فرهنگ و هنر

بازدید ۲۲ هزار گردشگر از غارعلیصدر

بازدید ۲۲ هزار گردشگر از غارعلیصدر

ایواره/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۲۲ هزار گردشگر از غارعلیصدر بازدید کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایواره، کریم ملکی افزود: در طول این مدت تلاش شده تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه داده شود.

وی با اشاره به فروش اینترنتی بلیت غارعلیصدر اظهار کرد: مسافران می‌توانند از گیشه‌های فروش بلیت در اماکن تاریخی و گردشگری همدان از جمله آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، گنج‌نامه و تپه هگمتانه و نیز دفاتر خدمات مسافرتی بلیت غارعلیصدر را تهیه کنند.

ملکی از امکان خرید بلیت اینترنتی در هتل‌ها خبر نیز خبر داد و بیان کرد: گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت https://ticket.alisadr.com به صورت اینترنتی بلیت غار را تهیه و ساعت بازدید خود را مشخص کنند.

وی مطرح کرد: این مجموعه تا پایان تعطیلات همه روزه از ۸ صبح تا بعد از افطار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است اما بلیت‌فروشی فقط تا ساعت ۱۸ انجام خواهد شد و توصیه می‌شود گردشگران صبح‌ را برای بازدید از غار انتخاب کنند.

ملکی با بیان اینکه مرکز خدمات گردشگری این شرکت در شهر همدان آماده ارائه خدمات به مسافران است، گفت: این مرکز واقع در میدان عاشورا شهر همدان(ساختمان سابق نمایشگاه بین‌المللی) مستقر شده و مسافران و گردشگران در طول سال می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این مرکز و هم‌چنین در غارعلیصدر با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان از ظرفیت راهنماهای توانمند گردشگری برای معرفی بهتر استان و ارائه خدمات به مسافران استفاده شده و همه روزه تعدادی از راهنمایان گردشگری استان توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان غار ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همراهی شورا و دهیاری روستای علیصدر و نیز مردم این روستا را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: به طور قطع میزبانی شایسته از مسافران با همراهی مردم روستای علیصدر رقم خواهد خورد.

وی ضمن دعوت از همه گردشگران و مسافران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا زیباترین خاطره نوروزی مسافران در غار علیصدر رقم بخورد.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا