چگونه علوم غریبه و متافیزیک را یاد بگیرم؟

فرشته ها با شما هستند.از آنها درخواست کمک کنید و بدانید که شما به راهنمایی و کمک و شفای فرشته ها در همین لحظه دسترسی دارید. آنها عدد چهار را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهندکه نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند.

مثبت باشید و مثبت بمانید،در مورد چیزی که می خواهید فکر کنید و به جای تمرکز بر ترس ها و چیزهایی که نگرانتان می کند،بر خواسته تان تمرکز کنید.افکار شما خلق می کند. هرآنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید درحال تحقق است، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید. تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید.

برای یادگیری این علم خفیف تنها منبع معتبر سایت کتاب خاص به آدرس ketabekhas.com می باشد. می توانید این ادرس را در مرورگر خود بنویسید تا وارد سایت شوید. اگر وارد نشدید پس حتما وی پ.ی ان خود را روشن کنید.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

باید ابتدا در پیش‌فرض‌های خود تجدید نظر کرد و اگر قابل تجدید نظر نبود به تأویل متن مبادرت ورزد و آنها را به‌گونه‌ای معنا کند که با مبانی عقل ضروری هماهنگ باشد. علم به اشیا در ساحت وجود که تنها منبع خطاناپذیر علم برای ملاصدراست، امکان و ضرورت علم حضوری را از طریق شهود و تجربة بی واسطة حقایق و اتحاد وجودی با آنها، مبنا قرار می دهد. از نظر او، علم پیش از هر چیز، شهودی آشکار است؛ یعنی مشارکت در صور و حقایقی است که انسان آنها را تصور می‌کند.

برای شروع یادگیری متافیزیک پیشنهاد ما دانلود کتاب کنزالحسینی است. یکی از فصل‌های کتاب «بادهای افسون» به آصف بن برخیا اختصاص دارد که نامش را در داستان حضرت سلیمان (ع) و جریان آوردن تخت بلقیس به طرفةالعین شنیده‌ایم. در کتاب پرویز براتی هم به این داستان و اشاره‌اش در قرآن پرداخته شده است. توضیحی که در قرآن درباره آصف آمده این است که او فردی بود که علمی از علم کتاب نزدش بود. همچنین گفته شده که او تنها یک حرف از حروف اسم اعظم را می‌دانسته و با اتکا به آن، تخت بلقیس را در کمتر از پلک‌زدنی به دربار سلیمان آورد.

پرسش و پاسخ

دید و لمس کرد همچنین هاله ها با روش عکسبرداری کرلیان (عکسبرداری از انرژی) قابل مشاهده می باشد . پنج حرف اول نام این شاخه‌ها که «خمسه محتجبه» نامیده می‌شدند، عبارت «کُلَه سِر» را می‌سازد که به معنی مجموعهٔ اسرار است. و کَلِّه سَر هم یاد شده‌است که مراد از او داشتن مغز و مفکره قوی است و اگر کسی را این اسباب در دسترس نباشد، نباید وارد این مقوله گردد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و استفاده از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز است. در غسل و وضو، باید آب به اعضای بدن برسد و ایجاد مانعی در بدن که رفع آن مشکل یا غیر ممکن است، جایز نیست، مگر در صورتی که ضرورتی آن را اقتضا کند و یا غرض عقلائی مشروعی در این امر وجود داشته باشد.

در هر حال، اگر مانعی … یکی از مُحرّمات، برای شخص مُحرم، کندن مو از بدن است که در کتاب مرجان جادو توضیح داده شده است ولی اگر در وقت غسل یا وضو، مویى بدون قصد کنده شود، اشکال ندارد، امّا در غیر غسل و وضو، اگر مویی کنده شود، واجب است که …

علم هیئت فلک و تفاوت آن با علم نجوم

به گزارش فرهنگ نیوز،از منظر روایی و تاریخ حدیث، حداقل تا 7 قرن، از روایت منسوب به امیرالمومنین در باب شرف الشمس، در کتب حدیثی موجود شیعه، مطلبی وجود ندارد. و ابهام اصلی همین است تا قرن ها، این روایت کجا بوده و ناگهان پیدا شده است؟

موضوع شرف الشمس، مساله ای است که در سالهای اخیر بین مردم پررنگ شده و افراد سود جو در اقصی نقاط ایران با جلوه دادن شرعی، مذهبی و عقلانی به آن در پی حکاکی صوری طلسم مانند روی سنگ در روز خاصی، سودهای فراوانی را بدست آورده اند. اخیرا نیز عده ای سودجو و فرصت طلب، پار را از این هم فراتر گذاشته و در روز 19 فروردین با دستورات عجیب و غریب، اعتقادات…

علوم غریبه چیست؟ کتب ممنوعه علوم غربیه

گفت که از اقوامش سحرش کردند و ذهنش درگیر کارهای شخصی ش هست و به من فکر نمیکنه. اگر نفس اماره در یک فرد فعال باشد، همزاد نیز قویتر خواهد بود. همانطور که می دانید رمان های غمگین، رمان های بسیار تاثیر گذار و احساسی هستند و حین مطالعه ی این رمان ها، متوجه می شویم که بیان احساسات در این رمان ها موج می زند.

این چراغ روشنگر مسیری است که به ساختن بنای تمدن ایرانی اسلامی می‌انجامد. چراغی که انوار روشنگرش حاصل تلاش صد‌ها حکیم، هنرمند و فیلسوف مسلمان است که از قرن‌ها پیش خشت به خشت این بنای سترگ را روی هم گذاشته‌اند. با شما مخاطب گرامی قراری گذاشته‌ایم تا هر روز به بهانه عددی که تقویم برای تاریخ آن روز به ما نشان می‌دهد، به زندگی یکی از مشاهیر و بزرگان تاریخ کهن ایران و اسلام مختصر اشاره‌ای کنیم تا بتوانیم پس از یک سال، با این انوار روشنگر چراغ تمدن و فرهنگ آشنا شویم.

بعد از آن همزاد شیطانی با موکلین جادو علیه ما بسیج شده، توطئه کرده و تمام نقاط ضعف و قوت ما را به آنها خواهد گفت. آیا خلقت ارواح و اجسـام هم‌زمان بوده است؟ در این رابطـه سه نظریـه وجود دارد. اوّل، عده‌ای می‌گویند، كه ارواح و اجسام هـم‌زمـان خلـق شده‌اند، یعنی هـم‌زمـان با شكل گرفتن جسم جنین در رحم مادر، روح مربوطه نیز خلق شده است و به آن ملحق می‌گردد.

دوّم، بعضـی می‌گویند اجسام قبل از ارواح خلق می‌شوند، یعنی مدتی بعد از پیدایش و حیات جسم در رحم مادر یا حتی مدتی پس از تولد نوزاد، روحِ مربوطه، خلق و به جسم اضافه می‌گردد، این عده اعتقاد دارندكه جسم تا مدتی (تا قبل از اضافه شدن روح) زندگی حیوانی دارد. مک‌مونیگل، جزو افراد کلیدی پروژه‌ی استارگیت حول محور شیوه‌هایی چون «دیدن از راه دور» بود.

او مدال لیاقت را برای ۱۵ سال خدمت در بخش جاسوسی دریافت کرد که ۵ سال آن در بخش «جاسوسی سیگنالی» گذشت. در پروژه‌ی استارگیت، مک مونیگل فرد شماره ۱ در توانایی دیدن از راه دور محسوب می‌شد. برای دانلود کتاب کنزالحسینی کافیست که به صورت آنلاین مبلغ آن را بپردازید و پس از پرداخت به صورت خودکار لینک دانلود برای شما به نمایش گذاشته می شود، توجه داشته باشید که این نسخه پولی از کتاب کنزالحسینی که در سایت ونوس لند قرار داده ایم با نسخه رایگان کتاب کنزالحسینی که در سراسر وب موجود است، تفاوت دارد.

شاخه های علوم غریبه

تا اینکه این واسطه ها به جائی میرسند که در نهایت به دنیای فیزیکی ما و ماه و خورشید و زمین و کهکشان و اتم و مولکول و غیره میرسند. عین نور حق و عین قدرت حق است با این تفاوت که این محدود و نور حق نامحدود است. در گوشه ای بسیار کوچک در آسمان پنجم با استفاده از یک پرتو نورشان که همان پرتو نور شیعه است آسمانی به نام آسمان چهارم خلق میشود.

یاد شده و آسمانهای پنجم تا هفتم حجابهای نورانی برای درک حضور حق یاد شده است. ما خلیفه خدا در کائنات هستیم دستور میدهیم تا خواسته ما را اجرا نمایند. متوجه اشاره به ذات حضرت حق شده و در مقابل این نام عکس العمل نشان میدهند. از سوال شما معلوم نمی باشد که مرادتان کدام یک از معانی مابعد الطبیعه است ، لذا ما ناچار هردو معنا را بررسی می کنیم . اینها اکثرا استفاده از اجنه و شیاطین هست که خود افراد متوجه آن نیستند.

در در روایتی، پیامبر(ص) فرمود فرشته دست راست بر فرشته دست چپ حاکم است، هر گاه مسلمان کار نیکی انجام داد، فرشته دست راست ده برابر در نامه‌اش می‌نویسد، و هرگاه گناهی انجام داد به فرشته دست چپ می‌گوید هفت ساعت صبر کن، اگر توبه کرد آن گناه را نمی‌نویسد و اگر توبه نکرد یک گناه به حسابش می‌نویسد..

یک شب که من تا صبح بیرون بودم وقتی برگشتم خانه مادرم و برادرم پرسیدن مگه تو دیشب نیومدی خانه؟؟ گفتم نه من بادوستام بیرون بودم و اصلا نیومدم خانه! از بذل توجه شما به سئوالات و ارائه ی پاسخ بسیار سپاس گذارم ، ان شا ا… خداوند شما را از جمیع بلیات مصون و محفوظ بدارد . اما نفس اماره بیشتر فرد را به سمت انجام گناه و بدی سوق میدهد.

حال در مقابل یک عمل غیر اخلاقی قرار گرفته ام، در اینجا، من، هم تحت وسوسه شیطان (همزاد) قرار میگیرم و هم نفس اماره. متافیزیک شاخه ای از فلسفه است که به بررسی اصول اولیه هستی، هویت و تغییر، مکان و زمان، علیت، ضرورت و امکان می پردازد و شامل سؤالاتی در مورد ماهیت آگاهی و رابطه بین ذهن و ماده است.

معجزه تأثیر در عالم خارج و تغییر واقعیّت است؛ چنانکه چوبی حقیقتاً به اژدها تبدیل می‌شود یا سنگی واقعاً می‌شکافد و از آن چشمه‌های آب می‌جوشد؛ امّا سحر غالباً تنها در خیال بینده اثر می‌گذارد و واقعاً اتّفاق نمی‌افتد. نخستین کسی که با انسانها ارتباط برقرار کرد، ابلیس بود که پس از آن دشمن قسم خورده انسانها شد.

در نشست‌های پیشین گفتیم که تأسیس معبد توسط القای ابلیس به قابیل ایجاد شد. فیلسوفانی چون دکارت معیار بازشناسی حقایق را فطرت عقل معرفی می‏کنند و قضایایی را که به شکل صحیحی از بدیهیات استنتاج شود حقیقت می‏شمارند و قضایای حسی و تجربی را هم تا آن‌جا که به کمک براهین عقلی قابل اثبات باشد، معتبر می‏دانند.

ولی بیانی از ایشان برای مطابقت بدیهیات و فطریات با واقعیات به ما نرسیده جز آن‌چه از خود دکارت نقل شده که در مورد افکار فطری به حکمت و عدم فریبکاری خدای متعال تمسک کرده بود. در این میان آن‌چه برای ملاصدرا اهمیت ویژه‏ای دارد، ارزش شناخت و اثبات توان عقل بر حلّ مسائل هستی‌شناسی و سایر شاخه‏های فلسفه است .

همان‌طور که گفتیم یک دسته از شناخت‌های انسان بی‏واسطه و حضوری و به تعبیر دیگر، یافتن خود واقعیت است و در چنین شناخت‌هایی جای احتمال خطا هم وجود ندارد، ولی نظر به این‌که این شناخت‌ها به تنهایی نیاز علمی بشر را رفع نمی‏کند، باید به بررسی علم حصولی و اقسام آن همت بگماریم و نقش حس و عقل را در آنها روشن کنیم .

با توجه به این‌که شناخت حصولی به معنای کاشف بالفعل از واقعیات همان تصدیقات و قضایاست، طبعاً ارزش‌یابی شناخت‌های حصولی هم در دایرة آنها انجام می‏گیرد و اگر سخنی از تصورات به میان بیاید به صورت ضمنی و به عنوان اجزای تشکیل دهندة قضایا خواهد بود. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که آشتی میان آرای افلاطون و ارسطو و هم‌نشین کردن علم ارسطو با معرفت‌شناسی افلاطونی که برای فیلسوفان اولیة مسلمان بسیار مهم بوده است، به‌عنوان روش اصلی تحقیقات فلسفی ملاصدرا باقی می‌ماند.

حرف الف و ص دارای طبع مشخصی نیستند و حرف الف نشان سکون کامل است و ص نشان اختیار کامل. علم‌الحروف عربی را جفر، و علم‌الحروف عبری را جماتریا (گماتریا) می‌نامند. جفر در لغت به معنای بزغاله یا پوست بزغاله است و چون اوراق اولیه جفر بر روی پوست بزغاله نوشته و عرضه شده بود بدین نام خوانده شده است.

الف) صفحه‌های مقدمهٔ بعضی از کتاب‌ها را با این عددها شماره گذاری می‌کنند. این موکلین چه علیا و چه سفلی تحت تاثیر لحظات و ساعاتی خاص از حرکت سیارات و ستارگان هستند و ظاهرا در زمانها و ماکنهای خاصیه اینها نور و انرژی خاصی میرسد که عکس العمل بیشتری برای بر آورده شدن حاجات نشان میدهند.

در این قصیده كه به زبان عربی می‌باشد، كیفیت نزول روح و حلول آن در جسم و صعود آن به عالم بالا به زیبایی تشریح شده است. رَوْح به معنـی سرور، شادی، آسایش و نجات از غم و اندوه است. رُوْح به معنی نفس كشیدن و دمیدن است و از ریح مشتق شده، كه به معنی باد و نسیم می‌باشد.

مطالب محبوب سایت

در کتاب‌ «بادهای افسون» هم به آثاری چون «آونگ فوکو» نوشته امبرتو اکو، «درخشش» نوشته استفان کینگ (که فیلم سینمایی‌اش را هم با بازی جک نیکلسون و کارگردانی استنلی کوبریک دیده‌ایم)، رمان «تاریخدان» نوشته الیزابت کوستوا و … به تعبیر پرویز براتی نویسنده کتاب پیش رو، گونه ادبیاتی این آثار با داستان‌های علمی تخیلی و نیز داستان‌های فانتزی مشابهت دارد و گاهی با آن‌ها یکی انگاشته می‌شود.

کتابی که براتی درباره این علوم نوشته، زبان روان و ساده‌ای دارد و مخاطب عام به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کند. فصل‌بندی‌ها و تقسیم‌بندی مطالب نیز در حد مطلوب و مناسبی انجام شده است. این محقق در کتابش، آثار خوبی درباره علوم غریبه در ایران معرفی کرده است؛ همچنین تاریخ طبیعی نوشته پلینی یا همان بلیناس حکیم را.

این کتاب دایره‌المعارفی کهن و ۷ جلدی درباره طبیعت، انسان و موجودات است. شیطان واقعا یک موجود باستانی هست رفیق و شناختش هم از همون دوران آغاز شد. صهیونیسم آمریکایی برای ایجاد آمادگی روحی و به خدمت گرفتن مردمش در یازده سپتامبر چهار هزار نفر را به کشتن داد در حالیکه با یک پیامک مانع از حضور یهودیان شاغل در برج ها دو قلو شد و همین الگو را قبلا هم در جزیره پر هابل استفاده کرده بود. صهیونیسم بین الملل برای تثبیت قدرت خودش هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

برخی از گمانه‌زنی‌ها و ارزیابی حاکی از آن است که فقط پروژه ی ام کا اولترا، تاکنون ۱۵۰ زیرپروژه داشته که هدف کلی آن‌ها دست‌یابی کلی به کنترل ذهن آدمی، از طرق مختلف چون داروها، مناسکی چون جادو و حتی شکنجه است. در این قسمت قصد دارم سر فصل های کتاب کنزالحسینی را به شما معرفی کنم که شما بعد از خرید این فایل در همین صفحه در سایت ونوس بوک، به این کتاب با همین سر فصل ها دسترسی خواهید داشت و برای خرید کتاب کافیست بر روی دکمه سبز رنگ خرید یا افزونه به سبد خرید کلیک کنید.

به چهار طبع مطلوبین آشنا و آنها را در بیاورید و بدانید كه از كدام طبع پیروی می كنند اصل نام شناسنامه ای مادر و اسم طرفین را داشته باشید نه اسامی مستعار. ساعتها و روزها و هفته ها را برای اشخاص درآورده و بدانید برای چه زمانی چه طلسمی خوب است در غیر این صورت برعكس عمل خواهد شد و مطلوب، مغلوب خواهد شد. بخورات را شناسایی کرده و بدانید كه هر طلسمی یک بخور مخصوص به خود دارد البته بطور كلی و 3 بار در اول و 3 بار در آخر طلسم نویسی صلوات و درود و گفتن لاحول ولا قوه الا بالله.

3⃣-برای طلسمات دوستی و محبت و غیره طلسم را بروی پای راست گذاشته و شیرینی جات مزه كنید و رو به قبله باشید و در خیال خود آنها را در صلح و دوستی تصور كن به روز دعاها و ساعات شبانه روزی آن توجه و عملیات طلسم نویسی را در ساعت و روز خود انجام بدید (اصلیترین و مهمترین و مؤثرترین جزء كه كمتر كسی به آن توجه می كند).

نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید. بعضی را خود دیده‌ایم و برخی را کسانی که سخنشان قابل تشکیک نیست، نقل کرده‌اند و هم اینک مرتاضان فراوانی در ایران و هند و دیگر کشورها هستند که از این کارها می‌کنند. کارهای خارق عادتی که صاحبانش بر اثر تمرین و عادت بر آنها قدرت یافته‌اند، مانند خوردن زهر، حمل اجسام سنگین و راه رفتن بر روی طناب در هوا.

دانش های دیگر یا دانش عملی هستند یا فیزیک یا ریاضی و نمی توانند درباره خدا باشند. قرارگرفتن در مسیر متافیزیک، نقطه عطفی بوده که امید است به شناخت خود و معرفت خداوند عزّوجل منتهی گردد (انشاءالله)، که این امر مهـمّ (خداشناسی) نیز از جمله اهداف خلقت انسان به شمار می‌رود (الله اعلم).

همچنین می‌توان امید داشت که آشنایی با متافیزیک، در رسیدن به سایر اهداف خلقت انسان (عبادت و آزمایش) مؤثر واقع گردد. متافیزیک می‌تواند بعنوان ابزار و وسیله‌ای برای پیشرفت در امور تحصیلی، شغلی، خانوادگی و … مورد استفاده قرار گیرد. برخی افراد نیز به دلیل حـسّ ماجراجویی، کنجکاوی، حقیقت‌جویی و یا برای تفریح و سرگرمی به سراغ متافیزیک می‌آیند؛ جوانان به دلیل عطش زیادی که برای دست‌یابی به ناشناخته‌ها دارند، مشتاق این مقوله می‌باشند.

برخی بزرگان نیز از متافیزیک به‌عنوان یک نیاز فطری یاد کرده‌اند. خلقت همزاد سفلی از آتش است زیرا جن از آتش بدون دود خلق شده است ( سوره الرحمن آیه ی ۱۶ ) همزاد ملک خلقتش از نور است . تا قدرت الهی و کن فیکون داشته باشید و همانند سلمان فارسی عضوی از اهل بیت باشید.

اما اگر جادوگر دارای طینت الهی باشد و کاری که از موکل میخواهد کاری الهی باشد و نتیجه آن خیری برای خلقت داشته باشد کلین با ترس و لرز انجام میدهند و از حضور در مقابل جادوگر احساس راحتی ندارند و یا عصبانی هستند و یا دائم میگویند ه ما را رها کن و دست از سر ما بردار ….

اما چنین افرادی به مرور زمان یاد میگیرند که به جای اینکه از این نور الهی خودشان استفاده کنند قط واسطه شده و همه را به دیگران بدهند و این عمل آنها را بزرگتر میکند زیرا اگر مصرف کنند نور کمتری نتشر کرده و در نتیجه نور کمتری هم از خدا خواهند گرفت.

در مورد گنهکاران نیز وقتی فردی ارتباطش را با خدا قطع میکند در اصل آب باریکه اش را قطع کرده وقتی گناه میکند در اصل پس اندازش را به جیب شیطان ریخته و در نهایت بدون نور شده و نابود خواهد شد. برای دانلود کتاب مرجان جادو از سایت کتاب می توانید ابتدا به سایت فارسی ها مراجعه کنید کافیست روی متن دانلود کتاب مرجان جادو که به رنگ آبی است کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل