فرهنگ و هنر

دیدار معاون برون‌مرزی صداوسیما با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ونزوئلا

دیدار معاون برون‌مرزی صداوسیما با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ونزوئلا

معاون وزیر امور خارجه و گروهی از مدیران تلویزیون و پرس تی وی اسپانیایی توسط ریکاردو منندز ، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور ونزوئلا و کاپایا رودریگز گونزالز ، معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا در امور آسیا ، خاورمیانه و اقیانوسیه پذیرایی شدند.

به گزارش ایواره ، به نقل از روابط عمومی پرس تی وی ، پیمان جبلی در این دیدار با اشاره به اهمیت رویکرد علیه استکبار ملل آمریکای لاتین در رسانه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، همکاری نزدیک و پویا بین تلویزیون اسپانیایی اسپانیایی و Telesour او این را توصیف کرد و بر لزوم تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد.

وی افزود: رسانه های گروهی کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا در مبارزه با حملات رسانه های غربی و مبارزه با اخبار جعلی آنها نقش اساسی دارند.

وی جوهر ناب استقلال ایران و ونزوئلا و همه ملت های استقلال طلب در جهان را عامل نفوذ در پیام جنبش های مردمی به ویژه پیام انقلاب اسلامی ایران و انقلاب بولیواری مردم ونزوئلا در جهان دانست. منطقه و جهان. اما بدون رسانه هایی که از این پیام ها دفاع می کنند ، سیاه نمایی رسانه های امپریالیستی در دنیای امروز امکان پذیر نخواهد بود و از این نظر ، وجود و فعالیت رسانه هایی مانند Hispano TV و TeleSur بسیار مهم و موثر است.

جبلی استراتژی اصلی معاونت صدا و سیمای خارج از جمهوری اسلامی ایران. وی در مواجهه با تحریم های شکست خورده ، ونزوئلا را در ایجاد اتحاد رسانه ای و ایجاد جبهه مشترک برای رسانه ها برای بیان حقیقت و افزایش آگاهی مخاطبان جهانی مهم توصیف کرد.

منندز گفت: “هرگونه مبارزه اجتماعی و سیاسی بدون جنگ رسانه ای غیرممکن است و محکوم به شکست است.”
معاون رئیس جمهور ونزوئلا ادامه داد: یکی از راه های همکاری مشترک ایران و ونزوئلا استفاده از مدارس رسانه های جایگزین برای بهبود و توسعه جنبه های تکنولوژیکی این همکاری است و ما باید این نوع همکاری رسانه ای را به صورت رسمی در کمیسیون مشترک تعریف کنیم. ایران و ونزوئلا. “

وی گفت: “تا زمانی که رسانه هایی مانند Hispano TV و TeleSur وجود داشته باشد ، صدایی برای مردم وجود دارد و ما از تلاش های خوب شما در رسانه ها تشکر می کنیم.”

در این جلسه همچنین علی اجاره دار ، مدیر تلویزیون اسپانیایی و کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونز ، سفیر جمهوری ونزوئلا و معاون رئیس جمهور و معاون وزیر امور خارجه که در مراسم تحلیف دکتر سید ابراهیم رئیسی در تهران شرکت کردند ، حضور داشتند. آنها در بازدید از قسمت های مختلف تلویزیون Hispan TV و صدا و سیما او را همراهی کردند.

ریکاردو منندز ، معاون برنامه نویسی ونزوئلا نیز در برنامه “در جستجوی حقیقت” در Hispan TV ظاهر شد و با بینندگان این برنامه محبوب صحبت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا