عمومی

۵ هزار دام در بهاباد واکسینه می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۵ هزار دام در بهاباد واکسینه می‌شوند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هادی زارع زردینی در حاشیه برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در سال جاری در شهرستان‌های مختلف استان اظهار کرد: با همکاری بسیج سازندگی، فرمانداران و بخشداران همچنین مردم روستاها و شهرستان‌ها، یازدهمین اردوی جهادی دامپزشکی در استان یزد در بخش مرکزی بهاباد برگزار شد.

وی افزود: خدمات رایگان ارائه شده با محوریت واکسیناسیون دام سبک که شامل طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بروسلوز است، همچنین سمپاشی بدن دام، ویزیت و درمان و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار دارد.

زارع زردینی بیان کرد: اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بهاباد با مشارکت ۱۱ اکیپ که متشکل از ۲۰ نیروی جهادی دامپزشکی است، با همکاری مردم روستاهای مناطق مورد هدف همچنین دهیاری‌ها، فرمانداری، سپاه و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در بخش مرکزی شهرستان بهاباد آغاز بکار کرد.

در مراسم آغاز اردوی جهاد دامپزشکی استان یزد فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

این اردو با غبارروبی قبورشهدای روستای احمدآباد و دیدار با خانواده شهید خوش آبادی در این روستا آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا