فرهنگ و هنر

“سید حسام بنی فاطمه” رئیس حوزه هنری گلستان شد

"سید حسام بنی فاطمه" رئیس حوزه هنری گلستان شد

ایواره/ گلستان با حکم رئیس حوزه هنری کشور، سید حسام بنی فاطمه سرپرست این مجموعه در استان گلستان شد.

هر جا که واژه ها و زبان ها کوشیده اند اما ناکام مانده اند و از بیان و رساندن پیام و رسالت عاجز بوده اند، بدون شک تنها زبان هنر است که به میدان می آید و ایفای نقش می کند.

حال اگر این هنر در بستر تفکر و منش انقلابی و در تسلط بر افق انقلاب رشد کند، بدون تردید خروجی تلاش ها و حرکت ها چه خواهد بود، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است.

از این رو در زمانی که حوزه هنری استان گلستان برای رسیدن به اهداف عالیه این نهاد مهم و اثرگذار وقت خود را از دست داده بود، در این مجموعه با حضور جوانان انقلابی، مومن و هنر، برنامه ریزی برای رسیدن به هدف انجام شد. شتاب بخشیدن به درک.

امروز بود که در اولین روزهای کاری رسمی سال 1401 با حکم محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور، «سید حسام بنی فاطمه» رئیس جدید حوزه هنری استان گلستان شد.

وی در سوابق کاری خود معاونت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی استان گلستان، سرپرست معاونت فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) است. و مشاور جوان فرماندار کردکوی.

مراسم تکریم محمود خواجه نژاد و معارفه سید حسام بنی فاطمه روز چهارشنبه 15 فروردین ماه ساعت 9 صبح با حضور رئیس حوزه هنری کشور در سینما عصر جدید گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا