ظریف مصور شرکتی معروف در زمینه محصولات کف پوش و موکت می باشد و امروزه محصولات متنوع دیگری در زمینه های مختلف به مشتریان خود عرضه میدارد. امروزه بیشتر کسب و کارها برای رضایت مشتریان و آسایش حال مشتریان فروش اینترنتی و ارائه خدمات اینترنتی را راه اندازی نموده اند. علاوه بر امکانات فروش اینترنتی از دیگر راههای ارتباط با مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان و نرم افزار مربوط به آن می باشد.
راه اندازی باشگاه مشتریان به منظور ایجاد تعامل با مشتریان شرکت میباشد. در باشگاه مشتریان با ارائه خدمات و محصولات جذاب مشتریان را به خرید مجدد و استفاده از خدمات ویژه شرکت تشویق نمود. اگر ارتباط با مشتری قوی باشد، مشتری خرید از شرکت شما را بر خرید از سایر شرکتها ترجیح خواهد داد.
هر چه میزان خرید مشتری و تعداد دفعات مراجعه برای خرید بیشتر باشد، برای شرکت شما مفیدتر و سودآورتر خواهد بود. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان نیز دقیقا تقویت همین موضوع است. باشگاه مشتریان میتواند با برقراری ارتباط صمیمیتر و بیشتر با مشتریان وفادار خود، در آنها انگیزه خرید ایجاد نماید.
نرم افزار باشگاه مشتریان موفق بیشتر از تبلیغات گسترده در سطح شهر و در فروشگاهها میتواند موثر واقع شود.
باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور با جمع آوری اطلاعات خرید و عادات خرید مشتریان وفادار خود، در جهت بهبود کسب و کار خود در تلاش است تا شبکه فروش خود را با کمک مشتریان وفادار گسترش دهد. اعطای نمایندگی به برخی از فروشگاههای علاقه مند در زمینه فروش محصولات خانگی ظریف مصور میباشد. نمایندگیهای فروش محصولات ظریف برای رونق بخشیدن به کسب و کار فروشگاه، از امکانات موجود در باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور استفاده می نمایند.
سایر فروشندگان محصولات خانگی ظریف مصور، از اطلاعات مشتریان موجود در باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور استفاده میکنند و خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی مینمایند و از آنجائیکه شرکت ظریف مصور در ذهن مشتریان وفادار نقش بسته است و به خدمات و محصولات این شرکت اعتماد کامل دارند، برای خرید از سایر فروشگاهها دچار تردید نخواهند شد. شرکت ظریف مصور نیز برای نمایندگیهای خود در ازای فروش بیشتر محصولات، امتیازاتی در نظر خواهد گرفت تا آنها را برای فروش بیشتر تشویق نماید.
اطلاعاتی که باشگاه مشتریان در اختیار سایر فروشگاههای لوازم خانگی ظریف مصور قرار میدهد عبارتند از:
- گزارش عادات خرید مشتریان از محصولات خانگی ظریف مصور
- گزارش هدایای مورد علاقه مشتریان
- امکان استفاده از امتیازات باشگاه برای استفاده در فروشگاههای مختلف شرکت ظریف مصور
- سامانه جامع ضمانت تمامی محصولات شرکت
- هدایا و تخفیفات ویژه موثر در ایجاد حس وفاداری و رضایت در مشتریان
این اطلاعات برای پیشرفت فروشگاههای نمایندگی محصولات ظریف مصور همانند گنجی با ارزش خواهد بود. مشتریان اساس اصلی پیشرفت یک کسب و کار هستند و بررسی نظرات مشتریان در مورد محصولات و خدماتی که مخصوص مشتریان در نظر گرفته میشود، برای بهبود بخشیدن به عملکرد فروشگاه و شرکت موثر خواهند بود.
در باشگاه مشتریان ظریف مصور فرصت ارسال نظرات و پیشنهادات برای مشتریان وفادار فراهم میباشد و مشتریان میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را درباره عملکرد شرکت و کیفیت محصولات در سامانه نظر سنجی باشگاه مشتریان ثبت نمایند.
برای ارسال نظرات و دیدگاه خود نسبت به خدمات و محصولات شرکت به سایت باشگاه مشتریان ظریف مصور به آدرس https://www.zarifmosavar.com/ مراجعه نمائید.
برای عملکرد بهتر باشگاه مشتریان فروشگاه خود، برای تعداد دفعات خرید مشتریان وفادار خود و همچنین حضور و فعالیت آنها در باشگاه شما امتیازات ویژهای در نظر بگیرید و در روز مشخصی از سال برای مشتریان تخفیف ویژه یا ارسال رایگان و دیگر پاداشهای جذاب و مشتری پسند ارائه دهید.
برای مشتریان خود کارت عضویت باشگاه تهیه کنید و امتیازات ثبت شده توسط مشتریان را در کارت ذخیره نمائید تا مشتریان بتوانند در خریدهای بعدی خود از امتیازات کسب شده برای دریافت تخفیف یا بهره مند شدن از فرصتی ویژه، استفاده کنند.
در باشگاه مشتریان ظریف مصور امکان طرح سوال برای مشتریان فراهم میباشد و مشتریان میتوانند هر سوالی که داشتند را در بخش پرسش و پاسخ وارد نموده و تیم پاسخ گویی شرکت ظریف مصور به سوالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ خواهد داد. مشتریان میتوانند پیش از طرح سوال به قسمت سوالات متداول مشتریان در سایت ظریف مصور مراجعه نمایند و در صورتیکه سوال مورد نظر آنها در میان سوالات موجود نبود، میتوانند به صورت جداگانه سوال خود را مطرح نمایند.