عمومی

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه اینستاگرام فقط پلتفرمی برای سرگرمی و انتشار عکس های شخصی نیست و به اجتماع بزرگی از کسب و کارها تبدیل شده است که به دنبال سود و پیشرفت بیشتر هستند. در پی گسترش کسب و کارهای مخلتف و اینفلوئنسرها در اینستاگرام و استفاده از آن به عنوان راهی برای کسب درآمد؛ افراد به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. بالا رفتن تعداد فالوور در نهایت سود بیشتر را نیز به دنبال خواهد داشت و سبب موفقیت پیج خواهد شد.

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

با توجه به نیاز افراد، روش های متعددی برای بالا بردن تعداد فالوورها بیان شده است که اغلب آن ها کاربردی نیستند و با وجود تلاش مستمر نتیجه مورد نظر حاصل نمی شود. در اینجا به چهار روش تضمینی و کارآمد اشاره خواهیم کرد تا بتوانید پیج خود را به یکی از صفحات شاخص تبدیل کنید.

چه پیج شما یک صفحه شخصی باشد که مایل به افزایش مخاطبانتان هستید و چه یک صفحه کسب و کار باشد که با افزایش فالوور اینستاگرام به دنبال درآمد بیشتر می باشید، یک راه تضمینی و سریع برای بالا بردن فالوورها، خرید فالوور اینستاگرام است.

خرید فالوور فعال و غیر فیک می تواند علاوه بر بالا رفتن شمار مخاطبان، در بیشتر شدن لایک ها و کامنت ها نیز موثر باشد. بدین ترتیب شما با صرف هزینه ای اندک در مدت زمانی کوتاه به هدف خود خواهید رسید. روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد.‌ این روش ها بسیار مهم و کارآمد می باشند اما در طولانی مدت و به تدریج اثر بخشی خود را نشان خواهند داد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

  1. یک پروفایل و بیوی مناسب تهیه کنید

پروفایل شما اولین چیزی است که مخاطب با آن رو به رو می شود بنابراین سعی کنید با انتخاب یک تصویر که معرف کسب و کار شما باشد اعتماد آن ها را جلب کنید. همچنین عکس شما باید با کیفیت و خلاقانه باشد که نشانی از حرفه ای بودن شما باشد. علاوه بر عکس پروفایل، یک بیوی مناسب، مختصر و مفید که تمامی اطلاعات لازم از شما را به مشتری بدهد، لازم و ضروری است. مخاطب باید اطلاعات کافی از شما و کسب و کارتان داشته باشد تا بتواند با خیالی آسوده خرید کند.

همچنین سعی کنید که نام کاربری شما کوتاه و منحصر به فرد باشد. آیدی شما باید قابلیت این را داشته باشد، که در میان ده ها نام دیگر در ذهن مخاطب باقی بماند.

  1. به صورت منظم و مستمر فعالیت داشته باشید

روزانه هزاران پست در اینستاگرام منتشر می شود. برای این که به فراموشی سپرده نشوید باید به طور مرتب فعالیت کنید. همچنین از منتشر کردن پست ها به صورت پی در پی نیز خودداری کنید، چرا که سبب کلافگی مخاطب می شوید. بهتر است از یک برنامه منظم برای انتشار پست استفاده کنید و به عنوان مثال هر دو روز یکبار فعالیت داشته باشید و پست منتشر کنید.

در کنار فعالیت مداوم، انتشار پست های مخاطب، پسند نیز از نکات اساسی جذب فالوور اینستاگرام است. پس از مدتی با استفاده از آمار لایک ها، کامنت ها و یا بازدیدها متوجه خواهید شد که مخاطب چه نوع مطالبی را بیشتر می پسندد و بدین ترتیب می توانید بر اساس آن فعالیت کنید.

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

  1. آیدی اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام،  اعلام کردن آیدی در دیگر شبکه های اجتماعی و سایت های خودتان و یا دیگران است. البته تنها این کار کافی نیست، شما باید با تولید محتوای درجه یک و با کیفیت در صفحه اینستاگرام خود، دلیل قانع کننده ای به دیگر مخاطبان بدهید تا وارد پیج شما شده و شما را فالو کنند‌.

همچنین می توانید مطالب خود را در دیگر صفحات و سایت ها و ایمیل ها منتشر کنید. یک مطلب خوب قابلیت جذب و کشش مخاطب را خواهد داشت و سبب رونق پیج شما خواهد شد.

  1. استفاده از هشتگ را جدی بگیرید

از قسمت اینسایت (Insights) می توانید ببنید که چه تعدادی از مخاطبان شما به وسیله ی هشتگ وارد پیج می شوند. استفاده از هشتگ یکی از راه های مهم و کارآمد در افزایش فالوور اینستاگرام است که نباید از آن غافل شوید‌. که البته تعداد هشتگ ها نباید خیلی زیاد باشد.

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

 با وجود این که تمامی روش های گفته شده کارآمد هستند اما در مدت زمانی طولانی اثرگذار خواهند بود. خرید فالور اینستاگرام یک راه سریع و زود بازده برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت است و یک راه آسان برای پیشی گرفتن از رقبای خود در کسب و کار و سبب پیش قدم بودن در زمینه فعالیت خود‌‌ است.

صرف هزینه برای خرید فالوور اینستاگرام نه تنها غیرضروری نیست، بلکه یک گام بزرگ در کسب سرمایه کلان در آینده ای نزدیک است. در واقع هزینه ای ناچیز که سودی چند برابری را به دنبال خواهد داشت.

یکی دیگر از مزیت های خرید فالوور اینستاگرام این است که می توانید علاوه بر کسب درآمد از کار اینترنتی خود، از راه تبلیغ نیز پول درآورید. شما می توانید با معرفی و تبلیغ کارهای گوناگون و پیج های کوچک به مخاطبان خود، از این طریق نیز کسب سرمایه کنید.

فالوور اینستاگرام را از کجا بخریم

امروزه پیج های تقلبی زیادی به دنبال کلاهبرداری و فروش فالوورهای فیک هستند، بنابراین خرید از یک سایت مطمئن و معتبر ضروری است.

4 روش افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور فیک نه تنها فالوور اینستاگرام را افزایش نمی دهد، بلکه سبب گرفتن امتیاز منفی در الگوریتم های اینستاگرام می شود. از آن جایی که فالوورهای غیر واقعی تعامل هایی چون کامنت گذاشتن و یا لایک کردن را ندارند و تنها عددی بر تعداد فالوورها اضافه می شود، توسط الگوریتم های اینستاگرام شناسایی خواهد شد که منجر به شادوبن شدن پیج می شود.

همچنین فالوورهای فیک به صورت یکجا به صفحه شما اضافه می شوند که این نیز امتیازی منفی برای پیج شما خواهد بود‌. اما با خرید از یک پیج و سایت معتبر می توایند فالورهای فعال و غیر فیک داشته باشید. این سایت های معتبر فالوورها را به تدریج و در طول چندین روز به پیج شما اضافه خواهند کرد.

همچنین با داشتن یک فالور فعال که با شما در تعامل است، لایک می کند و کامنت می گذارد، محبوبیت شما در سیستم اینستاگرام نیز بالا می رود. بنابراین جهت افزایش فالور اینستاگرام در کنار رعایت 4 نکته گفته شده می توان از راه میانبر خرید فالور واقعی اینستاگرام هم استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا