لیست بهترین تلویزیون های 2021 جدید سونی از نگاه کاربران

تلویزیون های 2021 سونی هر ساله در نمایشگاه مطبوعاتی CES معرفی می شوند و سونی هر سال دایره مجموعه تلویزیون های خودش را گسترش می دهد و امسال نیز در این همایش که در دی ماه برگزار شد تلویزیون های XR را با نوآوری های جدید ارائه داد و ما امیدواریم که این تلویزیون ها با جدیدترین قابلیت خودشان یعنی پردازنده XR بتوانند تصویر و صدای بهتری به نسبت مدل های 2020 ارائه دهند.

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

نکته جالبی که در طراحی تلویزیون های امسال سونی به وضوح دیده می شود این است که هر کدام از تلویزیون ها جانشین مدل های سال قبلی خودشان شده اند و این اصلا چیز بدی نیست بلکه شما می توانید تلویزیونی که دارید را ارتقا بدهید و از بهترین ویژگی های 2021 در تلویزیون خودتان بهره ببرید. اصلی ترین امکاناتی که این تلویزیون های اولد سونی در اختیارمان قرار می دهند شامل HDMI 2.1، کیفیت تصویر 4K و 8K و پردازنده های XR برای صوت و تصویر هستند.

در این مبحث، ما می خواهیم نمایی کلی از تلویزیون های 2021 سونی را برای شما آشکار سازیم. مدل های تلویزیون 4K LCD سونی در این سال شامل X8000J، X8100J، X8500J، X9000J و X9500Jمی باشند؛ همچنین این برند دو مدل تلویزیونA80J و A90J را به عنوان مدل های OLED روانه بازار کرده است و در انتها مدل Z9J تلویزیون 8K سونی در سال 2021 به شمار می آید.

 اولین پرسشی که ممکن است در ذهن هر کدام از کاربران و خریداران تلویزیون های سونی شعله ور شود این است که آیا این تلویزیون از HDMI2.1 پشتیبانی می کند یا نه؟! باید بگوییم که از تلویزیون A80J به بالا تمام تلویزیون ها حداقل از 2 پورت HDMI2.1 پشتیبانی می کنند و مدل پرچمدار این شرکت یعنی Z9J دارای 3 ورودی HDMI2.1 می باشد؛

همچنین در بخش مشخصات این تلویزیون که در بهترین تلویزیون های 2021 می باشد، اشاره شده است که از حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) و نرخ رفرش متغییر (VRR) نیز پشتیبانی خواهد کرد. سونی سری تلویزیون های جدیدش را با نام BRAVIA XR روانه بازار کرده است که از اصلی ترین قابلیت های آن ها می توان به پوشش ضد انعکاس صفحه نمایش، صدای سه بعدی XR و Google TV + BRAVIA CORE اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی سونی LED Z9J 8K

Z9J پرچمدار سونی در سال 2021 است؛ این مدل با طراحی جذاب، جایگزین تلویزیون ZH8 سال 2020 شده است که در طراحی آن از حاشیه ای نقره ای رنگ بسیار زیبا و پایه های سه موقعیتی استفاده شده؛ این پایه را با بسته به ساندبار مورد استفاده می توان در سه جایگاه نصب کرد و این نشان از انعطاف پذیر بودن تلویزیون در این سال می دهد. ریموت کنترل این تلویزیون که از دستورات صوتی پشتیبانی می کند یک کنترل کوچک آلومینیومی است؛

همچنین نور پس زمینه و یک سنسور رنگ و حسگر نور در این تلویزیون بالارده سونی قرار دارند؛ این حسگر هوشمند نور و رشنایی تلویزیون را با توجه به روشنایی اتاق و رنگ به صورت خودکار تنظیم می کند. Z9J به عنوان پرچمدار سونی، تمام دستاوردهای این شرکت که در سال 2021 به دست آورده را دارا می باشد؛

این تلویزیون که در دو اینچ 85 و 75 اینچ موجود می باشد دارای یک پنل full array LED، بهترین سطح کنتراست به واسطه XR Contrast Booster، پورت HDMI2.1 با سرعت 48Gbps و نرخ رفرش 120 هرتز برای محتوای فورکی می باشد. سونی در رابطه با سیستم صوتی بالارده ترین تلویزیون خودش در سال 2021 نیز حرف هایی برای گفتن دارد؛ دو توییتر در لبه های بالایی تلویزیون برای بهبود عملکرد فرکانس ها در این تلویزیون قرار داده شده اند و اکنون تویترهای قاب این تلویزیون به 4 عدد رسیده اند؛

همچنین ساب ووفرهای رو به جلو و بلندگوهای میانی در لبه پایین، این کیفیت صدا را تکمیل ساخته اند. تلویزیون Z9J پرچمدار سونی در سال 2021 است و تنها تلویزیون تولید شده در این سال، پس طبیعتا قیمت بالاتری به نسبت دیگر اولدهای این برند دارد. بارزترین مشخصات Z9J به ترتیب زیر می باشند:

تلویزیون اولد فورکی سونی A90J

تلویزیون A90J از سری تلویزیون های سونی 2021 Master است و پرچمدار OLED تلویزیون های 2021 سونی می باشد. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K است و بزرگترین اندازه آن 83 اینچ است که پس از 55 و 65 اینچ به بازار آمد. A90J جایگزین AG9 سونی در سال 2020 بوده و بنظر می رسد همان طراحی زیبای خودش را حفظ کرده است؛ طراحی با لبه هایی بدون گودی یعنی تخت و ضخامت تنها 7 میلی متر برای مدل های 55 و 65 اینچ در نظر گرفته است.

مدل 83 اینچ این تلویزیون ظاهری متفاوت تر دارد و البته با توجه به اندازه اش باید ممتاز باشد. پایه های این تلویزیون همانند مدل Z9J قابلیت جایگذاری در موقعیت های مختلف را دارند با این تفاوت که نمی توان آن ها را در مرکز تلویزیون جایگذاری نمود. تلویزیون های سری Master سونی دارای یک ریموت کنترل کاربردی، نور پس زمینه و سنسورهای نور و رنگ برای بهبود و بهینه سازی می باشند که a90j نیز از این ویژگی های بی بهره نیست.

تا اینجای کار تفاوت این تلویزیون با پرچمدار سونی یعنی Z9J تنها در کیفیت تصویر و پنل اولد بوده. نکته دیگری که این دو را از هم متمایز می کند فناوری صدای Acoustic Surface Audio+ است که در این تلویزیون اولد نسخه پیشرفته اش به کار رفته و سونی می گوید آن را مختص OLED ها طراحی کرده؛ این فناوری به گونه ای طراحی شده که صداهای باس را تقویت می کند و هدف این است که در موقعیت های مختلف، صدایی متناسب ارائه دهد. بارزترین مشخصات تلویزیون سونی اولد A90J شامل موارد زیر هستند:

تلویزیون سونی A80J OLED 4K

یکی از بهترین جایگزینی هایی که سونی در سال 2021 انجام داده تولید تلویزیون A80J به جای اولد A8 بوده؛ این تلویزیون را از چند لحاظ می توان تکمیل گر مدل های سال قبل دانست. در ابتدا شما یک ریموت کنترل صوتی استاندارد و طراحی Flush Surface Bezel را مشاهده خواهید کرد؛ قاب این تلویزیون به نازکی تلویزیون پرچمدار سونی نیست اما طراحی سه جهته پایه ها هنوز سر جایش است و البته مانند مدل قبلی خودش یعنی A90J فناوری صدای Acoustic Surface Audio+ را به همراه دارد.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون A80J فورکی است اما هیچ سنسور نور و رنگ در آن قابل مشاهده نیست و این، تلویزیون را از مدل بالاتر خودش متمایز می سازد؛ همچنین به دلیل حذف XR Contrast Booster ممکن است عملکرد نوردهی کمی افت داشته باشد اما با این حال پردازنده هوشمند XR در این تلویزیون اولد بسیار کاربردی است و محتوا را با توجه به منبع اصلی پردازش و تجزیه و تحلیل می کند.

در رابطه با سیستم صوتی این تلویزیون نباید فناوری های به کار برده شده را فراموش کنیم؛ تکنولوژی Acoustic Surface Audio+، دالبی اتموس و ارتقای صدای فراگیر سه بعدی از مهمترین قابلیت های صوتی این تلویزیون اولد هستند. یکبار دیگر مهم ترین مشخصات تلویزیون اولد فورکی سونی A80J را مرور می کنیم:

سونی در مدل X9500J به LED ها بر می گردد؛ این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و پردازنده XR پرچمدار ال ای دی تلویزیون های 2021 سونی می باشد. تفاوت اصلی این مدل با تلویزیون های اولد سونی در عملکرد XR Contrast با سطح متوسط پردازش Contrast Booster 10 می باشد. در X9500J سونی بر خلاف A8000J هم پنل ضد انعکاس وجود دارد و هم زاویه دید فوق العاده گسترده که این ها در پنل Full Array LED بهترین تصویر را به نمایش می گذارند.

البته اضافه کنیم که پنل X-Anti Reflection برای مدل 85 اینچ تلویزیون X9500J تعریف نشده است. طراحی این تلویزیون تا حدودی مشخصات سری های Master را حفظ کرده است؛ بدنه آلومینیوم، backlit، ریموت کنترل با پشتیبانی از Voice و لبه های Edge Bezel از ویژگی های ساختاری x9500j هستند. پایه تلویزیون سری x سونی در سال 2021 همچنان قابلیت جایگذاری در سه جهت را حفظ کرده است اما برای مدل 65 اینچ آن تنها 2 طرفه است و نمی توان در وسط آن ها را جایگذاری کرد.

تلویزیون X9500J در سه مدل 65، 75 و 85 اینچ تولید و روانه بازار شده است و سونی همچنان در آن از سیستم عامل Google TV استفاده کرده؛ این اسمارت تی وی سونی با وجود اینکه بیشتر قابلیت های تلویزیون های اولد را دارا می باشد اما به نسبت از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. برخی از اصلی ترین مشخصات این تلویزیون به شرح زیر هستند:

تلویزیون سونی X9000J فورکی LED

تلویزیون سونی X9000J ال ای دی فورکی جایگزین مدل XH90 برنده بهترین تلویزیون در سال 2020 شده است. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون سری 9 سونی بین 50 تا 75 اینچ تعریف شده با طراحی پایه های 2 جهته که اجازه می دهد با تغییر مکان این پایه ها به راحتی ساندبار مورد نظر را جایگذاری نمایید.

قاب این تلویزیون بسیار نازک است و و تمام اجزای آن در رنگ مشکی طراحی شده اند. به تقلید از سایر تلویزیون های 2021 سونی، این مدل تلویزیون X90J یک ریموت کنترل صوتی استاندارد دارد و سطح کنتراست XR Contrast drops به 5 رسیده است؛ همچنین در این تلویزیون دیگر خبری از زاویه دید گسترده و پنل ضد انعکاس نیست.

از ویژگی هایی که هر کاربر در خرید تلویزیون به دنبال آن هاست می توان به صدای آکوستیک، سیستم عامل Google TV و پشتیبانی از HDMI2.1 اشاره کرد که در X9000J پشتیبانی می شوند. با همه ی این ها X9000J یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 LED 4K است و با توجه به سطح قیمت مناسبتری که به نسبت سایر اولدها دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. مشخصات کلیدی این تلویزیون به ترتیب زیر می باشند:

تلویزیون سونی X8500J

تلویزیون های از مدل X8500J به پایین امتیاز داشتن پردازنده تصویر XR را از دست می دهند و با X1 سونی که مخصوص تلویزیون های 2020 است مجهز می شوند؛ با این اوصاف تلویزیون X8500J یک پردازنده قدرتمند تصویر X1 را برای پردازش و تجزیه و تحلیل محتوای تصویری خودش دارد. اما خبر دیگر اینکه با حذف شدن پردازنده XR در این تلویزیون ها، Contrast Booster و ارتقای صدای فراگیر هم حذف شده اند؛

ولی جای نگرانی نیست چونکه تلویزیون شما همچنان یک پردازنده برای پردازش تصاویر و محتوای ویدیویی دارد و از فرمت های مختلف HDR هم پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های مفید تلویزیون X8500J که همچنان جایگاه خودش را حفظ کرده است سیستم عامل Google TV می باشد و البته از همه مهم تر 2 پورت HDMI2.1 که X8500J را به تلویزیونی مناسب گیمرها تبدیل کرده است.

خبر خوب برای طرفداران تلویزیون های 2021 سونی این است که برای اولین بار در سال 2021 شما می توانید یک تلویزیون در اندازه کوچکتر خریداری کنید؛ X8500J در اندازه 43 اینچ نیز تولید شده است، همچنین در اندازه های 55 اینچ به بالا پایه های تلویزیون کاملا انعطاف پذیر هستند و شما می توانید پایه ها را در دو جایگاه نصب کنید تا امکان قرار دادن یک ساند بار به راحتی در زیر تلویزیون فراهم شود.

برای اینکه تفاوت این تلویزیون با مدل های بالاترش به درستی آشکار شود بد نیست بدانید که نرخ رفرش X8500J در سطح 100 هرتز است و نوع صفحه نمایش آن نیز Edge-lit LED می باشد؛ در زیر برخی از مهمترین قابلیت های تلویزیون X8500J را دسته بندی کرده ایم:

تلویزیون های X8000J و X8100J سونی

سونی خوش قیمت ترین تلویزیون های سری براویای خودش در سال 2021 را روانه بازار کرد؛ دو مدل X8000J و X8100J تا حدودی شبیه به مدل بالایی خودشان یعنی X8500J هستند اما با کمی مشخصات پایینتر. وضوح تصویر 4K و پردازنده قدرتمند X1 از مشخصات این تلویزیون هستند که همچنان ثابت مانده اند اما رفرش 50 هرتز آن به نسبت مدل X8500J کمی افت داشته.

تلویزیون های X8000J و X8100J همچنان از HDR پشتیبانی می کنند و سیستم عامل Google TV نیز با آن ها همراه است. در اینجا یک تلویزیون دیگر به مدل هایی که اندازه 43 اینچ دارند افزوده شد و شما می توانید هر کدام از سایزهای 43، 50، 55، 65 و75 اینچ را با توجه به سلیقه و مساحت اتاقتان برای خرید انتخاب کنید. برای درک درست تر از امکانات این دو تلویزیون سری 8 سونی، به چند قابلیت مهم آن ها در زیر اشاره شده است:

تلویزیون 32 اینچ W800 سونی HD LED

و در آخر؛ سونی در نمایشگاه CES امسال از آخرین تلویزیونش رونمایی کرد؛ مدل W800 که تنها در اندازه 32 اینچ تولید شده است. این برند جهانی کاربرانی که تنها یک تلویزیون کوچک برای اتاق خوابشان می خواهند را فراموش نکرده است و W800 را با کیفیت تصویر HD و پنل LED تولید کرد. پردازشگر تصویر در این تلویزیون موتور براویا است و در آن از سیستم عامل اندروید استفاده شده که به جرات می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون های 2021 سونی در رده خودش است.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید بد نیست سری به تلویزیون های معرفی شده در همایش CES 2021 بزنید که هر ساله مدل های متنوع در اینچ های مختلف و با امکانات و قابلیت های مختلف را ارائه می دهد. این تلویزیون ها از برندهای معتبر جهانی می باشند که سونی نیز یکی از این تولید کننده ها است.

سونی امسال هم در این نمایشگاه از تلویزیون های سری براویا Master اولد و LED خودش پرده برداری کرد. این تلویزیون ها که Z9J پرچمدار و W800 پایین رده ترین آن ها بود متناسب با هر بودجه ای ساخته شده اند که شما در نظر دارید. با این اوصاف کاربران و طرفداران سونی می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خودشان تلویزیونی بالارده یا میان رده را از فروشگاه برگ و باد خریداری کنند.

لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سونی

سونی، ابر شرکت چند ملیتی ژاپنی هر ساله در نمایشگاه مطبوعاتی CES از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی می‌کند. سونی با تغییراتی در طراحی و سیستم عامل تلویزیون‌های جدید بر خلاف سال‌های قبل سنت شکنی کرده است. در جدیدترین تلویزیون‌های 2021 سونی از مواد اولیه سازگار با محیط زیست استفاده شده است.

در ساخت بیشتر این محصولات از پلاستیک مستحکم با نرخ بازیافت 89 درصد استفاده شده است. نمای ظاهری لوکس با پیروی از الگوریتم‌های زیبایی شناختی مدرن، کاربران بیشتری را برای خرید این تلویزیون‌ها وسوسه می‌کند. همانند گذشته تنوع تلویزیون‌های LED سونی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران لحاظ شده است.

تلویزیون‌های 2021 سونی با کیفیت تصویر 4K با پیشوند X و پسوند J معرفی شدند. تلویزیون‌های A80J و A90J به عنوان تلویزیون‌های پرچمدار OLED این سال معرفی شدند. تلویزیون Z9J نیز تلویزیون 8K و LED همین سال بود. موضوعی که سونی همانند همیشه به آن واقف بوده است، کیفیت تصویر تلویزیون و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته است.

پردازشگر تصویر Cognitive Processor XR در تلویزیون‌های حرفه‌ای این سال خیلی فراتر از هوش مصنوعی معمولی عمل می‌کند. این پردازشگر فوق حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش شناختی، همه‌ی عناصر تصویر را تجزیه و تحلیلی کرده و با بازآفرینی جزئیات در ایجاد تصاویری کاملا واقع گرایانه نقش کلیدی ایفا می‌کند.

 تمرکز بر سوژه اصلی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون‌های BRAVIA XR 2021 است. تعداد خیلی زیادی از تلویزیون‌های 4K LED 2021 سونی از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند. ویژگی‌های بازی حرفه‌ای وابسته به این درگاه از جمله نرخ تازه سازی متغیر (VRR)، نرخ تازه سازی 120 هرتز و تاخیر ورودی خیلی کم از تلویزیون‌ 2021 سونی گزینه‌ای استثنایی برای گیم می‌سازد. سونی از سیستم عامل Google TV در تلویزیون‌های 2021 خود رونمایی کرد.

امکانات اسمارت وابسته به گوگل، پاسخگویی به نیازهای سرگرمی کاربران را مهیا می‌سازند. مدیریت تلویزیون‌های جدید سونی اکنون راحت‌تر از گذشته شده است. در این قسمت لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سونی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با کلیک بر روی هر محصول، اطلاعات جامعی در مورد آن کسب خواهید کرد.

بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ کدام مدل است ؟

خرید تلویزیون هوشمند یک طرف و انتخاب بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ هم یک طرف ! در این مطلب میخواهیم ۲۰ مورد از بهترین تلویزیون هایی که میتوانید در سال ۲۰۲۱ بخرید را به شما معرفی میکنیم . تا انتها با بی بازار همراه باشید .قطعا برای خرید تلویزیون که از تکنولوژی های جدیدی بهره ببرد هزینه تقریبا بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت و از این رو اینکه چه مقدار بودجه میخواهید به خرید tv اختصاص دهید هم بسیار مهم است .

خرید بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ و معرفی بهترین های بازار

احتمالا بحث برند تاثیر زیادی در قیمت ها در سال ۲۰۲۱ خواهد داشت ، اینکه چه نوع صفحه نمایشی داشته باشد ، چه سایزی باشد و تکنولوژی ها و امکانات آن چه باشد نیز در قیمت تاثیر گذار خواهد بود .بهترین مواردی که باید برای خرید تلویزیون مد نظر داشته باشید این است که چه سایزی دارد ، زاویه دید آن جقدر است ، آیا 4k هست یا خیر و تکنولوژی های به روزی مانند HDR را دارد یا خیر .

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۱

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا بدهیم و این عمر موجب داشتن آگاهی از برخی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید tv میباشد .

به طور مثال کنسول پلی استیشن ۵ که به تازگی توسط سونی معرفی شده است ، از تکنولوژی 4K و نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی میکند که برای انجام بازیهای به روز با بهترین کیفیت و بهترین تجربه نیاز به یک تلویزیون به روز دارد ، از این رو تماشای فیلم ها با کیفیت 4K دنیای تازه ای را برای ما به ارمغان می آورد .

پس با ما همراه باشید تا بتوانیم بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم .

فناوری های مهم در انتخاب

در حال حاضر چند فناوری مهم در tv ها بیش از سایر فناوری ها مورد توجه قرار میگیرد از این تکنولوژی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    HDR

    Refresh Rate

    4K

HDR چیست ؟

HDR در اصل کیفیت نمایش رنگها را در دامنه داینامیکی بالاتری به شما نمایش میدهد ، به طور مثال رنگ سیاه را سیاه تر و رنگ سفید را سفید تر نمایش میدهد و باعث میشود تا کیفیت تصاویر را بالاتر و واقعی تر مشاهده کنید .

این تکنولوژی در اکثر محصولات به روز بازار قابل مشاهده است ، از این رو میتوانید این مورد را مد نظر داشته باشید تا تلویزیونی که میخرید این تکنولوژی را داشته باشد .

Refresh Rate یا نرخ تازه سازی تصویر

این قابلیت هم نرخ تازه سازی تصاویر است و باعث میشود تصاویر با سرعت بالاتری پردازش شوند و به واقعیت نزدیک تر باشند که به طور مثال در فیلم ها یا بازیهای با کیفیت 4k این مورد به شدت قابل لمس است.

4k

این فناوری هم به کیفیت تصاویر ارتباط مستقیمی دارد و البته امروزه tv ها 8k هم در حال رونق هستند که تصاویری با سایز بزرگتر و بدون افت کیفیت را به نمایش میگذارند.

بهترین برندهای تلویزیون هوشند ۲۰۲۱

برندهای مطمئن و باکیفیتی در بازار هستند مانند LG , SAMSUNG,PHILIPS,SNOWA,XVISION . این برندها با توجه به پیشرفت تکنولوژی مدل های جدید خود را با تکنولوژی همسو کرده اند و میتوان از این برندها به عنوان به روزترین برندها یاد کرد و روی آنها حساب ویژه ای باز کرد .

بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ در بازار

1- ایکس ویژن مدل هوشمند 43XT745 سایز 43 اینچ

یکی از مدل های پرفروش و بهترین تلویزیون های هوشمند در سال ۲۰۲۱ ایکس ویژن است ، این مدل از فناوری های HDR پشتیبانی نمیکند ، صفحه نمایش این tv از نوع LED میباشد و ۴۳ اینچ اندازه این محصول است .

کیفیت تصویر این مدل نیز FULL HD است و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ را به کاربران ارائه میدهد که برای یک تلویزیون هوشمند با این قیمت منصفانه به نظر میرسد . همچنین این tv برای بازی با کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس نیز مناسب است .

اما برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس این tv نمیتواند بهترین بازدهی را به شما ارائه کند و برای داشتن تجربه عالی بازی با کنسول های جدید بهتر است مدل بهتری را برای خرید انتخاب کنید .

    من از بیرون خریدم راضی هستم کیفیت تصویر عالی ولی صدا زیاد خوب نیست

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۴۳ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Full HD

    رزولوشن:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:ندارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:دو عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

2-دوو مدل DSL-50K5700U سایز 50 اینچ

تلویزیون هوشمند دوو یکی از بهترین و پرفروش ترین ها در بازار میباشد ، این مدل از فناوری 4K پشتیبانی میکند و کیفیت ULTRA HD دارد که خیال شما را از بابت تماشای محتوای باکیفیت راحت میکند . همچنین از فناوری HDR نیز پشتیبانی میکند.

علاوه بر این موارد این tv دارای WIFI میباشد که به راحتی میتوانید محتوای روی گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود را در این مدل به اشتراک بگذارید و به راحتی به اینترنت متصل شوید و از برنامه های اینترنتی لذت ببرید .

همچنین زاویه دید در این مدل وسیع است و اگر از کنار هم به این تلویزیون نگاه کنید تقریبا کیفیت قابل قبولی را خواهید داشت زیرا برخی از تلویزیون ها زاویه دید خوبی ندارند .

نظرات کاربران راجع به این مدل :

    سلام من حدود دو هفته است از این tv استفاده میکنم. فیلم های که با کیفیت 4k دانلود کردم بسیار روان و با کیفیت و بدون مشکل پخش شد اما در پخش شبکه های صدا سیما اون جور که باید راضی نیستم، تماس گرفتم گفتن از انتن هست سیستم عامل اندروید داره و همه برنامه ها روش نصب میشن، ولی مثلا نمیشه با shareit کار کرد چون gps نداره! خلاصه که تلویزیون خوبی هست ولی به هیچ عنوان با sony قابل مقایسه نیست!

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital ، Dolby Digital Plus ، Dolby ، Surround

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

3 -جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون هایی که از فناوری 4K بهره میبرد جی پلاس است ، این مدل یکی از مقرون به صرفه ترین مدل هایی است که از فناوری های تازه پشتیبانی میکند . در این مدل شما میتوانید به فناوری های HDR , 4K,DOLBY,WIFI و بلوتوث دسترسی داشته باشید .

این مدل یکی از مدل های خوش قیمت و با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های بازار نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است .

همچنین این تلویزیون زاویه دید مناسبی دارد و برای گیم و یا تماشای محتوای ویدیویی نیز عملکرد قابل قبولی دارد .

    قیمت مناسب و وضوح تصویرعالی، خدمات رسانی بسیار خوب. جنس بسیار با کیفت و خیلی خیلی راضی هستم.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    تکنولوژی صفحه:LED

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

4-جی پلاس مدل GTV-43LH612N سایز 43 اینچ

انتظار شما از یک تلویزیون هوشمند ارزان قیمت چیست ؟ احتمالا یک محصول باکیفیت و هوشمند مد نظر شماست که به خوبی بتواند تصاویر را پردازش کرده و نمایش بدهد ، جی پلاس ۴۳ اینچ یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۱ با قیمت اقتصادی بازار است .

این مدل از فناوری 4K و HDR پشتیبانی نمیکند ! اما وضوح تصویر FULL HD و رزولوشن 1080 × 1920میتواند تصاویر باکیفیتی را به نمایش بگذارد .

از بابت اتصال به WIFI این مدل پشتیبانی میکند و به راحتی متوانید به اینترنت متصل شوید و محتواهای مورد علاقه خود را در این مدل تماشا کنید .

    تلویزیون با کیفیت و با قیمت مناسبی هستش. میشه گفت از بهترینای تولید داخلی هست. با توجه به قیمتش امکانات و کیفیت قابل قبولی و خوبی داره.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۴۳ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Full HD

    رزولوشن:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:ندارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:ندارد

5-دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ

دوو در این تلویزیون هوشمند به خوبی میدانسته که باید چه محصولی را تولید کند ! در این تلویزیون خوش قیمت فناوری های 4k , HDR به خوبی استفاده شده است و در کنار سایز 50 اینچی تقریبا شما را راضی خواهد کرد ، این مدل از بهترین مدل های بازار در سال 2021 میباشد .

احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند و از این منظور این مدل واقعا عالی عمل کرده است .

قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب و سایز بزرگ یکی از مزایای عالی این مدل میباشد و در لیست پرفروش ترین مدل های بازار نیز هست .

    ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ، در مقابل برندهای دیگر که محصولات مشابهی دارند از قیمت مناسب تری برخوردار است. کیفیت تصویر خوبی دارد.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رابط هوشمند:ندارد

    درگاه USB:دارد

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):ندارد

    بلوتوث:ندارد

6-هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA620U سایز 50 اینچ

اسنوا مدل SSD-50SA620U سایز 50 اینچ یک تلویزیون تولید داخلی باکیفیت میباشد ، برند SNOWA توانست خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کند و از این رو در لیست پرفروش ترین ها هم قرار گرفت ، این محصول از فناوری 4K و HDR پشتیبانی میکند و به خوبی کیفیت لازم را به بیننده ارائه میکند .

رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مدل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ میباشد و از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی میکند که برای اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری محتوا از گوشی روی تلویزیون نیز بسیار مناسب است .

کیفیت صدای این مدل DOLBY میباشد و کیفیت قابل قبولی را میتواند به شما ارائه دهد خصوصا اگر فضای شما بزرگ باشد این تلویزیون به خوبی صدا را در فضا پخش خواهد کرد . از نظر کیفیت نیز به لطف تکنولوژی های استفاده شده در این مدل میتوان گفت یک مدل باکیفیت خریداری میکنید .

    الان ۶ ماهه گرفتم خیلی خوبه قبلش پاناسونیک داشتم پلاسما اما از این راضیم

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    درگاه USB:دارد

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital ، Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

7 -ایکس ویژن مدل 32XT580 سایز 32 اینچ

یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد ایکس ویژن 32 اینچی مدل 32XT580 میباشد .

این تلویزیون از فناوری های 4K و HDR پشتیبانی نمیکند ! اما کیفیت تصویر قابل قبول و وضوح خوب از مزایای این مدل به حساب می آید . کیفیت صفحه نمایش این مدل HD است و از رزولوشن 1366 × 768 بهره میبرد که برای یک tv ارزان قیمت مناسب است

البته روی این تلویزیون نمیتوان برای بازی با کنسول های PS4و یا ایکس باکس حساب کرد زیرا حسابی شما را نا امید میکند ، زیرا کیفیت تصاویر در بازیهای به روز از اهمیت بالایی برخوردار است .

    سلام دوستان بعد از چند روز استفاده دارم این نظر رو میدم، من خریدم راضی هستم از خریدم با توجه به اینکه ال ای دی ال جی هم دارم به جرعت میتونم بگم ایکس ویژن خیلی عالی تره

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۳۲ اینچ

    رابط هوشمند:ندارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:HD

    تکنولوژی صفحه:LED

    رزولوشن:۱۳۶۶ × ۷۶۸

    تعداد درگاه‌های USB:یک عدد

    نوع صفحه:تخت

    HDR:ندارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:دو عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):ندارد

    بلوتوث:ندارد

8-فیلیپس مدل 40PFT5883 سایز 40 اینچ

تلویزیون فیلیپس 40PFT5883 یکی از مدل های محبوب و پرفروش از نظر قیمتی و کیفیت خوب است ، اگر به فکر خرید یک تلویزیون ارزان قیمت و سایز بزرگ را دارید میتوانید روی این مدل حساب کنید ، البته این مدل از فناوری های 4K و HDR پشتیبانی نمیکند ، اما خوب برای یک محصول با این قیمت چندان عجیب هم نیست .

کیفیت نمایش این مدل FULL HD است و از HDR در این مدل خبری نیست ، اگر میخواهید برای گیم و یا تماشای فیلم و سریال یک تلویزیون بخرید این مدل مناسب و اقتصادی است ، البته شایان ذکر است که این مدل برای گیمرهای حرفه ای و محتوای 4K واقعی کارایی زیادی ندارد اما از مدل های محبوب این روزهای بازار میباشد .

رزولوشن این مدل 1080 × 1920 است و از WIFI هم پشتیبانی میکند اما همانطور که انتظار داشتیم در این مدل از بلوتوث هم خبری نیست و شما فقط میتوانید از طریق وای فای به این تلویزیون متصل شوید و از محتوای اینترنتی لذت ببرید .

    برند خوبی هستش امکانات و کیفیت ساخت خوبی هم داره توی این قیمت بهترین هستش

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۴۰ اینچ

    کیفیت تصویر:Full HD

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    تکنولوژی صفحه:LED

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

    نوع صفحه:تخت

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:دو عدد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    استانداردهای صوتی:Virtual Surround

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:ندارد

9- جی پلاس مدل GTV-58LU721S سایز 58 اینچ

یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند بازار که با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه و تولید شده است جی پلاس GTV-58LU721S است ، این مدل تقریبا چیزی کم ندارد و برای گیمینگ حرفه ای و تماشای فیلم و سریال های باکیفیت 4K بسیار مناسب است ، این تلویزیون با قیمتی رقابتی به نسبت برندهای SAMSUNG و LG به بازار ارائه شده است و کیفیت قابل قبولی دارد .

این مدل از فناوری های 4K و ULTRA HD و همینطور HDR بهره میبرد و میتوان از آن انتظار یک مدل باکیفیت و درجه ۱ را داشت . همچنین این مدل از بلوتوث و وای فای پشتیبانی میکند که آن را تبئیل به یک tv هوشمند عالی در سال 2021 میکند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی چیزی کم ندارد .

اگر از آن دسته افراد هستید که گیم را به صورت حرفه ای بازی میکنید و یا عاشق دیدن محتوای 4K با بهترین کیفیت هستید این تلویزیون میتواند نیازهای شما را برطرف کند .

    خیلی خوب من واسه خونه و گیم خریدم راضیم

    نظر خریدار این محصول

10-ایکس ویژن مدل 50XTU835 سایز 50 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون های باکیفیت تولید ایران ایکس ویژن مدل 50XTU835 است ، این محصول نیز از فناوری 4K و ULTRA HD و همینطور HDR پشتیبانی میکند که نیازهای گیمرها و افرادی که عاشق دیدن محتوای تصویری باکیفیت هستند را برطرف میکند ، به نسبت برندهای سامسونگ و ال جی این مدل کیفیت کمتری دارد اما قیمت مناسب و ایده آلی دارد .

همچنین این تلویزیون از وای فای و بلوتوث بهره مند است که خود یکی از نقاط قوت مدل های جدید بازار میباشد ، به هرحال ایکس ویژن یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱ در بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین کالاهای ایرانی نیز جای گرفته است و میتواند خیال شما را سالها بابت یک محصول باکیفیت راحت کند .

رزولوشن این مدل 2160 × 3840 میباشد و دارای 3 پورت HDMI و همچنین USB میباشد که تمام جوانب اتصال را به خوبی برای شما فراهم کند تا بتوانید به راحتی موبایل ، دوربین و یا لپ تاپ خود را به آن متصل کنید .

    من این محصول رو از نمایندگی تهیه کردم. نکاتی که دیدم رو بیان می کنم. اول: کیفیت تصویر خیلی خوبه، پنل ips هست، رنگ مشکی و عمق رتگ خیلی خوبه، شرکت پنل رو به صورت a+ عرضه می کنه، تکنولوژی memc داره که باعث بهبود تصاویر متحرک میشه. از نظر کیفیت صغحه، نمره ۲۰ رو میدم. دوم: اسپیکرهاش خوبه و کاملا راضی کننده هست.،چند حالت مختلف هم داره که می تونید تنظیم کنید و بهترین صدا رو برای تصویرتون انتخاب کنید.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    تکنولوژی صفحه:LED

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

11-دوو مدل DSL-50K5900U سایز 50 اینچ یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند ۲۰۲۱

یکی دیگر از بهترین مدل های بازار در سال 2021 دوو مدل DSL-50K5900U است که از فناوریهای روز مانند 4K و HDR پشتیبانی میکند و برای همه قشری مناسب است ، چه آنان که اهل بازی و گیم هستند و چه آنان که عاشق سریال و محتوای تصویری باکیفیت هستند .

این محصول با پشتیبانی از وای فای وبلوتوث و دارا بودن پورت های اتصال متعدد مانند HDMI و USB میتواند خیال شما را از بابت اتصالات و ارتباطات راحت کند ، برای اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون هم میتوانید روی این مدل حساب کنید زیرا تمام راههای ارتباطی برای شما باز است .

این مدل در لیست پرفروش ترین و بهترین tv های هوشمند سال 2021 نیز بود و اینک میتوانیم بگوییم که یک تلویزیون عالی با قیمت خوب در انتظار خانه شماست .

    واقعا دوو تو این مدل کم نذاشته البته تو این رنج قیمت.صفحه نمایش عالی.پشتیبانی از اکثر فرمتهای پخش .نت گردی.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital ، Dolby Digital Plus ، Dolby ، Surround

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

12-اسنوا مدل SSD-55SA620U سایز 55 اینچ

یکی دیگر از محصولات قوی اسنوا که در بازار موجود است و در لیست بهترین مدل های 2021 نیز وجود دارد اسنوا مدل SSD-55SA620U میباشد ، این تلویزیون هم از فناوری 4K و HDR پشتیبانی میکند و قادر به تولید رنگهای شفاف و طبیعی و دامنه داینامیک بالا میباشد .

اگر شما هم دوست دارید یک برند ایرانی باکیفیت بخرید میتوانیم به شما بگوییم که اسنوا یکی از این مدل هاست ، نیازهای شما را برای وبگردی ، تماشای محتوای اینترنتی و گیمینگ و همینطور فیلم و سریال بطرف میکند و قطعا پس از استفاده از این مدل نا امید نخواهید شد .

پورت های اتصال متعدد ، کیفیت خوب و قیمت نسبتا مناسب نیز از دیگر مزایای خرید این مدل میباشد که با رقبای خارجی نامداری در حال رقابت میباشد .

    تلویزیون خوبی هست ولی منو. جالبی نداره اگه بیشتر کار میکردند عالی بود و یک کنترل اشانتیون هم اگه روش بود که دیگه حرف نداشت

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۵ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

13 -دوو مدل DSL-65K5700U سایز ۶۵ اینچ

در تلویزیون دوو مدل DSL-65K5700U فناوری های به روزی به کار رفته استو دارای سایز بزرگ و پیشرفته طرف هستیم ، دوو در این محصول از HDR و 4K استفاده کرده است که در سایز 65 اینچ تجربه بسیار خوبی را به ما خواهد داد ، همچنین وجود پورت های اتصال متعدد و راحتی اتصال به سینمای خانگی نیز از مزیت های این مدل به شمار میرود .

اگر دوست دارید یک مدل سایز بزرگ و باکیفیت و به روز داشته باشید پیشنهاد ما دوو DSL-65K5700U میباشد ، زیرا با توجه به سایز و امکانات این محصول قیمت خوبی دارد و میتواند از بهترین مدل های سال 2021 باشد .

چنانچه عاشق گیم هستید و یا سریال و فیلم ها را با کیفیت دنبال میکنید و عاشق محتوای 4K هستید این تلویزیون برای شما بسیار مناسب است .

    بدلیل داشتن پنل lps رنگ مشکی عمیقی بهتون ارائه نمی‌ده و در محیط های کم نور و خونه رنگ مشکی رو بصورت خاکستری نشون میده ‌ . برای داشتن رنک مشکی عمیق باید سراغ پنل های av و همچنین در مدل های گرونتر سراغ qled ها و oled برید .نداشتن پورت HDMI 2.1 و فریم ریت تصویر پایین هم ضعفشه

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۶۵ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital ، Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

14-ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز 50 اینچ

ایکس ویژن مدل 50XKU575 نیز یکی از بهترین ها در رده خودش میباشد ، این مدل از 4K و HDR پشتیبانی میکند و دارای سایز ۵۰ اینچ است که میتواند کیفیت قابل قبولی را در سایز بزرگ به نمایش بگذارد ، این tv برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است .

همچنین تجربه بازی در این مدل نیز میتواند لذت بخش باشد به طور مثال هنگامی که PS4 PRO یا PS5 را به آن متصل کنید میتواند کیفیت قابل قبولی را به شما ارائه دهد و از بازی لذت ببرید .

اگر عاشق تماشای محتوای 4K و باکیفیت هستید این tv یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود چرا که وجود پورت های متعدد و همچنین راه های ارتباطی بلوتوث و وای فای تقریبا نیازهای شما را به طور کامل برطرف میکند .

    یک هفته هست که این مدل رو خریداری کردم عالیه و مشکل خاصی ندیدم برای نصب و گارانتی هم دو ساعته آمدن.اگه قصد خرید دارین پیشنهاد می کنم.پشیمون نمیشید

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۰ اینچ

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:دو عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

15- اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65 اینچ یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند ایرانی ۲۰۲۱

این تلویزیون نیز یکی از محصولات ایرانی درجه 1 در بازار میباشد که توسط برند SNOWA تولید شده است ، در این مدل شرکت SNOWA از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است و 4K و HDR در این مدل به خوبی پیاده سازی شده است . اگر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت و ایرانی هستید این برند برای شما مناسب است .

برندهای ایرانی با توجه به قیمت خوبی که دارند میتوانند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی گران قیمت باشند زیرا همین فناوری ها را اگر در یک تلویزیون سامسونگ یا ال جی پیدا کنید قیمت بالاتری را قطعا باید بپردازید .

اگر از لحاظ بودجه ای محدود هستید میتوانید این مدل را برای خرید و بررسی انتخاب کنید .

    عالی من این تلوزیون رو ۳ ماهه خریدم ازش راضیم بسیار خوب و وضوح تصویر عالی داره زیبایی و ظرافت خاصی داره و امکاناتش‌ هم زیاد و خوبه من به نظر شخصی پیشنهادش می کنم

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۶۵ اینچ

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    3D:ندارد

    استانداردهای صوتی:Dolby Digital ، Dolby Digital Plus ، Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

16-تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

تی سی ال برند شناخته شده ای میباشد ، در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از قابل اعتماد ها در تولید محصولات تصویری تبدیل شده است ، این تلویزیون از 4K پشتیبانی نمیکند ! و HDR هم ندارد اما به لطف فناوری FULL HD میتوانید تصاویر خوبی را مشاهده کنید .

این TV چندان هوشمند نیست اما یک محصول قابل اعتماد و خوش قیمت است که برای تماشای محتوای تصویری و بازی مناسب است و همچنین سایز 43 اینچی آن برای فضاهای متوسط بسیار مناسب است .

TCL در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار هم قرار دارد .

    به نظرم ایکس ویژن ۷۴۵ را بگیرید بهتر است چون این تلویزیون هوشمند نیست .

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۴۳ اینچ

    رابط هوشمند:ندارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Full HD

    رزولوشن:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

    تعداد درگاه‌های USB:یک عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:ندارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:دو عدد

    3D:ندارد

17-جی پلاس مدل GTV-65LU722S-IND سایز 65 اینچ

جی پلاس GTV-65LU722S-IND یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند باکیفیت و خوش قیمت در سال ۲۰۲۱ است ، اگر میخواهید با قیمت خوب کیفیت عالی داشته باشید پیشنهاد ما جی پلاس است . اما اگر از لحاظ بودجه ای محدودیتی ندارید بهتر است سراغ LG یا سامسونگ بروید .

یک تلویزیون باکیفیت و خوش قیمت که دارای فناوری های 4K و HDR میباشد و سایز نسبتا بزرگ برای فضاهای بزرگ نیز بسیار مناسب است . این مدل برای تماشای محتوای باکیفیت و همچنین گیمینگ بسیار مناسب است .

وجود پورت های متعدد HDMI , USB باعث شده است که از لحظا اتصالات محدودیتی وجود نداشته باشد و همچنین پشتیبانی از بلوتوث و وای فای نیز از دیگر مزایای این TV به حساب می ـآید .

    دوستان من نسبت به خرید tv خیلی حساس بودم اما خرید این منو راضی کرد. خیلی از برندها اندروید نیستند و امکان نصب خیلی از برنامه ها را ندارید اما من روی این تلویزیون هر برنامه ای که بخواهید نصب کردم. کیفیت تصویر هم عالیه حتی شبکه های غیر HD صدا وسیما هم با کیفیت خوب و راضی کننده پخش میکنه. برای کنترل از طریق گوشی موبایل هم می تونید برنامه zank remote را نصب کنید که هم موس و کیبورد داره و هم کلی امکانات جالب دیگه از قبلی انتقال فایل از گوشی به حافظه ، voice search و … در کل من که میخواستم سامسونگ بخرم اما با دیدن امکانات اندروید مجذوب این tv شدم.

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۶۵ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    تکنولوژی صفحه:LED

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

18- هایسنس مدل 43N2179PW سایز 43 اینچ

تلویزیون هوشمند های سنس یکی از پرفروش ترین مدل های اقتصادی و خوش قیمت بازار است ، این محصول از HDR و 4K پشتیبانی نمیکند و دارای رزولوشن 1080 × 1920 و کیفیت تصویر FULL HD است که برای یک TV با این قیمت نسبتا عالی است ، گرچه با این قیمت معمولا tv ها هوشمند نیستند .

اما های سنس این مدل اقتصادی را روانه بازار کرد تا بتواند طرفداران بیشتری جذب کند و تا حدودی هم موفق به انجام این کار شد ، حالا با این مشخصات این مدل را راهی بازار کرده است که اتفاقا در لیست پرفروش ترین مدل های اقتصادی قرار دارد .

وجود پورت های متعدد باعث شده تا محدودیتی از بابت HDMI و USB در این مدل نداشته باشید . این مدل از وای فای پشتیبانی میکند و به راحتی میتوانید محتوای اینترنتی را مشاهده کنید .

 

    من این کالا رو از بازار تهیه کردم ۵۵اینچ هایسنس رو ۲ساله استفاده میکردم ۴۳ رو برای اتاق گرفتم و کامپیوترم رو هم بهش وصل کردم منوی کاربری خوب،ظاهر زیبا،عمق تصویر و سیاهی واقعی. تو هم رده‌ها به نظرم بهتر از برند‌های دیگه‌است و کیفیت تصویرش قطعا از هم رده‌ها بسیار بالاتره به هر حال یک برند با بازار جهانیه

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۴۳ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Full HD

    رزولوشن:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:ندارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    3D:ندارد

    استانداردهای صوتی:DTS ، Dolby Surround

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:ندارد

19-ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های هوشمند 2021 ایکس ویژن 55XTU745 میباشد ، همانطور که در عکس مشاهده میکند این tv 55 اینچی نیز از 4K و HDR پشتیبانی میکند که میتواند خیال شما را از بابت فناوری های تصویری روز راحت کند ، این تلویزیون یکی از پرفروش ترین مدل های بازار میباشد .

اگر میخواهید یک محصول عالی برای بازی و یا مشاهده فیلم و سریال های 4K داشته باشید پیشهاد ما ایکس ویژن است ، این مدل دارای پورت های متعدد و همچنین راه های ارتباطی کاملی مانند وای فای و بلوتوث میباشد .

همچنین این مدل میتواند نیازهای یک گیمر حرفه ای را از بابت نرخ تازه سازی تصاویر و شفافیت و عمق رنگ بالا برطرف کند .

 

    اگر به شفافیت و رنگ محصولات سامسونگ عادت دارید سراغ این محصول نرید. ولی اگر یکم سطح توقع را پایین بیارید و اگر در حد معقول ازش انتظار داشته باشید، خرید خوبیه

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۵ اینچ

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    قابلیت اتصال به دیوار:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:ندارد

20 -جی پلاس مدل GTV-55LU821S سایز 55 اینچ بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱

جی پلاس دارای رابط کاربر هوشمند است و از فناوری های 4K و HDR پشتیبانی میکند ، این مدل یکی از بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ میباشد و میتواند یکی از انتخاب های عالی برای عاشقان تصاویر باکیفیت و یا گیمینگ باشد ، اگر فضای بزرگی دارید این tv برای شما بسیار عالی است .

کیفیت عالی تصاویر در این tv میتواند شما را به وجد بیاورد و همچنین تنظیمات زیاد صدا و تصویر در منوی این tv نیز یکی از نکات جالب توجه است و همچنین سهولت اتصال به سینمای خانگی نیز از دیگر ویژگی های این مدل میباشد .

    خوبه من ۲ ماهه گرفتم هم تصویرش خوبه هم انرویدش من دائما دارم از فیلیمو و نماوا باهاش فیلم می بینم هیچ مشکلی نداره

    نظر خریدار این محصول

مشخصات فنی:

    سایز صفحه:۵۵ اینچ

    کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K

    رابط هوشمند:دارد

    درگاه USB:دارد

    تعداد درگاه‌های USB:دو عدد

    رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

    تکنولوژی صفحه:LED

    نوع صفحه:تخت

    HDR:دارد

    درگاه HDMI:دارد

    تعداد درگاه های HDMI:سه عدد

    استانداردهای صوتی:Dolby

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

    بلوتوث:دارد

جمع بندی در باره بهترین تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۱

با توجه به اینکه مدل هایی که معرفی کردیم حدود ۹۰ درصد هوشمند هستند میتوانید با توجه به بودجه ای که دارید بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ را خریداری کنید .با توجه به قیمت و امکانات خوب میتوان گفت برندهای ایکس ویژن و همینطور جی پلاس تقریبا عملکرد خوبی داشتند و میتواند جایگزین لایقی برای برندهای LG و سامسونگ باشند .

البته بسیاری دوست دارند تا برند های معتبر استفاده کنند و از این جهت ما پیشنهاد میکنیم دوو را امتحان کنید ، این مدل ها از فناوریهای روز دنیا مانند HDR و 4K پشتیبانی میکنند .

سوالات متداول

بهترین تلویزیون هوشمند ۲۰۲۱ کدام مدل است؟

در این مطلب ما ۲۰ مدل از پرفروش ترین و بهترین مدل های های بازار را معرفی کردیم و میتوانید از میان این مدل ها بهترین مدل را انتخاب کنید .

برند جی پلاس و ایکس ویژن خوب هستند ؟

برندهای داخلی باکیفیتی هستند که معمولا دارای فناوری های 4K و HDR هستند که میتوانند برای تماشای محتوای 4K و یا گیمینگ بسیار مناسب باشند .

با چه حدود قیمتی میتوان تلویزیون هوشمند خرید ؟

کف قیمتی برای مدل های هوشمند تقریبا ۶ میلیون است ، هرچه ابعاد و فناوری ها بالاتر باشد قطعا قیمت محصولات هم بالاتر میرود .

خروج از نسخه موبایل