«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

معاون وزیر امور خارجه صداوسیما از تشکیل بلوک رسانه ای «باشگاه تحریم» برای کشورهایی که در معرض تحریم های اقتصادی قرار گرفته اند، خبر داد.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی معاونت امور خارجه، احمد نوروزی امروز شنبه 27 فروردین مصادف با سومین سالگرد تاسیس خبرگزاری تصویری ایران پرس از این خبرگزاری بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور خبرگزاری ایران پرس باعث شد برخی تهدیدات ناشی از عدم نظارت قانونی در این حوزه در سطح بین المللی برطرف شود و جذابیت خوبی برای رسانه های مختلف در حوزه مقاومت و غیره ایجاد کند. مقاومت. بنابراین خبرگزاری ایران پرس یک پروژه راهبردی در وزارت خارجه محسوب می شود.

نوروزی افزود: در ماه های اخیر همواره تلاش شده تا با برگزاری جلسات متعدد، مسائل و مشکلات مطرح شده رفع شود تا بر تعداد کاربران ایران پرس و مخاطبان غیر مستقیم این خبرگزاری افزوده شود.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل بلوک رسانه ای کشورهای همسایه در منطقه گفت: شبکه هیسپان تی وی اخیراً مسابقاتی را با همین ایده ویژه کشورهای تحریم شده با عنوان «هیسپان تی وی» برگزار کرد. باشگاه تحریم ها» به منظور پیوند رسانه ها با استقبال خوبی مواجه شده است و امیدواریم با گام های عملی قوی تری وارد فاز دیپلماسی رسانه ای فعالتر شویم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل