پخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در شب‌های قدر

پخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در شب‌های قدر

قسمت هایی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» برای شب های قدر در ماه مبارک رمضان آماده پخش است.

به گزارش ایواره به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، قسمت های «آخرین قرار»، «برنده مبارک» و «بیدار» از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در شب ها. ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

قسمت «آخرین قرار» امشب چهارشنبه 30 فروردین ماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می شود. این قسمت درباره پروانه یکتا دختر جوانی است که با دوستش سیما زندگی می کند و قصد دارد از یک موسسه خیریه پول دریافت کند که …

قسمت «برنده مبارک» نیز فردا پنجشنبه اول اردیبهشت آماده پخش است که ساعت 12 ظهر روی آنتن می رود. داستان این قسمت درباره جوانی به نام مرتضی، تکنسین و تعمیرکار کامپیوتر است که دیدش به دنیای اطرافش صفر، یک، دو، دو تا چهار است.

همچنین قسمت «خوشبخت بیدار شو» از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» جمعه 11 اردیبهشت مصادف با بیستم ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این قسمت داستان زندگی آفاق، زن میانسالی را روایت می کند که پس از سال ها ناآرامی، در خانه ای قدیمی شغلی پیدا می کند. او یک پسر معلول دارد و هر لحظه به فکر آسایش و آرامش خود است تا اینکه نامش به عنوان یکی از برندگان خوش شانس قرعه کشی بانک اعلام می شود و ….

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل