اقتصادی

 با ۷۰۰ میلیون خانه چند متری در نارمک می‌توان اجاره کرد؟

اگر قصد اجاره یک واحد در نارمک را دارید، یک واحد با متراژ ۶۲ متری ۷ ساله که انباری و آسانسور و یک اتاق خواب دارد را با رهن ۶۵۰ میلیونی تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در نارمک هستید می‌توانید یک خانه نقلی با متراژ ۸۳ متری که دواتاق خواب دارد را با پول پیش ۹۰۰ میلیون تومانی کرایه کنید.

اگر واحدی در نارمک مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۸۵ متری است و دو اتاق خواب دارد را با رهن ۷۰۰ میلیون تومانی قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری با متراژ ۷۱ متر در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و دو اتاق خواب داشته باشد، با پول پیش ۲۱۵ میلیونی و اجاره ۱۳میلیون تومان در نارمک برای اجاره آگهی شده است.

قیمت روز آپارتمان ۵۰ متری در تهران/ جدول قیمت

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید یک واحد ۱۴۰ متری ۳ اتاق خواب دارد و ۹ ساله است با رهن ۹۰۰ میلیون و اجاره ۱۴ میلیون در نارمک قیمت گذاری شده است.

همچنین واحد با متراژ ۵۰ متر که یک اتاق خواب دارد را با رهن ۲۵۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومان در نارمک کرایه کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره مسکن در نارمک به دست خواهید آورد.

 با ۷۰۰ میلیون خانه چند متری در نارمک می‌توان اجاره کرد؟

۲۳۳۲۲۰

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا