فیلم پرحاشیه در افتتاحیه سن سباستین

فیلم پرحاشیه در افتتاحیه سن سباستین

“یک ثانیه” جدیدترین فیلم کارگردان معروف چینی “ژانگ ییمو” به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم سن سباستین در اسپانیا انتخاب شد.

فیلم “یک ثانیه” در ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم برلین در سال 2019 نمایش داده شود ، اما به دلیل مشکلات فنی توصیف شده ، به دلیل مشکلات فنی ، در آخرین لحظه از جشنواره حذف شد. فشار دولت چین برای نشان ندادن این موضوع مرتبط است.

این فیلم پس از فیلمبرداری چندین صحنه در چین فیلمبرداری شد اما در نهایت با قیمتی کمتر از 10 میلیون دلار پیش بینی شد.

اکنون جشنواره فیلم سن سباستین در اسپانیا قصد دارد فیلم جدید “ژانگ ییمو” را به عنوان فیلم افتتاحیه در اولین نمایش بین المللی خود به نمایش بگذارد.

“یک ثانیه” یک درام تاریخی است که به فراز و نشیب های انقلاب فرهنگی در چین می پردازد.

ژانگ ییمو یکی از برجسته ترین کارگردانان چینی است که در زمینه های درام ، کمدی و فیلم های اکشن-تاریخی فعالیت می کند. بسیاری از آثار وی در جشنواره های بزرگ بین المللی به نمایش گذاشته شده است.

“گوشه قرمز” در جشنواره فیلم برلین طلای طلا گرفت ، “جو دو” نامزد نخل طلا در جشنواره فیلم کن شد و اولین فیلمی که نامزد اسکار بهترین خارجی زبان فیلم در چین شد ” چراغ فانوس قرمز “، که دومین نامزدی خود را برای فیلم خارجی به ارمغان آورد. “داستان کیو جو” برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز ، “زنده” برنده جایزه بزرگ هیئت داوران و بهترین بازیگر نقش اول زن ، جایزه خرس نقره ای و جشنواره فیلم کلیسای جهانی در برلین از مهمترین آنها هستند. آثار و جوایز این فیلمبرداری چینی.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل