کپی کردن کپشن در اینستاگرام با دو راهکار ساده

اگر از طرفداران اینستاگرام باشید، حتما ساعت‌ها از این برنامه در طول روز استفاده می‌کنید. این برنامه برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو به وجود آمده است و کاربران قادر هستند که محتواهای تصویری خود را در آن منتشر کنند. البته نباید از اهمیت نوشته‌های پست ها غافل شد. بخش بزرگی از انتقال مفاهیم در Instagram از طریق نوشته‌ها، مانند کپشن در یک پست انجام می‌شود. اما اگر از یک کپشن در این برنامه خوشتان، بیاید، همان طور که می‌دانید اجازه‌ی کپی کردن کپشن در اینستاگرام را ندارید اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. در این راهنما به بررسی روش‌هایی برای کپی کردن نوشته‌های زیر هر پست خواهیم پرداخت.

کپی کردن کپشن در اینستاگرام با دو راهکار ساده
آموزش کپی کردن کپشن در اینستاگرام

چه موقعی به کپی کردن کپشن در اینستاگرام نیاز داریم؟

بسیاری از مواقع با گشت و گذار در شبکه‌ی مجازی اینستاگرام با پستی مواجه می‌شویم که نظر ما را به خود جلب می‌کند. در واقع کپشن این پست ما برای ما جذاب به نظر می‌رسد و می‌خواهیم این متن را در جایی از گوشی خود کپی کنیم. همچنین برخی از افراد دوست دارند تا از یک کپشن خاص در پست اینستاگرامی خود بهره ببرند.

اما متاسفانه این برنامه هیچ قابلیتی برای کپی کردن محتواهای متنی در نظر نگرفته است. به عبارت دیگر کاربران قادر نخواهند بود که متون زیر عکس‌ها را در حافظه‌ی گوشی خود سیو کنند و از آن در بخش دیگری از گوشی خود استفاده کنند. به همین جهت در ادامه روشی را به شما آموزش خواهیم داد که به جای نوشتن یک متن مشابه کپشن یک پست، آن را به راحتی کپی کنید.

توجه کنید که کپی کردن کپشن در اینستاگرام کاربردهای گسترده‌ی دیگری نیز دارد. مثلا اگر به زبان نوشته شده در یک پست آگاهی ندارید، می‌توانید با کپی کردن آن در ابزارهای ترجمه، مفهوم آن را متوجه شوید.

نحوه‌ی کپی کردن کپشن در اینستاگرام

در صورتی که این مقاله را می‌خوانید حتما با جستجوی خود در اینترنت به دنبال راهی برای کپی کردن کپشن در برنامه‌ی محبوب اینستاگرام می‌گردید. حال که با مقدمه‌ی این کار آشنا شدید، بدون تلف کردن وقت به سراغ دو روش برای این کار می‌پردازیم. البته با استفاده از روش‌هایی که در ادامه بیان خواهد شد، می‌توانید تمامی متن‌های اینستاگرام را کپی کنید و فرقی نمی‌کند که کپشن را بخواهید کپی کنید یا نیاز داشته باشید که یک کامنت را در جای دیگری به کار ببرید.

در ادامه با آموزش تصویری هر یک از این روش‌ها با ما همراه باشید:

بهترین و آسان ترین روشی که برای کپی کردن کپشن در اینستاگرام وجود دارد، استفاده از نسخه‌ی وب این برنامه است. با وجود اینکه شما نمی‌تونید از اپلیکیشن این برنامه متن ها را کپی کنید، اما این قابلیت در نسخه‌ی وب برنامه گنجانده شده است. برای این کار مطابق روند زیر پیش بروید:

  1. ابتدا باید وارد برنامه‌ی اینستاگرام شوید و پستی که قصد کپی کردن کپشن آن را دارید، پیدا کنید. در این مرحله باید روی تنظیمات مربوط به پست کلیک کنید.
کپی کردن نوشته‌های پست 1
  1. حال باید از منوی باز شده آدرس پست را کپی کنید تا در مرورگر آن را باز کنید.
کپی کردن نوشته‌های پست 2
  1. آدرس کپی شده را در مرورگر خود کپی کنید و وارد آن شوید.
کپی کردن نوشته‌های پست 3
  1. مشاهده می‌کنید که به راحتی می‌توانید هر قسمت از کپشن پست را کپی کنید.
کپی کردن نوشته‌های پست 4

یکی دیگر از راهکارهایی که با استفاده از آن می‌توان اقدام به کپی کردن کپشن در اینستاگرام کرد، برنامه هایی است که در سطح اینترنت وجود دارند. برنامه های متفرقه‌ی اینستاگرام به سادگی به شما اجازه می‌دهند که متن کپشن را بردارید و در جای دیگری وارد کنید. برای این کار ما به شما برنامه‌ی OGInsta را پیشنهاد می‌دهیم.

در صورتی که به برنامه وارد شوید و به پست مدنظر مراجعه کنید، می‌توانید به راحتی کپشن آن را کپی کنید. برای این کار پس از انتخاب متن، از گزینه‌ی فعال شده در بالای صفحه‌ی برنامه استفاده کنید، تا کپشن در حافظه‌ گوشی شما ذخیره شود.

کپی کردن نوشته‌های پست 5

به این ترتیب به راحتی می‌توانید متن پست‌ها را کپی کنید و از آن‌ها در پست خود استفاده کنید یا آن‌ها را در دفترچه گوشی ذخیره کنید. همچنین همانطور که گفته شد می‌توانید با این روش متن‌های خارجی را به ابزارهای ترجمه‌ی آنلاین کپی کنید تا معنی آنها را بفهمید.

کپی کردن کپشن در اینستاگرام یکی از اقداماتی است که بسیاری از کاربران دوست دارند از آن استفاده کنند اما این برنامه به سبب حفظ برخی از حریم‌ها این اجازه را به شما نخواهد داد. بنابراین شما باید از برنامه ها و روش‌های متفرقه استفاده کنید. در این مقاله دو روش کاربردی به شما معرفی شد. با استفاده از این دو روش به راحتی می‌توانید پست‌های صفحات مختلف را مشاهده کنید و در صورت علاقه کپشن آن‌ها را برای خود ذخیره کنید. به یاد داشته باشید که با روش‌های گفته شده می‌توانید تمامی نوشته‌های کپشن، کامنت‌ها و سایر نوشته‌ها را کپی کنید.

منبع : مجله تبلیغ‌چه

خروج از نسخه موبایل