عمومیمدیریت کسب و کار

رفع رفع خطای Too Many Communities در تلگرام بر اثر ریپورت شدن

تصمیم گرفتیم نحوه رفع این خطای تلگرام را در این مقاله با هم بررسی کنیم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد، البته شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی مشکل خود را برطرف کنید برای تماس با رایانه کمک کافیه از طریق تلفن ثابت شماره و از طریق موبایل شماره را شماره گیری کنید. در ادامه با حل این مشکل همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

در چنین مواقعی از آنجایی که رفتار های مشکوک از شما سر زده است شماره تلفن شما به صورت موقت از طرف تلگرام مسدود میشود و حتی امکان دارد آی پی دستگاه شما نیز مسدود شود ، به همین خاطر است که کاربر در حین تماس با رایانه کمک میگوید من میتوانم با شماره دیگری در گوشی یا کامپیوترم وارد تلگرام شوم اما با شماره خودم نمیتوانم وارد شوم !!! دلیل این اتفاق این است که شماره شما مسدود شده است و مشکل نرم افزاری خاصی وجود ندارد!

رفع رفع خطای Too Many Communities در تلگرام بر اثر ریپورت شدن

 

یکی دیگر از مواردی که ممکن است شما با این ارور رو به رو شوید این است که کاربران زیادی اکانت شما را گزارش داده باشند و در نهایت چون ریپورت شده اید تلگرام شما را به عنوان اسپم و یا ربات تشخیص داده است و بلاک شده اید برای حل این مشکل نیز لازم است صبر کنید در چنین مواقعی ممکن است تا یک هفته اکانت شما مسدود شده باشد بنابراین اگر از چنین موضوعی اطمینان دارد بدون هیچ گونه لاگین فقط تا یک هفته صبر کنید.

اگر حتی یکبار به یوتیوب سر زده باشی برات سوال  چه جوری دانلود از یوتیوب رو انجام بدی مقاله رو از دست نده

دفعات مجاز وارد کردن پسورد تمام شده است

همانطور که میدانید تلگرام همیشه به دنبال افرایش امنیبت کاربران خود بوده است، برای اینکه شخصی نتواند به راحتی وارد اکانت ما شوید دفعاتی که میتوانیم رمز خود را اشتباه وارد کنیم فقط 5 مرتبه است، اگر بیش از این تعداد بار رمز خود را اشتباه وارد کنیم اکانت ما به صورت موقت مسدود میشود، به همین دلیل است که در بالاتر به شما گفتیم کد اعتبار سنجی تلگرام را با تاخیر وارد نکنید!

برای ورود به تلگرام آی پی خود را تغییر دهید

همانطور که خودتان میدانید در برخی از کشور ها نرم افزار تلگرام در دسترس نیست و ممکن است در برخی دیگر از کشور ها شما با چنین ارور هایی مواجه شوید برای حل این مشکل از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و آی پی خود را بر روی کشور های مختلف قرار دهید اما اگر با هم همچنان با همین ارور تلگرام رو به رو شدین لازم است صبر کنید تا مدت زمان مورد نظر تلگرام سپری شود

در چنین زمانی که اکانت شما مسدود است و با ارور Limit Exceeded در تلگرام مواجه هستید، می توانید با کمک یک شماره دیگر روی گوشی خود وارد تلگرام شوید. و پس از گذشت زمان دوباره با شماره خود وارد شوید.

پرسش و پاسخ رایگان رفع محدودیت جوین در تلگرام

آیا واقعا نرم افزار هک تلگرام واقعیت دارد؟ امکان

تا چند تا گروه میتوان در گروه تلگرام عضو شویم؟

طبق گفته خود کارشناسان تلگرام شما میتوانید در 500 سوپر گروه عضو شوید اما بیش از این حد با خطا روبرو میشوید. (250 گروه یا سوپر گروه و 250 کانال خصوصی و عمومی)

آیا میتوان بالاتر از 500 گروه در تلگرام عضو شویم؟

تلاش های زیادی در این زمینه شده است که افراد با ترفند های مختلف در تلگرام سعی کرده اند در بیشتر از 250 کانال و 250 گروه وارد شوند اما بعد از مدتی دوباره با خطا انجمن های بسیار زیاد در تلگرام روبرو شده اند به همین دلیل بهتر است طبق الگوریتم های تلگرام قدم بردارید تا مبادا با مشکل روبرو شوید.

چرا هنگام پیوستن به کانال تلگرام خطا میدهد؟

این خطا زمانی ظاهر میشود که شما عضو کانال ها و سوپرگروه های زیادی شده باشید. در حال حاظر حد نهایی عضویت در کانال ها و سوپر گروه ها عدد ۵۰۰ می باشد.

سخن آخر

در این مقاله تمامی ارور های  ورود به تلگرام را  بررسی کردیم و  چگونگی حل  را شرح دادیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد ، همانطور که میدانید شرکت رایانه کمک یک شرکت حل مشکلات کامپیوتری و نرم افزار های موبایل است که میتوانید با تماس با شماره با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات کامپیوتری خود را بپرسید همچنین در صورتی که قصد تماس با ما از طریق موبایل را داشته باشید بهتر است شماره را شماره گیری کنید

در صورتی که در رابطه با این مطلب سوالی داشته باشید میتوانید در قسمت دیدگاه ها سایت drtricks.com مطرح کنید در کمترین زمان کارشناسان ما پاسخ شما را ارسال خواهند کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا