فرهنگ و هنر

درگذشت یکی از موسسان جهاد دانشگاهی

درگذشت یکی از موسسان جهاد دانشگاهی

روحیه جهادی بزرگ با داستان دکتر حبیب سنگ تراش آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست. مرحوم سنگتراش از موسسان جهاد دانشگاهی و از حامیان این گروه در مسئولیت های مختلف خود در وزارت علوم بود.

به گزارش ایواره، مرحوم دکتر. سنگتراش علیرغم تحمل رنج بیماری به عنوان یک جهادگر ماهر با برنامه ریزی دقیق، سمینار بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ (مربوط به جهاد دانشگاهی) را پایه گذاری کرد و نقش اساسی در فعالیت های بین المللی این دانشگاه داشت.

گروه تربیت معلم جهاد دانشگاهی; مدیرکل اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ عضویت در سپاه قدس؛ موسس و رئیس دانشکده خبر؛ مسئولیت دفتر ایرنا و آنلاین در جنوب شرق آسیا؛ مسئولیت های متعدد در دانشگاه تربیت معلم؛ مسئولیت امور بین الملل دانشگاه علم و فرهنگ و پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی از جمله مسئولیت های اجرایی مرحوم دکتر بود. سنگتراش.

این جهادگر عزیز پس از سالها مبارزه با بیماری و صبر و رنج طولانی صبح امروز (دوشنبه 24 آبان) به دیدار معبود شتافت.

به همین مناسبت دانشگاه علم و فرهنگ بیانیه ای صادر کرده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

من از آن خدا هستم و به سوی او باز خواهیم گشت

چگونه غیبت شما را تحمل کنیم؟

چگونه خنده های امیدوارکننده را فراموش کنیم؟

چگونه جای خالی را پر کنیم؟

باور نمی کنیم که رفته ای…

اینک که خواست خداوند بر سقوط طبیعت عزادار شده و آن را به یاد شما عزیزان منتقل می کنیم، از خداوند متعال برای این مصیبت بزرگ صبر جمیل مسئلت می نماییم.

با اندوهی بی پایان به خانواده محترم، دوستان و سوگواران گرامی «دکتر حبیب آقا رمضان سنگتراش» مردی وفادار، معلمی کارکشته، یار وفادار، مدیری خردمند و همکار مهربان تسلیت می گویم. و آرزوی صبر و شکیبایی و برای عزیز سفر کرده درجات عالی را خواستاریم.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایواره) درگذشت این برادر جهادگر را به تمامی جهادگران و خانواده وی و همچنین دوستان و همکاران وی تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا