عمومیمدیریت کسب و کار

لاکچری ترین برند در زمینه لوازم آرایشی

آشنایی با گران ترین برندهای لوازم آرایشی

امروزه لوازم آرایشی بسیار مورد اهمیت هستند و یکی از پرفروش ترین کالا های تجاری محسوب میشوند.لوازم آرایشی در برند های مختلفی تولید می شود که برخی از این برندها قیمت بسیار بالایی دارند. لوازم آرایشی های برند از گران ترین لوازم آرایشی موجود در بازار هستند.  ما در این مقاله می خواهیم  شما را با گران ترین برندهای لوازم آرایشی آشنا کنیم، تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید :

لاکچری ترین برند در زمینه لوازم آرایشی

جدول گران ترین لوازم آرایشی

شنل (Chanel)    مری کی (Mary Kay)

لورئال (L’Oreal) مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)

استی لاودر (Estee Lauder)          آرتیستری (Artistry)

الیزابت آردن (Elizabeth Arden)    اوریف لیم (Oriflame)

نواسکین (Nu Skin)          اسمش باکس (Smashbox)

علت گرانی لوازم آرایشی چیست؟

قیمت های بالا و افسانه‌ای برخی از برندهای لوازم آرایشی بر کسی پوشیده نیست و می‌توان گفت که اکثر ماها حتی یک بار هم که شده هنگام خرید لوازم آرایشی با شنیدن قیمت‌های برخی از لوازم آرایشی برق از سرمان پریده، حالا در اینجا هستیم تا علت گرانی برخی لوازم آرایشی را بررسی کنیم. برند و برندسازی برخی از لوازم آرایشی با رفتارهای سازمانی و پیشینه و قدمت خود توانسته‌اند خود را در ذهن بازار هدف لوازم آرایش دنیا به عنوان یک برند قوی القا کنند، این برندسازی یقیناً طی فرایندهای زمانبری از جمله ثبات و افزایش کیفیت، بسته بندی قوی، ضمانت کالا و به روز بودن تیم تحقیق و توسعه بدست آمده که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم

به روز بودن تیم تحقیق و توسعه برندهای برتر و گران لوازم آرایشی در جهان همواره به دنبال به روز بودن و رفع نیاز بازار هدف خود هستند، چرا که این مسیر جز با بستن تیم تحقیق و توسعه امکان‌پذیر نیست، همواره همکاری با افراد متخصص و با تجربه باعث به دست آوردن نیاز بازار و ساخت فرمول‌های جدید و ثبت اختراع آن می‌شود و این باعث جلو افتادن در مقابل رقبا و همچنین به دست آوردن سهم بزرگتری از بازار می‌شود بسته‌بندی محصولات بسته بندی محصولات آرایشی با توجه به سلیقه بازار هدف و همچنین نیاز بازار از نکات مثبت در گران‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی جهان می‌باشد آنها برای بسته‌بندی متفاوت و جذاب سرمایه و انرژی می‌گذارند تا خود را متمایز کنند .

گرانترین لوازم آرایشی در ایران

آن دسته لوازم آرایشی که در اینجا به عنوان گرانترین لوازم آرایشی معرفی میشود ، اگر در ایران هم موجود باشند بالتبع گرانترین لوازم آرایشی در ایران هم شناخته می شوند. برای مشاهده بهترین مارک لوازم آرایشی ایران کلیک کنید. بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید.

بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند. همه این برند ها دارای طیف وسیعی از محصولات هستند و به عنوان گران ترین برند های جهان اعلام شده اند. بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید.

این می تواند به معنی لباس پوشیدن مانند یک ملکه یا استفاده از محصولات مراقبت پوست ساخته شده از الماس واقعی باشد. به همین دلیل این رژیم های ( صنعت محصولات آرایشی، مد و … ) گران قیمت و بسیار گرانبها به وجود آمده است. بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان  همچنین قیمت کرم پودر لاکچری کوین را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند. همه این برند ها دارای طیف وسیعی از محصولات هستند و به عنوان گران ترین برند های جهان اعلام شده اند. به عنوان گرانترین لوازم آرایشی در ایران شناخته می شوند: برند لوازم آرایشیراهنمای خریدلوکس ترین برند های لوازم آرایشی از دید مجله روژهنیلوفر برند لوازم آرایشی  Samashbox

برند لوازم آرایشی  Nu Skin

برند لوازم آرایشی  Oriflame

برند لوازم آرایشی Elizabeth Arden

برند لوازم آرایشی Artistry

برند لوازم آرایشی Estee Lauder

برند لوازم آرایشی MAC

برند لوازم آرایشی Loreal

برند لوازم آرایشی  Mary Kay

برند لوازم آرایشی chanel

بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ  بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس مانند لاکچری کوین در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید. این می تواند به معنی لباس پوشیدن مانند یک ملکه یا استفاده از محصولات مراقبت پوست ساخته شده از الماس واقعی باشد. به همین دلیل این رژیم های ( صنعت محصولات آرایشی، مد و … ) گران قیمت و بسیار گرانبها به وجود آمده است. بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند.

10 برند های لوکس لوازم آرایشی در دنیا :

  1. Samashbox
  2. Nu Skin
  3. Oriflame
  4. Elizabeth Arden
  5. Artistry
  6. Estee Lauder
  7. MAC
  8. Loreal
  9. Mary Kay
  10. chanel

 برند لوازم آرایشی

اسمش کرم سفید کننده لاکچری کوین فرانسوی برند لوازم آرایشی فرانسوی می باشد، با توجه به تحریم های اخیر واردات این برند به داخل ایران انجام نمی شود. خط تولید محصولات آرایشی Smashbox در سال 1996 توسط Dapper LA Brothers Dean و Davis Factor (که به عنوان نوه های افسانه ای ماکس هستند ) افتتاح می شود، آنان تمرکز خود را بر تولید محصولات بلند مدت قرار می دهند تا ستاره های بی نظیر هالیوود مانند درو بریمور و چارلیز ترون را از طرفداران خود سازند. محصولات آرایشی Smashbox بخشی از یک امپراتوری کسب و کار گسترده تر برای برادران Factor، Smashbox Studios  هست که شامل یک موسسه مدل سازی، یک استودیو عکس و یک خط تولید لباس است. بخشی از سهام مجموعه لوازم آرایشی در تابستان سال 2010 به استیو لادر فروخته شد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا