عمومیعلمی و پزشکیفرهنگ و هنر

10 وب سایت برتر آشپزی دنیا آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم با 10 وب سایت برتر تهیه غذا آشنا شویم

10 وب سایت برتر آشپزی

10 وب سایت برتر آشپزی

در این مقاله قصد داریم با 10 وب سایت برتر تهیه غذا آشنا شویم.این وب سایت ها بر اساس محبوبیت آنها در بین کاربران در شبکه های اجتماعی و بازدیدشان لیست شده اند.

  1. Sorted

برای شما زبان آموزان بصری خارج ، مرتب سازی را امتحان کنید. هر دستور ویدئویی همراه خود دارد که نحوه تهیه غذا را به شما آموزش می دهد. (لهجه انگلیسی میزبان فقط به عامل سرگرمی کمک می کند.)

  1. Ruby Violet

این بستنی فروشی صنعتگر در پارک توفنل شمال لندن در راس طعم بستنی درست شده و طعم های فوق العاده ابتکاری است. یک لیوان کارامل نمک ، دامسون را با خامه ترش یا مومیایی لیمو با مرنگ کنار بگذارید یا برای یک موقعیت خاص کیک لایه ای بستنی یا بمب سفارش دهید. ون زیبا Ruby Violet برای استخدام در رویدادها در دسترس است.

  1. Ghandpahlu

این سایت که فعالیت خود را به زبان فارسی و به تازگی به زبان انگلیسی ، همه دستور العمل های فارسی آغاز کرده است.

قبل از سفر به آسیا حتما برای اطلاع از غذا به این سایت سر بزنید

  1. Food52

انواع دستور العمل ها و مقالات مرتبط با آشپزی با تمرکز بر زندگی متفکرانه و شیک. بسیاری از دستور العمل ها پیچ و تاب های مطبوعی دارند و این سایت لوازم آشپزخانه بی نظیری را برای فروش ارائه می دهد.

  1. Kitchn

مجله غذای روزانه که توسط بنیانگذاران آپارتمان درمانی منتشر شده است. دستور العمل ها ، نحوه کار ، سبک آشپزخانه و خرید در یک سایت آسان برای پیمایش.

  1. Food Gawker

این سایت چیزهای زیادی از Pinterest را به ما یادآوری می کند ، اما از آنجا که فقط روی غذا تمرکز دارد ، خیلی سریعتر می توانید دستور العمل ها را پیدا کنید. ما دوست داریم که شما می توانید با مواد اولیه ، نوع غذا یا اینکه به دنبال یک دستور غذای گیاهی یا بدون گلوتن هستید فیلتر کنید.

  1. SkinnyTaste

اگر به دنبال دستور العمل های سالم هستید ، اما غذای رژیمی نمی خواهید ، SkinnyTaste را بررسی کنید. ما دوست داریم که او از فلسفه “همه چیز در حد متوسط” پیروی کند.

  1. Alton Brown

آلتون براون میزبان Good Food Eats Food Food ، Iron Chef America و Cutthroat Kitchen است. این سایت دستورالعمل هایی دارد ، اینکه چگونه با نمودارها ، فیلم ها ، پادکست ها و بلیط های نمایش های Eat Your Science او ارائه دهید.

  1. Sprouted Kitchen

تمرکز Sprouted Kitchen روی غذاهای کامل و پخت و پز فصلی غذاهای خوشمزه و بدون کالری اضافی یا سدیم را ایجاد می کند. اگر نمی توانید از وبلاگ کافی سیر کنید ، کتاب آنها را نیز بررسی کنید!

10.My New Roots Sarah Britton

وبلاگ نویس پشت My New Roots ، یک متخصص تغذیه مجاز است. او عشق خود به غذای خوب و سالم را با دستورالعمل های مبتکرانه مانند ساندویچ های تولد موز کبابی و کره مغزها تقسیم می کند.

منبع:  https://takostad.ir/10-وب-سایت-برتر-آشپزی/

 

 

دکمه بازگشت به بالا