فرهنگ و هنر

۲ انتصاب در صدا و سیما/ رئیس ساترا تغییر کرد

۲ انتصاب در صدا و سیما/ رئیس ساترا تغییر کرد

رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی سعید مقیسه را به سمت «معاون صدا و سیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات جامع صوت و تصویر در فضای مجازی» منصوب کرد.

به گزارش ایواره، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، پیمان جبلی همچنین در حکمی محسن شاکری نژاد را به عنوان «رییس پژوهشگاه» منصوب کرد.

در جمله سعید مقیسه آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سعید مقیسه

نظر به تعهد، دانش، تخصص و دانش سازمانی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات سمعی و بصری در فضای مجازی» منصوب می شوید.

ساماندهی، تدوین و ابلاغ آیین‌نامه‌ها، مقررات و دستورالعمل‌ها، ساماندهی و صدور مجوز فعالیت رسانه‌های صوتی و تصویری در فضای مجازی، نظارت، نظارت و هدایت تولید، انتشار محتوا و خدمات مرتبط و استانداردسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از مهم‌ترین موارد شماست. ماموریت های . .

در این راستا جامعیت و توجه به تمامی ابعاد این رسانه ها مورد انتظار است. به گونه ای که اجرای صحیح مقررات تنظیم شده موجب احترام تولیدکنندگان به حقوق مالکیت یکدیگر و توسعه پایدار رسانه ها شود. مخاطب را درمانده نگذارید و بتوانید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت رو به رشد استفاده کنید. بسترهای نشر ایمن و قابل دسترس برای اقشار مختلف جامعه و محتوای سالم و مبتنی بر اخلاق و فرهنگ اسلامی – ایرانی و در نهایت محیط حاکم بر رسانه های فراگیر صوتی و تصویری باعث هم افزایی و رشد پایدار این رسانه ها و حداکثری می شود. به نفع مخاطب باشد.

از خدمات و زحمات خالصانه جناب آقای دکتر صادق امامیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی می نمایم.

و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

سوابق سعید مقیسه عبارتند از: معاونت فضای مجازی، مدیر کل بازار محتوا، معاون برنامه ریزی و منابع مالی، مدیرکل خدمات راهبردی رسانه نوین، مدیر شبکه تهران، معاونت شبکه سه، مدیرکل ارزیابی عملکرد معاون برنامه ریزی و نظارت، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه قرآن سیما، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و معاونت بهره برداری فنی.

***

در حکم محسن شاکری نژاد نیز آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن شاکری نژاد

نظر به تعهد، تخصص علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز تحقیقات» سازمان صدا و سیما منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت محوری پژوهش در استراتژی‌ها و رویکردهای تحول هویت‌محور و عدالت‌محور سازمان، شایسته است با فعال‌سازی و هم افزایی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در داخل و خارج، حمایت‌های علمی و پژوهشی از مدیریت تحول در رسانه ملی انجام شود. این سازمان به ویژه توانمندسازی اعضای هیات علمی و پژوهشگران رسانه ملی برای تقویت ارتباطات درون سازمانی به منظور پایش نیازها و ارزیابی علمی و مستمر میزان نفوذ رسانه ملی در افکار عمومی در اولویت برنامه های مرکز قرار دارد. همچنین تعامل با حوزه های تولید پیام برای کمک به ساماندهی چرخه تولید و توزیع پیام ها با استفاده از یافته های نیازسنجی، بررسی و ارزیابی تاثیر و همچنین طراحی، اجرا و بهره مندی از مطالعات آینده نگر، توسعه شاخص ها و طراحی سیستم ارزیابی و بازخورد علمی عملکرد حوزه های پیام بر اساس پژوهش مخاطبان یکی از مهمترین ماموریت های شماست.
در این راستا لازم است سازوکار لازم برای همگرایی و هم افزایی مجموعه های پژوهشی و نظارتی سازمان با هدف پرهیز از فعالیت های موازی، تقویت ارتباط با سایر مراکز تحقیقاتی و افکارسنجی کشور و برنامه ریزی برای تبدیل پژوهشگاه صدا و سیما طراحی شود. این کشور باید به یک مرکز تحقیقات رسانه ای تبدیل شود.

کلیه معاونت ها و مراکز سازمان موظف به همکاری در اجرای مأموریت های مذکور می باشند.

در سوابق محسن شاکری نژاد آمده است که وی دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضر عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیما است. سوابقی مانند معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده ارتباطات، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا و سیما نیز در کارنامه وی ثبت شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا