پارتیشن ساز پرچین

در گذشته ها پارتیشن برای جدا سازی فضاهای داخلی منازل، شرکت ها و دفاتر تجاری استفاده میشد. امروزه نیز برای استفاده بهینه از فضاهای داخل مجموعه کاری از پارتیشن بهره میبرند. پارتیشن به معنای قسمت بندی و جدا سازی بهینه است. با استفاده از پارتیشن میتوان از فضای مورد نظر استفاده بهینه کرد. بدین معنا که یک فضای بزرگ را با پارتیشن میتوان به چند قسمت تقسیم کرد و در هر فضا عملکرد متفاوتی را اجرا کرد.

طراحی داخلی با پارتیشن اداری یک ایده جذاب، هیجان انگیز، جدید، زیبا و خاص است که زیبایی محیط شما را دو چندان میکند. شما در اکثر ساختمان های مسکونی و اداری میتوانید شاهد استفاده از این متریال جذاب باشید. پارتیشن ها در اشکال، ابعاد، طرح ها و متریال ها متفاوت طراحی و اجرا شوند. پارتیشن ها در کنار کارایی و قابلیت های خود، به زیبایی فضا کمک میکنند.

پارتیشن ها در دو نوع ثابت و متحرک و در ارتفاعات مختلف در بازار عرضه میشود. نوع ثابت آن با پیچ و مهره به زمین و دیوار نصب میشود. نوع متحرک آن به صورتی است که میتوانید آن را به راحتی جا به جایش کنید و در هر قسمتی که خواستید قرار دهید. پارتیشن دارای انواع متفاوتی است و به راحتی میتواند با هر نوع سبک دکوراسیون هماهنگ شود و جلوه بصری زیبایی را به فضای مورد نظر شما ببخشد.

کاربرد های پارتیشن

استفده از پارتیشن یک راه کار عملی برای تقسیم بندی فضا های بزرگ به چند فضای کوچک و کاربردی و قابل انعطاف است. بدین صورت که در هر مکانی و زمانی بدون استفاده از دیوار های بتنی و آجری که هزینه زیادی را در بر دارد و محدودیت چیدمان دارند میتوان دو یا چند فضا جداگانه در یک فضای بزرگ ایجاد کرد. این گونه شما علاوه بر افزایش کارایی، زیبایی ظاهری نیز رقم زده اید.

از کاربرد پارتیشن بندی برای منازل میتوان به؛ جدا سازی ورودی منزل از اتاق پذیرایی، جدا سازی اتاق ها خواب از اتاق نشیمن، جدا سازی آشپزخانه از اتاق نشیمن و همچنین جدا سازی اتاق های بزرگ اشاره کرد. پارتیشن با توجه به نوع کاربرد و عمل کردی که دارد میتواند یکی از کار آمد ترین ابزار ها برای خانه باشد. استفاده از پارتیشن ها یک مدرنیت خاصی به فضای خانه شما میدهد.

کاربرد پارتیشن برای محیط های اداری شامل؛ ایجاد بخش های خصوصی برای کارکنان، ساخت اتاق جلسه و کنفرانس، اتاق برای صرف غذا و … اشاره کرد. برای اتاق های جلسه و اتاق مدیریت معمولا از پارتیشن اداری دو جداره که ویژگی عایق صدا را دارند، استفاده میکنند.

انواع پارتیشن بندی

پارتیشن اداری ثابت

این نوع پارتیشن بر روی زمین پیچ و مهره و نصب میگردد. گاهی ارتفاع آن بلند است و به سقف وصل میشود، و گاهی ارتفاع آن وابسته به سلیقه مشتری کوتاه است.

پارتیشن اداری متحرک

این نوع پارتیشن متحرک است و میتوان آن را جا به جا کرد و وابسته به نوع دکوراسیون آن را تغییر داد. پارتیشن متحرک معمولا بر روی یک ریل کفی یا سقفی نصب است که به راحتی قابلیت جا به جایی را فراهم میکند.

انواع پارتیشن مناسب محیط اداری

پارتیشن اداری MDF

برای هر محیط اداری میتوان از پارتیشن اداری ام دی اف استفاده کرد. پارتیشن اداری MDF جلوه سنتی به محیط کار میبخشید. به دلیل وجود چوب در MDF، کاربرد آن در محیط کاری گرما و صمیمیت را در بین همکاران به وجود می آورد. این نوع پارتیشن به دلیل ایجاد حس خوشایند سال ها است که در صنعت طراحی دکوراسیون اداری مورد توجه زیاد قرار گرفته است و جز محبوب ترین نوع پارتیشن چوبی اداری به شمار میرود. در ساخت پارتیشن اداری ام دی اف میتوان از شیشه نیز استفاده کرد، این گونه میتوانید فضای روشن تری را نیز در اختیار داشته باشید.

مزایا پارتیشن MDF

پارتیشن شیشه ای

در طراحی دکوراسیون، شیشه به دلیل خلق زیبایی منحصر به فرد و ایجاد انعطاف در فضا به عنوان یکی از مصالح بسیار کاربردی شناخته میشود. پارتیشن شیشه ای برای تقسیم بندی فضا بدون کاهش نور محیط بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. پارتیشن شیشه ای در مدل های؛ طرح دار، پارتیشن شیشه ای ساده، پارتیشن شیشه ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای هوشمند ساخته میشود.

مزایای پارتیشن شیشه ای

چگونه پارتیشن مناسب خود را انتخاب کنیم؟

پارتیشن ‌بندی اداری و خانگی در دو سبک تک جداره و دوجداره در بازار موجود است و همچنین شما میتوانید پارتیشن را در ابعاد و اندازه دلخواه خود سفارش دهید. فرق بین این دو در میزان انتفال صدا در قسمت ‌های گوناگون مشخص می ‌شود. پارتیشن های اداری رنگ ها و طرح های و متریال های متفاوتی دارند که شما میتوانید براساس کفپوش ها، دیوارها، مبلمان و رنگ دیگر لوازم آن ها را انتخاب کنید یا سفارش دهید. پارتیشن میتواند همرنگ لوازم و یا یک رنگ خنثی باشد، این گونه هماهنگی بیشتر با سایر لوازم به وجود می آورد. نکته دیگری که در انتخاب پارتیشن ‌بندی در دکوراسیون داخلی اداری باید به آن توجه کنید، جنس پارتیشن است . پارتیشن دارای مواد و جنس های مختلفی است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند . شما میتوانید برای انتخاب صحیح پارتیشن از مشاورین خبره و متخصص پرچین پارتیشن  در این زمینه یاری بگیرید. ما تمام سعی خود را میکنیم تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

خروج از نسخه موبایل