اقتصادی

وکیل مشکلات ملکی کیست؟

وکیل مشکلات ملکی کیست؟

در چنین شرایطی کمک گرفتن از وکیل مشکلات ملکی که ضمن داشتن تخصص علاوه بر آنکه باعث تسریع روند دادرسی به پرونده میشود، به افراد کمک میکند تا دچار خسارت ها و آسیب های مالی شدیدی نشوند. در حالت کلی می توان گفت که بهترین وکیل ملکی در تهران به فردی گفته میشود که علاوه بر آگاهی از قوانین حقوقی، دارای تجربه کافی در زمینه حل دعاوی ملکی است. از پیچ و خم های پرونده های ملکی آگاهی دارد و میتواند بدون اتلاف وقت، روند دادرسی به پرونده های حقوقی را با ارائه ادله اثبات و مدارک معتبر جلو بیندازد.

امروزه با بیشتر شدن آمار ساخت و ساز بناهای ملکی شاهد آن هستیم که تعداد پرونده های الزام به اخذ پایانکار بیشتر از گذشته در محاکم قضایی مطرح می گردد. یکی از بهترین روشهایی که باعث تسریع در روند چنین پرونده هایی میباشد، کمک گرفتن از وکیل ملکی در تهران است. مسلما تاکنون نام دعوای خلع ید را شنیده اید. این نوع دعوا از زمان های گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده است و وکیل ملکی نقش بسیار موثری در روند قضایی چنین پرونده هایی دارد.

مسلما تاکنون شما نیز در مورد وکیل امور ملکی چیزهای زیادی شنیده اید. در دنیایی زندگی میکنیم که روز به روز ارتباطات افراد با یکدیگر پیچیده تر میشود و روابط حقوقی افراد نیز دستخوش این پیچیدگی ها میگردد. یکی از مصداق های بارز ارتباطات حقوقی میان افراد که از زمان های گذشته تاکنون بسیار مورد اهمیت بوده است و موضوع بسیاری ار پرونده های دعاوی مختلف در محاکم قانونی میباشد، امور ملکی میباشد.

احراز در مورد ملک مورد معامله، مثلاً در صورت در رهن بانک بودن ملک، بدهی آن را احراز کرده و با حفظ حقوق مرتهن یا بازداشت کننده مقدم، حکم به الزام به انتقال داده میشود. احراز مالکیت خوانده (فروشنده) از طریق استعلام ثبتی. احراز مالکیت خواند بر تبعات ملک مورد معامله؛ مانند پارکینگ، تلفن و … احراز تأدیه قسمتی از ثمن معامله (بهعنوان پیش پرداخت) و محاسبه مابقی ثمن و قید آن در حکم.

هزینه وکیل دعاوی ملکی

یکی از مواردی که برخی از افراد با آن مشکل دارند و دلیل اصلی اینکه در مشکلات ملکی به وکیل ملکی مراجعه نمی کنند این است که می گویند هزینه وکیل مشکلات ملکی زیاد است و به اصطلاح به صرفه نیست. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند.

از آنجا که همیشه قیمت ملک خیلی بالاست و زمانی که مشکل ملکی بوجود می آید هزینه یک وکیل ملکی با قیمت آن ملک قابل مقایسه نیست. لذا در معضلات و مشکلات ملکی کار عاقلانه این است که به وکیل ماهر ملکی مراجعه کنیم.

بیشتر بخوانید

دکمه بازگشت به بالا