فرهنگ و هنر

طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی میلیون ها کسب و کار اینترنتی را با بحران روبرو می کند

طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی میلیون ها کسب و کار اینترنتی را با بحران روبرو می کند

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی میلیون ها کسب و کار اینترنتی را دچار بحران خواهد کرد ، افزود: این تصمیمات بسته ذهن خلاف خواست مردم است.

به گزارش ایواره ، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه با اشاره به موافقت مجلس مبنی بر بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و سازماندهی رسانه های اجتماعی به عنوان هشتاد و پنجمین اصل قانون اساسی ، در مقاله ای در توییتر نوشت: . صفحه: او طرحی را تصویب کرد که حقوق ملت را نقض می کند ، وزارت ارتباطات رسما اعلام کرد که زیرساخت اجرایی در کشور وجود ندارد و میلیون ها کسب و کار اینترنتی با بحران روبرو هستند.

من مخالف رای دادم

هیچ کس مجاز نیست فعالیتهای ارتباطی بین مردم را محدود کرده و ایرانیان را در صحنه بین المللی منزوی کند.

این تصمیمات بسته و مغایر با خواست مردم است. »

امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و سازماندهی رسانه های اجتماعی مطابق اصل 85 قانون اساسی و در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار گیرد.

مطابق اصل 85 قانون اساسی ، “سمت نمایندگی مستقل از شخص است و قابل انتقال به دیگری نیست. مجمع نمی تواند اختیار قانونگذاری را به هیچ شخص یا ارگانی تفویض کند ، اما در صورت لزوم می تواند اختیار انجام این کار را نیز به خود اختصاص دهد. قوانین خاصی در کمیته های داخلی آن مطابق با ماده هفتاد و دو وجود دارد. و تصویب نهایی آنها توسط پارلمان انجام می شود. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا