همراه با تور عمان سفر رویایی و شگفت‌انگیزی را تجربه کنید

مسقط پایتخت عمان دارای هتل‌های پنج ستاره می‌باشد. این هتل‌ها با امکانات ویژه و خاص؛ نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. افراد زیادی در سفر به عمان؛ هتل‌های مسقط را به عنوان اقامت‌گاه خود انتخاب می‌کنند.

 همراه با تور عمان سفر رویایی و شگفت‌انگیزی را تجربه کنید

مسقط پایتخت عمان دارای هتل‌های پنج ستاره می‌باشد. این هتل‌ها با امکانات ویژه و خاص؛ نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. افراد زیادی در سفر به عمان؛ هتل‌های مسقط را به عنوان اقامت‌گاه خود انتخاب می‌کنند. اکثر گردشگران هنگام سفر با تور عمان به رزرو هتل در مسقط اقدام می‌کنند. برخی از هتل‌های عمان به سبک معماری عربی ساخته شده‌اند.

بهترین هتل‌های مسقط

هتل جی‌دبیلو ماریوت مسقط

یکی از بهترین هتل‌های مسقط؛ هتل جی‌دبیلو ماریوت مسقط می‌باشد. این هتل از مجموع هتل‌های زنجیره‌ای که دارای معماری بی‌نظیر؛ امکانات منحصر به فرد و کارکنان مجرب می‌باشد. تزئین اتاق‌های هتل بسیار زیبا می‌باشد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی؛ سشوار؛ لوازم بهداشتی؛ سیستم تهویه هوا و …. می‌باشد. سرویس خواب با تشک طبی؛ تلویزیون صفحه تخت؛ مبلمان مدرن از دیگر امکانات هر اتاق می‌باشد.

امروزه ، ما بیشتر روابط شخصی و کاری خود را بصورت آنلاین برقرار می کنیم. بنابراین ، هتل ها باید اینترنت رایگان در اختیار گردشگران خود قرار دهند. بعضی از هتل ها اینترنت یا Wi-Fi رایگان در اتاق دارند و بعضی دیگر در لابی هتل. سرعت و حجم استفاده از اینترنت نیز به سطح خدمات هتل بستگی دارد.

جی‌دبیلو ماریوت یکی از هتل‌های لوکس مسقط به شمار می‌رود. مجموعه ورزشی با وسایل مجهز؛ اینترنت وای فای رایگان؛ کافه و رستوران؛ ترانسفر فرودگاهی؛ مجموعه آبی؛ استخر سرپوشیده و سرباز و ….از دیگر امکانات تفریحی رفاهی این هتل می‌باشد. پیست معروف اتومبیل‌رانی در 6 کیلومتری این هتل قرار دارد. شما می‌توانید همراه با تور عمان در این هتل بی‌نظیر اقامت داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید.

هتل شانگریلا الحسن مسقط

این هتل در منطقه‌ای بی‌نظیر و زیبا که با آب‌های زلال دریای عمان محاصره شده است؛ قرار دارد. ساحل اختصاصی این هتل زبان‌زد خاص و عام می‌باشد. معماری و تزئینات ظریف و زیبای هتل شانگریلا الحسن مسقط به سبک کاخ‌های سلطنتی عربستان می‌باشد؛ که در زمره مدرن‌ترین هتل‌های عمان قرار دارد. این تزئینات زیبا بسیار چشم نواز هستند. فاصله این هتل تا مسقط حدود بیست دقیقه است.

اتاق یا آپارتمان شما برای آرامش و اقامتی ایده آل باید تمیز و مرتب باشد. بسیاری از مردم دوست دارند هتلشان مجلل نباشد ولی اتاق آنها تمیز و مرتب باشد. ملحفه های سفید تمیز ، حمام های تمیز ، پرده های مرتب و یک اتاق خوشبو احساس خوبی را در همه ایجاد می کند. هتلی با خدمات ثابت خانگی این انتظارات را برآورده می کند. همچنین با توجه به نیاز خود ، هنگام رزرو هتل اطمینان حاصل کنید که هتل خدماتی از قبیل لباسشویی ، سرویس اتاق ، آرایشگاه و هتل را ارائه می دهد.

استخر؛ پارکینگ رایگان؛ وای فای رایگان؛ مرکز تناسب اندام؛ ساحل زیبا و … از مجموعه امکانات تفریحی رفاهی این هتل می‌باشد. این هتل دارای صد متر ساحل اختصاصی بسیار زیبا برای صرف چای عصرانه؛ مینی بار؛ صبحانه؛ پیش غذا و …. می‌باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 45 دقیقه است. اگر قصد اقامت در این هتل زیبا و سلطنتی را دارید؛ سفر با تور عمان را در برنامه خود قرار دهید.

هتل شانگریلا برالجیس مسقط

این هتل پنج ستاره زیبا در کنار آب‌های خلیج فارس و فضای چشمگیر کوه‌های ناهموار قرار دارد. وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس مهمانان و گردشگران می‌باشد. هتل شانگریلا برالجبیس دارای هفت رستوران؛ دو استخر؛ شش کافه و بار؛ دو سالن لابی و دو سالن غذاخوری روزانه می‌باشد. کیفیت و طعم غذاهایی دریایی این هتل بی‌نظیر است. این هتل تا مسقط و مراکز خرید کمی فاصله دارد.

قیمت تور عمان:عوامل موثری در تعیین قیمت تور عمان موثرند که میتوان به انتخاب هتل و نوع ایرلاین و زمان سفر اشاره کرد.

هتل شانگریلا برالجیس دارای امکاناتی همچون کانال ماهواره‌ای؛ اینترنت وای فای؛ سیستم برقی یکپارچه؛ صندوق امانات شخصی برای هر اتاق؛ سونای خشک و بخار؛ سیستم تهویه؛ بالکن با نمای جنگل یا دریا؛ جکوزی و ….. می‌باشد. سفر با تور عمان به شما این امکان را می‌دهد که در این هتل زیبا با سواحل شگفت‌انگیز اقامت داشته باشید و از این سفر بی‌نهایت لذت ببرید.

 

هتل شرایتون مسقط

این هتل در مرکز شهر و قلب منطقه تجاری قرار دارد. هتل شرایتون مسقط گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای تفریحی و کاری می‌باشد. فاصله این هتل تا مرکز خرید اصلی کمتر از پانزده دقیقه است. فاصله این هتل تا موزه دروازه مسقط و برج دیدبانی قدیمی پنج دقیقه می‌باشد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی مسقط سی دقیقه با این هتل فاصله دارد. اگر قصد دیدن مکان‌های تاریخی مسقط را دارید؛ این هتل گزینه مناسبی است.

تور ارزان عمان: می‌تواند یک انتخاب از سوی مسافرین باشد با انتخاب هتل‌های معمولا دو و یا سه ستاره و یا هتل آپارتمان در مرکز شهر مسقط و همچنین انتخاب پروازهای ایرانی در روزهای غیر تعطیل و بخصوص فصل تابستان شاهد کاهش قیمت تور عمان خواهیم بود.

هتل شرایتون دارای امکانات تفریحی همچون باشگاه بدن‌سازی؛ استخر سرپوشیده و سرباز؛ استخر کودکان؛ حمام بخار؛ سونای خشک و …. می‌باشد. خدماتی همچون خشکشویی؛ وای فای رایگان؛ کافی شاپ؛ رستوران؛ صرافی و …. از دیگر امکانات این هتل است. گردشگران و مسافران زیادی که با تور عمان سفر می‌کنند این هتل سرسبز و زیبا را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

تور عمان

اگر قصد سفر به‌ عمان را دارید؛ می‌توانید با هماهنگی کارگزار هتل‌های عمان؛ بدون واسطه به رزرو هتل در عمان اقدام کنید. تور عمان با قیمت مناسب سفری ایمن؛ لذت بخش و خاطره‌انگیز را برای شما تدارک می‌بیند. برای اطلاع از سفرها به وبسایت عمان۷۷۷ مراجعه کنید و در جریان امکانات کامل هتل‌های پنج ستاره و لوکس عمان؛ بازارها؛ جاذبه‌های طبیعی عمان؛ موزه‌ها؛ مکان‌های تفریحی و …. قرار بگیرید.

برگرفته از: https://oman777.com

 

خروج از نسخه موبایل