علمی و پزشکی

روند ابتلای احتمالی دانش آموزان به کرونا را زیر نظر داریم

روند ابتلای احتمالی دانش آموزان به کرونا را زیر نظر داریم

ایواره/ اصفهان رئیس بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه در حال پیگیری روند ابتلای احتمالی دانش آموزان به عروق کرونا ویروس هستیم و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است، گفت: در هر صورت باید از این موارد عبور کنیم. مراحل و ما نمی تواند برای همیشه بماند آن را اصلا حذف کنید و سپس فعالیت های علمی و اجتماعی را شروع کنید.

رضا فدایی در گفت وگو با ایواره، درباره شیوع آنفلوآنزا در اصفهان گفت: در بین نمونه های آزمایش شده آنفولانزا کمتر از یک درصد نمونه مثبت پیدا کردیم و این بیماری هنوز به صورت جدی ظاهر نشده است. در حالی که در پاییز. ، انتظار می رود آنفولانزا گسترش یابد.

وی با بیان اینکه آنفولانزا در پاییز گذشته شیوع پیدا نکرد، افزود: واکسن آنفولانزا در داروخانه ها موجود است و به متقاضیان فروخته می شود. ما پذیرایی وزارت بهداشت را توزیع کرده ایم.

رئیس بیماری‌های عفونی مرکز بهداشت اصفهان تزریق واکسن آنفولانزا را به ویژه برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند یا قبلاً بیماری مزمن دارند توصیه کرد.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون عروق کرونا ویروس در اصفهان گفت: تاکنون حدود 75 درصد افراد بالای 12 سال یک نوبت واکسن دریافت کرده اند و حدود 60 درصد نوبت دوم واکسن عروق کرونا ویروس در حال انجام است و واکسیناسیون در حال انجام است.

فدایی با اشاره به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به افراد بالای 60 سال که نوبت دوم را برای افراد بالای 60 سال تزریق کردند، گفت: خوشبختانه برای دریافت واکسن مشکلی نداریم و از مردم می خواهیم هر چه سریعتر اقدام به واکسن کنند. . چهار ماه.

وی در خصوص تزریق واکسن آسترازنکا برای افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، گفت: افرادی که با سینوفارم واکسینه شده اند و قصد سفر به خارج از کشور را دارند باید به اداره روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه و مدارک خود را ارائه دهند. مدارک سفر در صورت صحیح بودن

مدیر بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان به بازگشایی تدریجی دبیرستان ها اشاره کرد و گفت: بازگشایی تدریجی از روال خوبی است و در حال پیگیری روند ابتلای دانش آموزان به بیماری عروق کرونا ویروس هستیم. اما ما باید این مراحل را طی کنیم و نمی توانیم برای همیشه برای از بین بردن بیماری به طور کلی بنشینیم و سپس فعالیت های علمی و اجتماعی را آغاز کنیم. خوشبختانه تا کنون هیچ مشکل اساسی وجود نداشته است.

وی با اشاره به احتمال افزایش بیماری های عروق کرونا ویروس قلب و امواج متعاقب آن خاطرنشان کرد: در بیماری های عفونی مانند بیماری عروق کرونا ویروس نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد و باید روال بیماری به طور مداوم تحت نظر باشد تا ببینیم به کجا می رود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا