عمومیمدیریت کسب و کار

یخچال تاپینگ چیست؟

این روزها کانترهای آماده‌سازی غذا به بخشی جدایی‎ناپذیری از هر آشپزخانه تجاری تبدیل شده‌اند و می‌توانند به عنوان مرکز آماده‌سازی غذا در آشپزخانه‌ها بکار برده شود. تاپینگ نیز نوعی کانتر و از تجهیزات مهم آشپزخانه‌های تجاری محسوب می‌شود که می‌توانند پروسه‌ی پخت‌وپز و کار سرآشپزها را آسان‌تر نمایند و در عین حال باعث شود که مشتریان شما غذای باکیفیت و خدمات به موقعی را دریافت کنند.  ایران استیل اولین تولید کننده یخچال قنادی رطوبت زا در کشور است که مفتخر است با این فناوری توانسته کمک شایانی به اقتصاد این صنف نماید.

یخچال تاپینگ چیست؟

تاپینگ چیست ؟

تاپینگ نوعی میز استیل با بخش‌های مختلف جهت تفکیک مواد اولیه برای آماده‌سازی سریع غذا است. هر بخش شامل یک لگن است که مواد غذایی را می‌توان در آن‌ها نگهداری کرد. این وسیله یکی از تجهیزات ضروری تمامی آشپزخانه‌های تجاری است که در پروسه‌ی آماده‌سازی غذا نقش مهمی را ایفا می‌کنند. عکسی از تاپینگ را که از تولیدات آشپزخانه تهران است، در زیر مشاهده می‌کنید.

انواع تاپینگ

تاپینگ‌ها در دو نوع گرم و سرد به بازار عرضه می‌شوند. در زیر به بررسی تفاوت دو نوع تاپینگ گرم و سرد پرداخته‌ایم.

  • تاپینگ گرم چیست

تاپینگ گرم نوعی میز استیل با بخش‌های مختلف جهت تفکیک مواد اولیه است اما با این تفاوت که از آن‌ برای گرم نگهداشتن غذا در خط سلف سرویس استفاده می‌شود. در این نوع تاپینگ در زیر لگن‌ها سیستم چرخش آب گرم تعبیه می‌شود تا غذا، گرم و تازه نگه داشته شود.

  • تاپینگ سرد چیست

تاپینگ سرد همانند تاپینگ گرم نوعی میز استیل با بخش‌های مختلف جهت تفکیک مواد اولیه است که در زیر لگن‌ها بجای سیستم گرمایشی، یخچال یا فریزر تعبیه می‌گردد. با اینکار از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌شود. خوشبختانه امکان خرید هر دو نوع تاپینگ سرد و گرم در آشپزخانه تهران وجود دارد.

آشپزخانه تهران بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش تجهیزات پیش روی شما قرار می‌دهد. از طریق وبسایت تهران کیچن می‌توانید قیمت تجهیزات آشپزخانه از جمله انواع کانتر گرم و سرد را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید. در سایت تهران کیچن قبل از خرید می‌توانید سایز و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن‌ را سفارش دهید.

فرقی نمی‌کند که شما قصد راه‌اندازی رستوران، کافی‌شاپ یا بستنی‌فروشی را دارید، در هر صورت شما برای راحتی کارها به تاپینگ نیاز خواهید داشت. تاپینگ‌ها مزایای متعددی با خود به همراه می‌آورند و سرمایه‌گذاری اصلی برای هر کسب‌وکاری محسوب می‌شوند. در زیر به مزایای خرید تاپینگ اشاره کرده‌ایم:

  • ایجاد فضای کاری بدرد بخور با امکان ذخیره‌سازی.
  • راحتی کامل و افزایش سازماندهی مواد اولیه.
  • آماده‌سازی ساده غذا، خدمات سریع و در نهایت رضایت مشتریان.

بررسی تاپینگ بستنی

از فریزر تاپینگ بستنی معمولا در کافه ها و بستنی فروشی های بزرگ و کوچک استفاده می شود و در داخل آن بنماری هایی به کار رفته که از تعداد آن از ۶ لگن تا ۲۰ لگن متغیر است و ابعاد آن به صورت ۱/۲، ۱/۳و ۱/۴ تعیین می شود.در داخل این یخچال ویترینی از سیستم سرمایشی نوفراست استفاده شده که قادر است هوای سرد و خشک را به هوایی سرد و مرطوب تبدیل کند.

دستگاه بستنی اسکوپی دارای بدنه ای از جنس تمام فلز و استیل استنلس نگیر بوده که از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و فرسودگی برخوردار است و مدت زمان طولانی کیفیت آن حفظ خواهد شد.همانطور که گفتیم تاپینگ بستنی اسکوپی در دو نوع فانتزی و صنعتی طراحی و ساخته می شود که از تاپینگ بستنی صنعتی معمولا در مکان های شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به امکان درج لوگو و نام فروشگاه شما به صورت CNC نیز اشاره کرد.

در ساخت فریزر بستنی اسکوپی از عایق بندی پلی اورتان استفاده شده که این عایق بندی مانع از هدر رفتن انرژی خواهد شد.این ویترین بستنی فروشی با توجه به درخواست مشتری در مدل های مختلفی توسط صنایع برودتی نارنیا سرما قابل طراحی و تولید است که تنها تفاوت این مدل ها در تعداد کاسه ها و قدرت کمپرسورهای آن ها با هم است.طبعیتا هر چه تعداد کاسه ها افزایش یابد قدرت کمپرسور آن نیز افزایش پیدا می کند.

تاپینگ زیر فریزر viptajhiz

تاپینگ زیر فریزر بهترین وسیله برای تاپ کردن و آماده سازی پیتزا میباشد.تاپینگ پیتزا مناسب برای قرار گیری در خط پخت پیتزا در کنار فر ریلی پیتزا و سرخ کن صنعتی میباشد.تاپینگ پیتزا دارای دو مدل زیر فریزر و زیر یخچال میباشد.استفاده برای خنک نگهداشتن مواد پیتزا مانند:پنیر پیتزا،خمیر پیتزا،سوسیس کالباس،میگو،پپرونی و غیره میباشد.

تاپینگ زیر فریزر برای سرد نگاه داشتن سالاد و مواد غذایی مایع در رستوران و فست فود مورد استفاده قرار می گیرد.
تاپینگ پیتزا و یا سالاد بار که به صورت تاپینگ زیر یخچالی و تاپینگ زیر فریزری بنا به سفارش مشتری تولید می شود.
تاپینگ پیتزا و ساندویچ در ابعاد استاندارد ۶ بن ماری ۱/۳ و ۸ بن ماری ۱/۳ و ۱۰ بن ماری ۱/۳ ساخته می شود.
قابل ذکر است که به سفارش مشتری حجم و اندازه بن ماری قابل تغییر است و همچنین تجهیزات فست فود viptajhiz این توانایی را دارد که تاپینگ پیتزا و ساندویچ را بنا به سفارش مشتری در ابعاد و اندازه مختلف تولید کند .

خرید فریزر تاپینگ فست فود

دستگاه تاپینگ پیتزا مناسب برای پیتزا فروشی ها و ساندویچی ها خواهد بود.دارای مدل های رومیزی و میز کاری ایستاده میباشند.از تاپینگ رومیزی در فست فود های کوچک استفاده میشود.
آشپزهای فست فود قادر خواهند بود با استفاده از این نوع تجهیزات فست فود به آسانی روی میز کار ، ساندویچ و پیتزا را آماده نموده و از یخچال پایین میز و از ظروف بالای میز نیز به نحو عالی استفاده بنمایند.
تاپینگ پیتزا و ساندویچ شامل میز کار + یخچال صنعتی خوابیده + ظروف مواد پیتزا و ساندویچ می باشد که باید فشار سرما به ظروف هم برای حفظ و نگهداری مواد اولیه رسانده شود.
دستگاه تاپینگ نوعی یخچال و میزکار است که علاوه بر نگهداری مواد اولیه داخل یخچال و ظروف روی دستگاه ، این امکان وجود دارد تا از درون ظروف مواد اولیه پیتزا و ساندویچ را مانند کاهو ، کلم ، گوجه ، کالباس ، پنیر ، قارچ ، فلفل دلمه ای ، گوشت ، سوسیس برداشته و روی میزکار جلوی دستگاه پیتزا و ساندویچ را به راحتی برای طبخ آماده نمود.

قیمت فریزر تاپینگ پیتزا

  • قیمت فریزر تاپینگ پیتزا در تیر ماه 1401 از 23 میلیون  500 هزار تومان شروع میشود.
  • این قیمت تاپینگ زیر فریزر مربوط به سایز 6 لگن یا همان 120 سانتی میباشد.
  •  تاپینگ زیر فریزر پیتزا کامل کننده تجهیزات فست فود در خط آماده سازی پیتزا است.
  • در خط پخت پیتزا کنار فر ریلی پیتزا و خمیر پهن کن نقش اساسی را ایفا میکند.
دکمه بازگشت به بالا