گاها درمان میکنه. این گن ها هم چنین بدلیل ثابت نگه داشتن عضلات پشت کتف و گردن ، برای درمان آرتروز گردن هم مفیدن .

کاهش درد دوران قاعدگی

همه خانم ها این درد شدید رو تجربه کردن و راه های مختلفی هم برای تسکین اون امتحان میکنن ولی جالبه بدونین با استفاده از گن ساعت شنی ، گرفتگی عضلات ناحیه شکم و لگن تا حد زیادی تسکین پیدا میکنه و میتونین این دوران رو با آرامش بیشتری سپری کنین.

کاهش سر درد

منشا بسیاری از سردرد ها ، فشاری است که موقع نشستن و خواب بر گردن و ستون فقرات وارد میشه . گن های ساعت شنی با کاهش فشار وارد بر این نواحی ، به خوبی سر درد هارو تسکین میدهد.

جلوگیری از افتادگی بدن به دلیل افزایش سن

با افزایش سن ، پوست ما قابلیت ارتجاعی خودش رو از دست میده و اغلب افتاده و شل میشه . این افتادگی بیشتر در نواحی شکم ، پهلو و بازوها خودش رو نشون میده . گن ساعت شنی برای این مشکل هم راهکار داره ! در واقع هنگام پوشیدن گن ساعت شنی ، پوست و عضلات شما با فشار مناسبی به سمت داخل هل داده میشن و همین موضوع باعث میشه پوست همچنان حالت ارتجاعی خودش رو حفظ کنه و دچار بد فرمی بدن نشین.

سخن آخر

سلامتی شما مهم ترین هدیه ای است که میتونین به خودتون بدین . قبل از استفاده از هر محصول لاغری ، حتما اطلاعات مناسب و کافی رو کسب کنید و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید. لطفا صبور باشید . هیچ هدفی یک روزه به دست نمیاد . شما تو راه لاغری و رسیدن به فرم دلخواه تون با مشکلات و محدودیت های زیادی روبرو هستین که لازم با آرامش و اعتماد به نفس باهاشون مقابله کنید . خوش اندامی هدفی است که ارزش کمی سختی و خودداری از عادت های شمارو داره .

دکمه بازگشت به بالا