فرهنگ و هنر

نمایش آنلاین فیلم های منتخب سوگواره “تصویر دهم”

نمایش آنلاین فیلم های منتخب سوگواره "تصویر دهم"

دبیر سوگواره فیلم کوتاه زمان اختتامیه و اکران عمومی و آنلاین فیلم های برگزیده دومین دوره این رویداد را اعلام کرد.

به گزارش ایواره، به نقل از فیلم کوتاه سوگواره عاشورا، محمد رهبر با اشاره به اتمام فعالیت هیئت انتخاب این مراسم، اظهار کرد: با نهایی شدن آرا، هیئت انتخاب دومین دوره سوگواره متشکل از حامد. جوادزاده، محمدرضا مصباح، یاسین حجازی، محمدحسین پاوی جعفرالادیب منتخب فیلم ها به صورت آنلاین و فیزیکی نمایش داده می شود.

وی ادامه داد: فیلم های برگزیده در تهران، قم، مشهد، اصفهان و همچنین با حمایت و مشارکت حرم مطهر حسین (ع) در کربلا اکران می شود. به این ترتیب نمایشگاه این آثار پنجشنبه 20 آبان ماه در تهران برپاست.

دبیر فیلم کوتاه سوگواره دهمین تصویر با اشاره به اقدامات انجام شده برای اکران آنلاین فیلم های برگزیده گفت: با توجه به اینکه سایت هاشور بستر مناسبی برای اکران فیلم های جشنواره و سوگواره است. تا چهارشنبه 19 آبان از طریق این سایت نمایش داده می شود. بدین ترتیب پس از اتمام اجرای آنلاین و زنده، 5 فیلم شناخته شده انتخاب خواهند شد.

در پایان محمد رهبر در زمان اعلام نتایج رای گیری هیات داوران و برگزاری مراسم اختتامیه این سوگواره گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم اختتامیه دومین سوگواره روز جمعه 22 آبان ماه برگزار می شود.

شایان ذکر است «نوحه فیلم کوتاه عاشورای تصویر دهم» با محوریت گسترش و ترویج سنت ها و شعائر حسینی و با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر برگزار می شود.

در دومین فیلم «دهمین عکس کوتاه سوگواری عاشورا» به انتخاب هیئت داوران متشکل از مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی، به سه تندیس برتر با احتساب 5 سکه، لوح و جوایز نقدی اهدا خواهد شد. 4 سکه و 3 سکه بهار آزادی. ، به ترتیب. همچنین به پنج فیلم برگزیده لوح تقدیر و سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا