هزینه جراحي زيبايي سينه زنان اصفهان

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

عمل جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی) یک عمل ترمیمی زیبایی است. در این عمل پوست ، چربی و بافت اضافی از پستان برداشته می‌شود. درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره عمل جراحی دارید، می‌توانید وارد بخش عمل جراحی زیبایی شوید. در ادامه این مطلب قیمت جراحی زیبایی سینه و قیمت پروتز سینه منتور عنوان شده است. با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات در زمینه پروتز‌های سینه، توصیه‌های دکتر سعادتی به کسانی که قصد جراحی زیبایی پستان دارند و همچنین سوالات متداول در این زمینه را بررسی کنیم.

انواع عمل جراحی سینه (ماموپلاستی)

عمل جراحی سینه دارای انواع مختلفی است. ماموپلاستی بسته به نوع و زمانی که جراح برای عمل صرف می‌کند، متفاوت خواهد بود. از انواع مختلف عمل جراحی زیبایی سینه می‌توان به بزرگ و کوچک کردن سینه ها ، لیفت ، تزریق ژل و بازسازی سینه و … اشاره کرد.

هزینه عمل جراحی زیبایی سینه

هزینه جراحی زیبایی سینه بستگی به اندازه و سایز پستان دارد. هرچه پستان بزرگ‌تر باشد، عمل نیز سخت تر و طولانی تر خواهد بود و در نتیجه هزینه نیز بیشتر می‌شود. هزینه جراحی زیبایی سینه به محلی که شما قرار است در آن عمل شوید نیز بستگی دارد . اگر شما در بیمارستان خصوصی درجه یک عمل شوید هزینه آن از مرکز جراحی محدود ، بیشتر می‌شود.

اگر عمل جراحی زیبایی سینه شما نیاز به پروتز داشته باشد. هزینه پروتز نیز به آن اضافه خواهد شد.

حداقل هزینه جراحی زیبایی سینه، به لیفت پستان مربوط می‌شود. لیفت، فقط عمل بالا بردن سینه است. سایز نه کوچک تر می‌شود و نه بزرگ تر.

البته بعد از این که بیمار توسط پزشک متخصص ویزیت شد هزینه نهایی توسط پزشک برآورد می شود. هزینه جراحی بستگی به وسعت جراحی ، نوع پروتز ، مرکز جراحی و شرایط فیزیولوژیک بیمار هزینه ها متغییر است. قیمت عمل جراحی زیبایی سینه از 10 میلیون تومان به بالا محاسبه می شود.

هزینه عمل پروتز سینه سال 98

همان‌طور که گفتیم، هزینه این عمل به دلیل وابسته بودن به شرایط ذکر شده، متفاوت است. برای محاسبه هزینه عمل پروتز سینه علاوه بر هزینه جراحی، هزینه پروتز نیز در نظر گرفته می‌شود. بسته به نوع پروتزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت پروتز نیز تفاوت پیدا می‌کند.

پروتزی که دکتر سعادتی در جراحی‌های پروتز سینه برای بیماران استفاده می‌کنند، پروتز سینه منتور است.

بهترین برند پروتز سینه کدام است؟

پروتز منتور یکی از بهترین برند‌های پروتز سینه درکشورمان است. پروتز سینه منتور از نمایندگی پروتز منتور ببرای بیمار تهیه می‌شود. این برند محصول کشور آمریکا است.

 پروتز سینه منتور چیست؟

به طور کلی پروتز‌های سینه به دو دسته پروتز آب نمکی (سالین) و پروتز ژلی (سیلیکونی) تقسیم می‌شوند. هر دو این پروتز‌ها غیر قابل نفوذ هستند و از سیلیکون ساخته می‌شوند. پروتز آب نمکی با سرم نمکی (سالین) پر شده‌اند. پروتز‌های ژلی نیز با سیلیکون پر شده‌اند.

تفاوت شکل ظاهری این دو نوع پروتز نیز در حالت سینه است. پروتز‌های آب‌نمکی کمی سفت هستند. اما پروتز ژلی ظاهری طبیعی‌تر دارد.

محصولات برند پروتز سینه منتور

محصولات برند منتور سه محصول زیر است.

برای استفاده از پروتز‌های ®MemoryShape® ،MemoryGel باید حداقل 22 ساله باشید. حداقل سن لازم برای کار گذاشتن پروتز آب‌نمکی منتور هم 18 سال است.

1. پروتز سینه منتور ®MemoryShape

این محصول با استفاده از یک ژل محکم با چسبندگی زیاد ساخته شده است. استفاده از این پروتز باعث می‌شود، فرم سینه طبیعی، جوان و محکم به نظر برسد. فرم آن‌ها اشکی است. یعنی بالای آن باریک است و در قسمت‌های پایین برجستگی بیشتر است.

لازم به ذکر است که کلیه پروتز‌های منتور دارای ضمانت کامل هستند. همچنین امار‌های بالینی نشان داده پروتز سینه منتور ®MemoryShape، در بازه زمانی 10 سال، کم‌ترین میزان وقوع عوارض را داشته است.

2. پروتز سینه منتور ®MemoryGel

شباهت این پروتز به بافت طبیعی سینه خیلی بیشتر است. استفاده از پروتز سینه منتور ®MemoryGel ، قدمت 30 ساله در سراسر دنیا دارد. این پروتز متناسب با اندام و سایز هر شخص، محدوده گسترده‌ای دارد.

پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra

سایز این نوع بالای متوسط و ظاهرش برجسته است. برای تولید پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra از آخرین نسل سیلیکون استفاده شده است. ژل درونشان مایع نیست. این ژل چسبندگی بالا دارد و ظاهر آن بسیار شبیه به بافت طبیعی پستان است.

پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra

3. پروتز سینه آب‌نمکی منتور

این پروتز با آب‌نمک استریل پر شده است. این نوع پروتز معمولا پس از قرار گرفتن در سینه پر می‌شوند. این کار توسط لوله مخصوص انجام می‌شود. پس از خروج لوله، پروتز به صورت خودکار بسته می‌شود. پروتز‌های آب نمکی منتور در محدوده وسیعی از سایز و شکل تولید می‌شوند.

نیاز به جراحی مجدد، تعویض پروتز، انقباض کپسولی، درد سینه و خالی شدن پروتز از نمونه عوارض این پروتز است.

انواع آن به شرح زیر است:

  1. آب نمکی گرد منتور

تولید این نوع پروتز در سه مدل است. متوسط، متوسط پلاس و بلند. برند منتور اولین تولید کننده پروتز آب نمکی سینه در آمریکا است.

  1. آب نمکی طرح دار

شکل این پروتز اشکی است. در زیر مجموعه پروتز های سینه اشکی قرار دارد. شکل پستان، پس از کار گذاشتن این پروتز طبیعی، دارای شیب ملایم از بالا به سمت پایین و همچنین پایین برجسته است.

آب نمکی ®SPECTRUM

این پروتز دارای دو نوع گرد و طرح دار است. مزیت استفاده از این پروتز این است که تا 6 ماه بعد از جراحی امکان تغییر سایز دارد.

عمل زیبایی سینه برای چه کسانی ممکن نیست؟

لازم به تذکر است این عمل برای افرادی که در هر جای بدن‌شان عفونت یا سرطان دارند، همچنین خانم‌های باردار یا کسانی که بچه شیر می‌دهند، ممنوع است.

همچنین اشخاصی که دچار بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس و اسکلرودرمی هستند، به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بدنشان، دچار اختلالات لخته شدن خون و زخم خواهند شد. به دلیل این که خون رسانی به بافت سینه در بدن ایسن افراد ضعیف است، از انجام این جراحی باید خودداری کنند.

دسته دیگر کسانی هستند که دچار مشکلات افسردگی و اختلالات ذهنی هستند. این دسته از افراد هم توصیه می‌شود تا بهبود کامل مشکلاتشان صبر کنند و این جراحی را انجام ندهند.

عوارض عمل پروتز سینه چیست؟

مواردی که در ادامه به عنوان عوارض گفته می‌شود، حتمی نیستند و احتمالی است. هر چه کیفیت پروتز استفاده شده بهتر باشد، این عوارض احتمال وقوع کم‌تری دارند.

توصیه هایی به کسانی که قصد جراحی زیبایی سینه دارند

به شما پیشنهاد می‌دهیم؛

  1. حتما پیش از جراحی، اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. شما باید بدانید عمل زیبایی پروتز سینه ماندگار نیست. شما ممکن است در آینده نیاز ترمیم یا تعویض پروتز خود داشته باشید.
  2. پروتز منتور به دلیل کیفیت بالا، احتمال پاره شدن کمتری نسبت به سایر برند‌های تولید کننده پروتز سینه دارد.
  3. برای اطمینان از سالم ماندن پروتز‌های خود، سه سال بعد از جراحی اول، MRI انجام دهید. پس از آن هر دو سال یکبار این کار را انجام دهید.
  4. این عمل ممکن است روی میزان شیردهی فرد تاثیر بگذارد. شیردهی ممکن است به طور کامل از بین برود یا کم‌تر بشود.

سوالات متداول در مورد جراحی پروتز سینه

چرا پروتز سینه منتور را پیشنهاد می‌کنید؟

این پروتز تولید آمریکا و مورد تایید FDA آمریکا است. در صورتی که آسیب ببینند، مواد داخل آن‌ها به بیرون ترشح نمی‌کند. قوام آن‌ها همیشه حفظ می‌شود و خبری از ترکیدن و تراوش نیست.

استفاده از پروتز سینه باعث سرطان خواهد بود؟

خیر. هیچ شواهی در رابطه با سرطان زایی و بیماری زایی برای پروتز (به خصوص برند معتبر منتور) وجود ندارد. همان‌طور که گفتیم منتور مورد تایید FDA است.

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

بسیاری از زنان به دلیل سایز بالا و سنگینی سینه خود و هم چنین افتادگی سینه که دلایل مختلفی دارد، اقدام به انجام عمل زیبایی سینه یا به عبارتی جراحی ماموپلاستی می کنند. ماموپلاستی عملی بسیار موثر و موفقیت آمیز است که تا کنون توانسته رضایت بسیاری از خانم ها را از فرم سینه شان جلب کند. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای رها شدن از درد و ناراحتی ناشی از سنگینی سینه و سایز بالای سینه خود از عمل جراحی ماموپلاستی استفاده کنید.

هم چنین عمل جراحی پروتز گذاری برای سینه که می تواند سینه های کوچک و نا فرم را اصلاح کند یکی دیگر از عمل های زیبایی است که طرفدارهای زیادی را درمیان خانم ها دارد.

اما از آن جایی که برای انجام  هر عملی مقدمات و آمادگی های لازم است، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش هزینه های جاری زندگی، بر آن شدیم تا با ارائه توضیحاتی هزینه عمل جراحی زیبایی سینه تان را پیش بینی کنید و حتی می توانید با شرکت بیمه طرف قرار داد خود صحبت کنید شاید مقداری از هزینه ها را پوشش دهند. تا با خیالی آسوده به انجام عمل زیبایی سینه بپردازید

برای بسیاری از خانم ها مهم است که از شرایط فیزیکی خود راضی باشند، این رضایت مندی می تواند در سطح کیفیت زندگی آن ها تاثیر به سزایی بگذارد. عمل های زیبایی می توانند نتایجی خوبی را برای فرد رقم بزند و میل به زیبایی در وجود خانم ها را به خوبی افزایش داده و در پی افزایش زیبایی در خانم ها به طور حتم اعتماد به نفس آن ها نیز افزایش خواهد یافت.

انواع عمل های زیبایی سینه کدام اند؟

ماموپلاستی:

نوعی عملی درمانی، زیبایی است که به کاهش حجم سینه و راحتی خانم ها می پردازد، در عمل ماموپلاستی بافتهای چربی اضافی موجود در سینه با استفاده از ابزارهای مخصوصی و طی یک جراحی کوتاه مدت و تحت بیهوشی عمومی، برداشته می شود.

کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)

خانم هایی که سینه های بزرگی دارند، اغلب با مشکلات پزشکی متعددی مانند پستان درد، گردن درد و یا بی حس شدن دست ها و انگشت ها روبرو می شوند، چرا که سنگینی سینه ها به این نواحی وارد می شود.

این روند جراحی، با برداشت چربی اضافی، بافت غده ای و پوست از روی سینه، به کوچک تر شدن و خوش فرم شدن سینه ها کمک می کند.

پروتز گذاری یا بزرگ کردن سینه:

این گونه از عمل ها به منظور فرم دهی مناسب به سینه انجام می شود که با کار گذاری پروتز هایی از جنس سیلیکون می توانند سینه های شل و افتاده را زیبا و جذاب کنند.

عمل پروتز سینه با برش در ناحیه ای از سینه انجام می شود که با استفاده ازاین برش ها پروتز ها درون سینه جای می گیرد. هم چنین می تواند دوام و ماندگاری بالایی در سینه داشته باشند.

تقویت سینه برای افزایش ظاهر، اندازه و خطوط سینه ها انجام می شود. بیماران ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به انجام جراحی پروتز سینه برای افزایش سینه های خود داشته باشند. کسانی که متقاضی انجام این جراحی هستند ممکن است دلایلی داشته باشند که شامل:

عمل جراحی زیبایی برای افزایش سینه با استفاده از ایمپلنت انجام می شود که می تواند در زیر عضله سینه یا روی عضله سینه قرار گیرد. برش برای قرار دادن ایمپلنت ایجاد می شود که ممکن است در زیر بغل، آرئولا (ناحیه اطراف نوک سینه ) یا چین پایین سینه باشد. به طور کلی، عمل پروتز سینه افزایشی از جمله انواع جراحی زیبایی سینه کم تهاجمی است. در مواردی که برش در زیر بغل ایجاد می شود، ممکن است از آندوسکوپ (لوله نازکی با دوربین کوچک و نور) استفاده شود.

ایمپلنت های سینه دارای پوسته از جنس سیلیکون می باشند که به طور کلی دو نوع هستند یا داخل آنها حاوی محلول آب نمک (سالین) است و یا از ژل سیلیکون ساخته شده اند. بیماران با امتحان کردن ایمپلنت های آزمایشی اندازه دلخواه خود را تعیین می کنند. در حال حاضر، ایمپلنت های سالین نسبت به ایمپلنت های حاوی ژل سیلیکون دارای مزایای بیشتر و عوارض کمتری هستند و به همین دلیل استفاده از آنها رواج بیشتری دارد.

جراحی پروتز سینه، شامل قرارگیری پروتز (ایمپلنت) داخل بافت سینه و یا تزریق چربی به سینه می باشد که با هدف افزایش سایز و اندازه سینه ها انجام می شود. این روش جراحی عمدتا در خانم هایی انجام می شود که بعد از بارداری و یا کاهش وزن از حجم سینه های شان کاسته شده است و خواهان سینه های گرد و توپر هستند. این روش جراحی هم چنین به بهبود تقارن سینه ها نیز کمک خواهد کرد.

لیفت سینه یا بالا کشیدن سینه های افتاده:

یکی دیگر از انواع عمل های زیبایی سینه زنان که در حال حاضر بیش از هر گونه عمل زیبایی دیگری مورد استقبال قرار گرفته است جراحی زیبایی لیفت سینه است. در این نوع عمل پوست های اضافی این ناحیه را برمی دارند و نوک پستان را در جای مناسبی خود قرار می دهند ، تا نتیجه مطلوبی حاصل شود و منجر به سفت شدن سینه می شود. لازم به ذکر است که این جراحی میتواند به طور همزمان با پروتز سینه هم انجام شود. در واقع جراحی پروتز سینه با جراحی لیفت سینه به طور همزمان

لیفت سینه Breast Lifts

جراحی کاهش اندازه سینه یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی سینه است و  اغلب در زنانی که سینه بزرگ و سنگین دارند و به دلیل وزن سینه ها ناراحتی قابل توجهی از جمله گردن درد، کمر درد و بی حسی یا ضعف دارند، انجام می شود. در طی این روش، پوست اضافی، چربی و بافت سینه برداشته می شود. این نوع جراحی همچنین ممکن است باعث تغییر در احساس سینه و عدم توانایی در شیردهی شود.

جراحی لیفت سینه با برداشت پوست اضافی و کشیده شدن بافت اطراف سینه همراه است که نتیجه آن لیفت و کشیده شدن سینه به سمت بالا می باشد. از دیگر مزایای این روش جراحی می توان به تغییر فرم و جوانسازی سینه ها اشاره کرد.

در بعضی از زنان، پوست به اندازه کافی مقاوم و محکم نیست که بتواند وزن سینه را تحمل کند و باعث آویزان شدن و افتادگی سینه ها می شود. به این حالت پتوز نیز گفته می شود که در آن به نسبت بافت سینه پوست بیش از حد وجود دارد. برای لیفت دادن به سینه، باید پوست اضافی آن برداشته شود. چندین روش برش برای لیفت سینه استفاده می شود از جمله:

جراحی لیفت سینه درجاتی از اسکارهای دائمی به جای می گذارد که به نوع روش و مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد.

مزایای انجام انواع عمل های زیبایی سینه

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام عمل زیبایی سینه هستند؟

افرادی که بر اثر بیماری های سخت مانند سرطان پستان بخشی یا کل بافت پستان خود را از دست داده اند و بر اثر این بیماری یکی از سینه های آسیب دیده برداشته می شود که نا متقارنی ایجاد می شوند، می توانند از پروتز سینه برای حفظ زیبایی پستان و افزایش روحیه استفاده کنند.

کسانی که از سنگینی سینه های درشت خود رنج می برند و قصد دارند از هزینه لیفت سینه آگاه شوند می توانند مقاله مربوطه را بخوانند.

خانم های که به طور مادرزادی از بدو تولد اختلالی در رشد و عملکرد سینه های خود  دارند می توانند از انواع عمل های زیبایی سینه استفاده کنند و به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

انجام عمل های زیبایی سینه چه عوارض احتمالی را به همراه دارد؟

به طور کلی هر عمل جراحی که تحت بیهوشی یا بی حسی موضعی قرار بگیرد، به طور بالقوه خطر بروز عارضه ای باشد.

عمل های زیبایی سینه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و در صورت عدم رعایت مراقبت های قبل و بعد  از عمل که بسیار مهم است، ممکن است عوارض جانبی برای فرد ایجاد شود، اما خبر خوب این که عوارض بلند مدتی در این نوع جراحی ها به ندرت اتفاق افتاده است.

هزینه عمل زیبایی سینه زنان چقدر است؟

هزینه عمل جراحی زیبایی پستان ها به عوامل متعددی وابسته است که در ادامه به فاکتور های تاثیر گذار آن اشاره خواهیم کرد.

با داشتن اطلاعاتی در این باره به راحتی می توانید در مورد انجام عمل جراحی خود تصمیم بگیرید.

اگر عمل زیبایی بزرگی سینه داشته باشید باید میزان کمیت و کیفیت پروتز های سینه را در نظر بگیرد، زیرا انواع مختلفی از پروتز ها در بازار موجود است که هر کدام بر اساس میزان کیفیت شان ارزش گذاری شده اند.

در دیگر عمل های زیبایی سینه، نوع بیمارستان محل جراحی (دولتی-خصوصی) بودن آن نیز تاثیر گذار است.

میزان تخصص، تجربه، تبحر پزشک نیز در میزان هزینه ها موثر است، زیرا هر پزشکی بنا به چنین عواملی دستمزد می گیرد.

میزان کیفیت و کمیت لوازم و تجهیزات مورد استفاده در عمل نیز می تواند در برآورد هزینه ها دخیل باشند.

نتیجه گیری

برای داشتن تجربه ای خوب از عمل زیبایی سینه خود می توانید از بهترین جراح در دسترس کمک بگیرید.

حتما قبل از عمل از فردی امن و متخصص و با تجربه مشاوره دریافت کنید و با اطمینان این کار را انجام دهید تا برای تان مفید فائده باشد.

هم چنین دستور مراقبت های بعد از اتمام عمل جراحی را باید از پزشک خود دریافت کنید و با رعایت هر کدام بنا به دستورات ارائه شده می تواند از بروز عوارض عمل جلوگیری کرد.

*توجه داشته باشید: که قبل از انجام عمل توقعات و انتظارات خود از فرم سینه تان را با جراح تان درمیان بگذارید. تا نتیجه دلخواه تان را دریافت کنید

منبع:

https://noorabeauty.com/عملية-تجميل-الثدي/

خروج از نسخه موبایل