عمومی

استفاده از کرم پودر باعث جوش صورت میشود؟

لوازم آرایشی موادی هستند که ظاهر فرد را حفظ می کنند. استفاده روزانه از لوازم آرایشی برای اکثر افراد رایج و عادی شده است، از این رو استفاده از لوازم آرایش به بخشی از نیاز جامعه تبدیل شده است و افراد برای استفاده از این محصولات هزینه های زیادی را صرف می کنند. برای بسیاری از دختران، آرایش روزانه مهم و جزئی از کارهای روزمره است و یکی از چیزهای زیبایی شده است که برای جذب آنها به خرید این اکسسوری ها می آیند. یکی از بهترین کرم پودر از نظر پزشکان کرم پودری است که باعث جوش صورت نشود. برای خرید کرم پودر مناسب میتوانید از فروشگاه موراشین خرید کنید.

اما نکته مهم این است که این افراد از عوارض آرایش و استفاده از مواد آرایشی شیمیایی بر روی پوست آگاهی ندارند و استفاده طولانی مدت از این مواد به پوست آنها آسیب می رساند. استفاده زیاد از لوازم آرایشی دشمن پوست است و تشدید جوش و سر سیاه تنها یکی از عوارض آن است. استفاده زیاد از لوازم آرایشی به پوست اجازه تنفس نمی دهد و با بستن منافذ پوست، آکنه و جوش را تشدید می کند. علاوه بر ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه باعث پیری زودرس و چین و چروک پوست نیز می شود.

کلیه اقدامات توانبخشی و زیبایی که شما را جوان می کند، درمان آکنه، برنزه کردن مو، ابرو، ریش و سبیل و اپیلاسیون، لیزر موهای زائد، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو، تزریق ژل، لیپوساکشن و بوتاکس و …. . خارج از آرایشگاه های تخصصی و مراکز مراقبت از پوست؛

استفاده از کرم پودر باعث جوش صورت میشود؟

علت آکنه بد به دلیل لوازم آرایشی است

موادی که از منافذ پوست خارج می شوند عبارتند از: مواد (عرق) که پوست را مرطوب نگه می دارند و مواد (چربی) که پوست را نرم نگه می دارند. همچنین مواد (ضایعات و مواد فاسد و سمی) که برای بدن مضر است و بدن به طور طبیعی آنها را نرم و رقیق کرده است تا از طریق منافذ پوست از بدن خارج شود. زمانی که این مواد به دلیل بسته بودن منافذ پوست نتوانند از پوست خارج شوند، زیر پوست گیر کرده و به مرور زمان حجم آنها افزایش یافته و باعث ایجاد جوش می شود.

پودر خاک رس و خامه

مواد قابض موجود در لوازم آرایشی نیز مواد را در پوست به دام می اندازد و باعث ایجاد آکنه می شود. برخی از لوازم آرایشی حاوی رقیق کننده های خون نیز هستند. این مواد باعث می شوند 6 ماده (مخلوط چهارتایی، آب و ریه) بیش از ظرفیت خروجی وارد پوست شده و در نتیجه در پوست تجمع یافته و آکنه ایجاد کنند.

برخی از مواد به کار رفته در لوازم آرایشی می توانند به سرعت پوست را تحریک کنند. تحریک پوست بسته به نوع گزش ممکن است باعث واکنش فیزیکی شود. در نتیجه، هوشیاری بدن (نوع بدن) سعی می کند با ترشح 6 ماده در پوست این تحریک را کنترل کند و این واکنش منجر به راش پوستی می شود.

بوی کرم

بافت کرم پودر امولسیون و نیمه مایع است. کرم های پودری معمولاً به دو صورت مایع یا نیمه مایع بر پایه نفت و آب تولید می شوند. کرم پودرهای پایه آب برای پوست های چرب و کرم پودرهای پایه روغن برای پوست های خشک استفاده می شود، بنابراین انتخاب نوع کرم پودر بر اساس نوع پوست بسیار مهم است. یکی از مواد مهم در تهیه کرم پودر امولسیفایر است که نقش این ماده شبیه سازی کرم پودر به پوست است و ماده مهم بعدی کرم پودر خامه ای است که استفاده از آن آسان است. کرم پودری که صاف روی پوست می نشیند، یکی دیگر از مواد به کار رفته در این محصول لانولین است. این ماده از پشم گرفته شده و خاصیت مرطوب کنندگی کرم پودر را دارد.

کرم پودر استی لودر موراشین باعث آکنه می شود؟

به ترکیبات کرم پودر و واکنش پوست به آن توجه کنید. از نظر فنی، بیشتر لوازم آرایشی باعث ایجاد آکنه نمی شوند. اما برخی مواد می توانند منافذ را مسدود کرده و به رشد باکتری های مولد آکنه کمک کنند. بنابراین برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست، بهتر است کرم پودری را انتخاب کنید که دارای رنگدانه غیر کومدوژنیک یا هیپرپیگمانتاسیون باشد.

مواد لازم برای پنکیک

از پودر آرد برای تهیه و مونتاژ پنکیک استفاده می شود. می توانید روی این کرم پودر از پودر تالک استفاده کنید و سپس نرم کننده و رنگدانه را به همراه موادی که با پوست تماس پیدا می کنند و می چسبند و تحمل خوبی دارند اضافه کنید. با هم هم بزنید، این روش اصلی مخلوط کردن مواد پنکیک است. مواد معدنی مانند دی اکسید تیتانیوم، اکسید روی، بیسموت اکسی کلرید، لانولین، تری اتانول آمین استئارات و غیره. در تهیه پنکیک استفاده می شود.

آیا دوباره یک پنکیک فیفی است؟

پنکیک یا پنکیک آرایش پودری با بافت بسیار غلیظ است. از پودر برای پوشاندن سطح پوست استفاده می شود تا آرایش طبیعی به نظر برسد، اغلب پس از استفاده از کرم پودر یا کرم ضد آفتاب استفاده می شود. بسیاری از افراد از پنکیک نیز برای صاف کردن سطح پوست استفاده می کنند. پودر پنکیک حاوی مواد بسیار ریز است و این مواد به راحتی در منافذ پوست نفوذ می کنند. منافذ مسدود شده می تواند منجر به آکنه شود.

دکمه بازگشت به بالا