سریال های غیر معمول با کارگردانی جذاب در نت فلیکس

6-شکارچی ذهن Mindhunter

شما می گویید یک قطعه دورهمی بدون کرست یا لهجه های بلند؟ Mindhunter از دیوید فینچر تجلیل می شود و در مورد بازآفرینی روزهای نوپای قاتل زنجیره ای در FBI است. این رویه جرم هفتگی معمولی شما نیست. در عوض، این جواهر تاریک برای سوزاندن طولانی و آهسته انتخاب می‌کند، زیرا مامور مشتاق جاناتان گروف و همکار ناراضی او (هولت مک‌کالانی) به قلمرو خطرناکی سرگردان می‌شوند: مصاحبه با قاتلان زنجیره‌ای زندانی. بر اساس داستان واقعی اولین نمایه ساز FBI، داستان شخصی او در طول فصل اول کاملاً در هم تنیده شده است، که قسمت به قسمت داستان سرایی غنی و بافتی را روایت می کند که زیر پوست شما قرار می گیرد و در آنجا باقی می ماند. بهترین فیلم انگیزشی

دهه‌ها سرگرمی جنایی ، CSI همه ما را تبدیل به کاراگاه‌های صندلی راحتی کرده است، و اکثر فیلم‌ها و نمایش‌ها این را می‌دانند. تماشای Mindhunter به دلیل کاملاً معکوس بسیار ارزشمند است. در حالی که این دو مامور از تکنیک های تازه تاسیس خود برای دستگیری قاتلان فعال استفاده می کنند، در تلویزیون فریاد می زنید.

5-شما You

از گرگ برلانتی، استاد CW، مجموعه‌ای می‌آید که شبیه هیچ یک از کارهای ابرقهرمانی او نیست. این نمایش که بر اساس رمان وحشتناک کارولین کپنس ساخته شده است، داستان مدیر کتابفروشی مستقل، جو (پن بادگلی) را روایت می کند که درگیر وسواس عمیق یکی از مشتریانش به نام گینویر بک می شود. این داستان عاشقانه معمولی شما نیست و بسیار متفاوت است. میل جو او را به سطح جدیدی از تعقیب سوق می دهد که باعث می شود با ناباوری سر خود را تکان دهید. این همان نوع “عاشقانه” است که پاتریک بیتمن یا دکستر مورگان را به وجد می آورد. تعقیب جسورانه جو برای بک مملو از رفتارهای مشکوک جدی است .که باعث ایجاد تلویزیون پرهیجان می شود.

با پایان‌های کلیف هنگر برای هر اپیزود، و این احساس که جو در شرف گرفتار شدن در هر ثانیه است، شما دقیقاً همان برنامه‌ای هستید که باعث می‌شود بخواهید به تماشای ادامه دهید. به آن به عنوان تلاقی بین دکستر و خانه دارهای ناامید فکر کنید.

4-غیر معمول Atypical

«آتیپیکال» یک درام دوران بلوغ است که «سم» (کیر گیلکریست)، یک نوجوان 18 ساله در طیف اوتیسم را دنبال می‌کند که در جستجوی عشق و استقلال است. در حالی که سم در سفر خود برای کشف خود است  و برای اینکه برای خود  دوست دختر پیدا کند بقیه اعضای خانواده او باید با تغییر در زندگی خود دست و پنجه نرم کنند زیرا همه آنها با آنچه واقعاً به معنای عادی بودن مبارزه می کنند، دست و پنجه نرم می کنند. به ویژه جنیفر جیسون لی در نقش مادرش السا می درخشد، مایکل راپاپورت نقش پدرش را بازی می کند، و بریژت لوندی پین تازه وارد در نقش خواهر باهوشش کیسی، آن را از پارک بیرون می کند.

بنا به دلایلی، Atypical هنوز به همان سطح شهرت دیگر نتفلیکس اورجینال نرسیده است، اما کاملاً سزاوار این است که پرخوری بعدی شما باشد. هدف از برجسته کردن وضعیت واقعی اوتیسم، بدون تمسخر، یک چالش است. مسابقات غیر معمولی که با گرم و خنده‌دار بودن و کاملاً خوش‌نیت بودن، نشان می‌دهد که این خانواده چگونه زندگی می‌کنند و ویژگی‌های سام چگونه در زندگی روزمره او وجود دارد. واقعا خنده دار هم هست؟

3-خانه کارت House of Cards

در دنیایی پر از سیاستمداران و رسوایی های زشت، فرانک آندروود در صدر قرار دارد. خانه پوشالی که بر اساس سریال بریتانیایی بی‌بی‌سی به همین نام ساخته شده است، سناتور را می‌بیند که تلاش می‌کند تا به کاخ سفید راه پیدا کند در حالی که همه را در مسیر خود زیر اتوبوس می‌اندازد. تنها برابر او؟ همسرش، کلر، که به اندازه او اهل حساب و کتاب است. روس‌ها، رئیس‌جمهور، مردم آمریکا همگی به اراده آندروودز خم می‌شوند.

از مضامین سیاسی این نمایش نترسید. این به همان اندازه هامی است که هامی می شود. فرانک آندروود دیوار چهارم را به جلوه‌ای خنده‌دار تبدیل می‌کند و هر اپیزود مملو از قتل‌ها، هیجان‌ها و ناهنجاری‌های کل فصل یک سریال است. این باعث می شود که POTUS فعلی در مقایسه رام به نظر برسد. اوه، و احتمالاً دیگر در ایستگاه قطار احساس راحتی نخواهید کرد. بنابراین، آن وجود دارد.

2-حس 8 Sense8

واچوفسکی‌ها پس از اینکه تمام دوران سینمایی خود را با فیلم‌های علمی تخیلی روشن و خاموش کردند، دیدگاه خود را به صفحه نمایش کوچک می‌برند. Sense8 ایده‌هایی را از کانون علمی تخیلی می‌گیرد تا داستانی گسترده را با یک سری قهرمانان، یک قطره Lost و یک انبوه WTF بیان کند؟ داستان هشت نفر از مکان‌های مختلف در سراسر جهان را دنبال می‌کند که ناگهان خود را از نظر ذهنی مرتبط می‌بینند. مهارت‌ها، تجارب، افکار، همه بین گروه به اشتراک گذاشته می‌شود، گروهی که به آن منبع عظیمی از منابع وابسته می‌شوند، زیرا  طبیعتاً  توسط یک سازمان سایه شکار می‌شوند.

این سریال پس از انتشار اولیه آن چنان موفقیت آمیز شد که طرفداران سرسخت پس از پایان نمایش، خواستار ارسال نهایی مناسبی شدند. با انجام پایانی دو قسمتی، اثبات اینکه طرفداران می‌توانند نمایش لغو شده را دوباره شروع کنند، هنوز امیدی برای داستان‌های بیشتری در این دنیا وجود دارد. بیا کت های قهوه ای! بهترین فیلم های معمایی

1-کاسلوانیا Castlevania

کسلوانیا وارد شده است داستان تروور (ریچارد آرمیتاژ)، آخرین بازمانده طایفه رسوایی بلمونت را روایت می کند. Castlevania به طور مداوم درجه یک است، با فصل 4 که داستان تروور علیه دراکولا را با استعداد، پیچ و تاب و چرخش به پایان می رساند. اگر فقط می خواهید انگشتان پاهایتان را در سریال فرو کنید، فصل اول فقط از چهار قسمت طولانی 20 دقیقه ای تشکیل شده است. حالا دیگر بهانه ای برای تماشا نکردن انیمیشن اقتباسی ندارید. غیرقابل پیش بینی، شیک، و به خوبی گفته شده، Castlevania یکی از مواردی است که نباید از دست داد.

 

خروج از نسخه موبایل