فرهنگ و هنر

پخش ۶ مجموعه جدید نمایشی از شبکه‌های مختلف رادیو

پخش ۶ مجموعه جدید نمایشی از شبکه‌های مختلف رادیو

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو 6 مجموعه رادیویی جدید با مضامین مختلف را برای پخش از شبکه های رادیویی تئاتر ، فرهنگ ، تهران ، ورزش و جوانان آماده کرده است.

به گزارش ایواره ، به نقل از روابط عمومی اداره کل رادیو هنرهای نمایشی ، سریال رادیویی “نجواهای غمگین ایرانی” به کارگردانی مهدی نمینی مقدم و بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هر روز ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3 بامداد از رادیو فرهنگ پخش می شود.

این نمایش بر اساس کتاب راه جنگ نوشته منصور انوری به کارگردانی حامد مقدم ساخته شده است. داستان از 3 سپتامبر سال 1320 آغاز می شود و داستان دو قهرمان ایرانی است که در طول اشغال روسیه توسط ایران تنها 9 ساعت در آنجا بودند. آنها می جنگند.

“پرواز عمودی” به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی مجید حمزه ، هر روز ساعت 8:15 از رادیو نمایش و ساعت 13:30 از رادیو ورزش پخش می شود. داستان این نمایش از شخصیتی به نام بهنام حکایت دارد که در مسابقات قهرمانی کشور در کوهنوردی با دوست خود ارژنگ شکست می خورد و به انتقام می اندیشد که این دوستی را به یک مسابقه شدید تبدیل می کند.

در این نمایش رادیویی ایوب آقاخانی ، مونا صافی ، امین بختیاری ، امیر زنده دلان ، راضیه مومیوند ، شهریار حمزیان ، سینا نیکوکار ، بهادر ابراهیمی ، محمدرضا قلمبر و نگین خواجه نصیر به ایفای نقش می پردازند و نوید جولایی تهیه کننده ، محمدرضا قبادی فرفاکت حیدر صفدری مسئول ثبت نام وی است.

“مسافر جاده پاستور” هر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو شو و ساعت 2:00 صبح از رادیو جوان پخش می شود و داستان شخصی به نام شهروز را روایت می کند که در سال 1958 توسط دانشجویان امام خمینی در سفارت آمریکا دستگیر و سالها پیش آزاد شد. بعداً و بعد از ملاقات با دختری به نام هنگامه ، اتفاقاتی می افتد. مهدی پشتین ، مهدی نامینی مقدم ، محمدرضا قلمبر ، احمد هاشمی ، صفا آقاجانی ، شیما جانقوربان ، مینو جبارزاده و محمد سعید سلطانی در “مسافر خیابان مسافر” ایفای نقش می کنند. این نمایش به نویسندگی علی مست علی ، تهیه کنندگی ژاله محمد علی ، اجرای محمدرضا قبادی فر ، ضبط حیدر صفدری و کارگردانی ایوب آقاخانی ، اخیراً در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

“او چشم ما بود” به نویسندگی اکبر خرد چشمه و کارگردانی نازنین مهیمانی به زندگی امام جعفر صادق (ع) می پردازد. این نمایش به تهیه کنندگی اشرف سادات اشرف نژاد ، صداپیشگی جعفر جوداتی ، اجرای محمدرضا قبادی فر ، صداپیشگی جعفر جوداتی و اجرای مهدی نامینی مقدم ، حمید یزدانی ، محمدرضا علی ، سعیده فرزی ، رامین پورعیمان ، مجید حمزه ، شهریار حمزیان ، امیر زنده دلان ، فریبا طاهری ، احمد لشینی ، محمد پورحسن ، مینو جبارزاده ، مونا صافی و هاوا الحاوا هر روز ساعت 19:30 از رادیو نمایش پخش می شوند.

“گذرگاه تاریکی” به نویسندگی اکبر خردار چشمه و کارگردانی امیر زنده دلان از شنبه 15 خرداد ساعت 22:30 روی آنتن رادیو می رود. داستان این نمایش در مورد یک دانشجوی فرانسوی است که به امام خمینی (ره) علاقه مند است.

بهادر ابراهیمی ، مجید حمزه ، مجتبی طباطبایی ، صفا آقاجانی ، کرامت رودساز ، سیما خوش چشم ، شیما جانقوربان ، مهرداد عشقیان ، عباس توفیقی ، سعیده فرضی و امیر زنده دلان توسط بازیگران ، مهدی نامینی مقدم تهیه کننده ، محمدرضا رادیو مفیق

مجموعه نمایش رادیو رعنا به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی ایوب آقاخانی ، هر روز ساعت 01:00 از رادیو نمایش پخش و ساعت 1:40 بامداد از رادیو تهران پخش می شود.

«رانا» داستان مادری با دو فرزند است که فکر می کند شوهرش را از دست داده است. او در حالی که با عشق کودکی خود روبرو می شود ، به طور اتفاقی رازی را از دخترش فاش می کند. نوشین حسن زاده ، محمدرضا قلمبر ، سیما خوش چشم ، علی میلانی ، معصومه عزیز محمدی ، امیر زنده دلان و احمد هاشمی بازیگران این مجموعه رادیویی هستند و مهدیه تقی زاده تهیه کننده ، نازنین حسن پور افکتوری و فرزاد شریفی صدابرداران این مجموعه هستند. سریال های رادیویی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا