اقتصادی

برزگر:پرسپولیس اصلا نباید گل گهر را دستکم بگیرد/ بیرانوند روحیه لازم را به رفیعی می‌دهد

برزگر:پرسپولیس اصلا نباید گل گهر را دستکم بگیرد بیرانوند روحیه لازم را به رفیعی می‌دهد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه نتایج گل‌گهر رو به رشد بوده، پس نباید چنین حریفی را دست‌کم گرفت.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار خارج از خانه پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: گل‌گهر پیش از شروع فصل هزینه‌های بسیار زیادی کرد، سرمربی یونانی را به استخدام درآورد و بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را جذب کرد. این تیم جزو پر امکانات‌ترین باشگاه‌های ایران است و کادرفنی و بازیکنان دغدغه‌ای در زمینه امکانات تمرینی ندارند. مشکل بزرگی که این تیم دارد این است که با حریفی به نام پرسپولیس بازی دارد. پرافتخارترین تیم لیگ برتر و فوتبال ایران که بیشترین قهرمانی داخلی را دارد. آوازه و شهرت این تیم از لحاظ روحی به شدت کمک می‌کند تا بازیکنان با انگیزه بالایی برابر هر حریفی چه میزبان باشد چه میهمان، تنها برای کسب برتری بازی کند.

پرسپولیس در سیرجان هم نمایش خوبی خواهد داشت

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم اوسمار در شرایطی به جای یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که امیدواری زیادی به موفقیت او نبود، اما توانست نتایج بسیار خوبی بگیرد و هواداران به موفقیت تیم بسیار امیدوار هستند. اوسمار با عملکرد خوب پاسخ انتقاداتی را که به انتخاب وی شد داد. با شرایط تیم آشنایی کاملی دارد و با توجه به خرید‌های خوبی که انجام شد، شاهد نظم تاکتیکی و انسجام بسیار خوبی میان بازیکنان و کادرفنی هستیم. پیروزی‌هایی که در بازی‌های گذشته به دست آمده باعث تا از لحاظ انگیزشی شرایط بسیار خوبی بر پرسپولیس حکم‌فرما شود و مطمئن هستم که در روز بازی گل‌گهر در سیرجان هم شاهد نمایش بسیار خوبی از تیم اوسمار خواهیم بود. توان روحی بازیکنان پرسپولیس با برد‌های اخیر بازیابی شده و با بهترین شرایط به دیدار حریف خواهند رفت.

بازی پرسپولیس و گل‌گهر جذاب خواهد بود

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: اوسمار و دستیاران او به خوبی تیم گل‌گهر را آنالیز کردند و به راه‌های بسیار خوبی برای رسیدن به دروازه حریف رسیده‌اند. در سمت مقابل هم اوزونیدیس و دستیارانش، پرسپولیس را آنالیز کردند و با توجه به اینکه نتایج گل‌گهر رو به رشد بوده، پس نباید چنین حریفی را دست‌کم گرفت، چون هدف آن، کسب نتیجه مطلوب از پرسپولیس است. تفکرات نوینی از سوی سرمربی یونانی به تیم گل‌گهر تزریق شده، از آن طرف پرسپولیس با توجه به بازیکنان حرفه‌ای و با کیفیت خود، توانسته خیلی زود با تفکرات تاکتیکی سرمربی برزیلی کنار بیاید. این بازی جنگ تفکرات مربیان برزیلی و یونانی است و بازی جذابی از آب در می‌آید که امیدوارم با برتری پرسپولیس تمام شود.

انگیزه رفیعی به او کمک می‌کند

برزگر در خصوص مصدومیت بیرانوند و غیبت وی در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: همه بازی‌های پرسپولیس تا پایان فصل، حکم فینال را دارد. اگر این تیم قهرمانی می‌خواهد نباید به هیچ حریفی باج بدهند. نیاز به جمع‌آوری کامل امتیازات است تا پرسپولیس بتواند به صدر جدول برسد. مصدومیت بیرانوند پیش آمده ولی دلیلی ندارد که تیم پا پس بکشد. بیرانوند گلر با تجربه‌ای است و شکی نداریم که تأثیر زیادی روی عملکرد تیم دارد. او نه تنها برای پرسپولیس که برای تیم ملی هم بازیکنی کلیدی است. با این وجود، امیررضا رفیعی در بازی با ذوب‌آهن نشان داد که می‌تواند مهره قابل اتکایی باشد. مربی گلر‌های تیم به همراه علیرضا بیرانوند، روحیه لازم را به رفیعی می‌دهند تا بتواند از دروازه پرسپولیس دفاع کند. گلر توانمندی است و در تیم امید‌های پرسپولیس این موضوع را ثابت کرده است. حالا وقت آن رسیده که رفیعی ثابت کند در قد و قواره تیم است و از لحاظ تجربه شرایط بیرانوند بهتر است ولی انگیزه رفیعی می‌تواند به او کمک کند تا دروازه‌بان آینده‌داری شود.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا