اجتماعی

پیش‌بینی برف و باران در گردنه‌های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

پیش‌بینی برف و باران در گردنه‌های برفگیر شاهرود/ لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی

ایواره/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران در شاهرود از رانندگان خواست در سفر به این شهرستان و خصوصا چند گردنه برفگیر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه جمعه ۴ اسفندماه ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی اظهار کرد: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیر ضروری در محورها و گردنه های برفگیر و از جمله توسکستان و خوش ییلاق خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به گزارش های هواشناسی و احتمال بارش برف در استان سمنان و شهرستان شاهرود توصیه کرد: رانندگان، مسافران و  همشهریان شاهرودی در یکی دو روز آینده و خصوا در ایام تعطیل نیمه شعبان از سفر غیرضرور اجتناب کرده و توصیه های همکاران پلیس راه را جدی بگیرند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: انتظار می رود که رانندگان همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

وی بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی این شهرستان تأکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی اطمینان از پر بودن باک سوخت خودرو و سالم بودن برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

رئیس پلیس شاهرود با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور و پلیس راه فرماندهی انتظامی در تمامی محورها آماده خدمت‌رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا