عمومی

ساده ترین راه برای پاکسازی پوست چرب

این احتمالاً ساده ترین راه برای پاکسازی پوست چرب ، به ویژه در طول تابستان است. غالباً افرادی که پوست چرب دارند منافذ بزرگی دارند زیرا غدد زیادی در آنها وجود دارد. آکنه یک بیماری شایع در بسیاری از افراد است و همه می خواهند در اسرع وقت از شر آن خلاص شوند. برای پوست ناقص ، دستگاه ناحیه ای از پوست را در اطراف ناحیه گسترش می دهد. با تماشای این فیلم آموزشی با هر آنچه در خانه دارید با ارزانترین قیمت در کمتر از یک ساعت از زائده های پوستی خود خلاص شوید. این رژیم حاوی بسیاری از مواد مرطوب کننده است که باعث کاهش چربی و سبوم پوست می شود و به شما کمک می کند تا از مشکلات روغنی پوست خلاص شوید. برای داشتن پوستی صاف و لطیف از این ترکیب به صورت هفتگی استفاده کنید.

افزودن پوست درخشان و باکتری هایی مانند ماست و زردچوبه به گل های آن ، ما را به یکی از بهترین داروهای مراقبت از پوست چرب تبدیل می کند. اگر از مایکروویو برای گرم کردن آب استفاده می کنید ، باید از ظرفی با هوا استفاده کنید یا یک یا دو دقیقه قبل از باز کردن مایکروویو صبر کنید تا کمی آب در اختیار شما قرار دهد. ژل پاک کننده صورت نئودرم ضمن پاکسازی و روشنایی پوست دارای خاصیت ضد التهابی بسیار قوی بوده و التهابات پوستی را از بین می برد. برای گرفتن نتایج موثر ، هر روز صبح پس از شستن پوست از این روش درمانی استفاده کنید. هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مخلوط حاصل را به آرامی روی پوست چرب خود بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. ماسک حاصل را روی صورت روغنی و به صورت لایه ای نازک قرار دهید ، 20 دقیقه صبر کنید سپس با آب بشویید.

پس از شستشو ، یک پاک کننده سنگین فندقی با بافتی خامه ای مناسب برای صورت استفاده کرده و آن را به مدت 30 تا 60 ثانیه بر روی پوست مالش دهید. چوب صندل ضد عفونی کننده است و دارای خواص ضد التهابی است از این رو از بروز آکنه و جوش جلوگیری می کند. بگذارید 10 دقیقه خیس بخورد و سپس با آب بشویید. بگذارید 3-4 دقیقه بماند و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. 6. از مرطوب کننده مناسب پوست صورت خود استفاده کنید. پوست یکی از مهمترین قسمتهای زیبایی فرد است اگر عدم توجه به آن زیبایی ، اعتماد به نفس و سلامتی شما را تهدید می کند. آرد نخود ، که یک محصول طبیعی مراقبت از پوست است ، سلول های مرده و آلودگی های پوست را از بین می برد و به شما کمک می کند تا پوست خود را به درستی پاک کنید. این یک روش درمانی غیرتهاجمی است که خطر کمتری دارد. آلوئه ورا خاصیت ضد التهابی دارد و با میکروب های ایجاد کننده آکنه مقابله می کند. اغلب اعتقاد بر این است که آکنه و جوش فقط روی پوست چرب تأثیر می گذارد. این را در دوره آموزش پاکسازی پوست آکادمی فلدورا فرا خواهید گرفت.

یکی دیگر از ماسک های مناسب برای پوست چرب ، ماسک گل رز است که برای پوست بسیار مفید است و بنابراین بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. این محصول مراقبت از پوست برای اکثر انواع پوست مناسب است و اغلب به دلایل مختلف پوستی استفاده می شود.شاید بیشتر شما از این موضوع آگاهی نداشته باشید ، اما گوجه فرنگی روی پوست بسیار موثر است. از طرف دیگر خیار خاصیت روشن کنندگی پوست را دارد و همچنین پوست شما را نرم و روشن می کند. همچنین به طور طبیعی پوست را شاداب می کند ، گردش خون را افزایش می دهد و درخشش طبیعی به پوست شما می بخشد. جریان بهتر خون به صورت به این معنی است که سلول ها اکسیژن و مواد مغذی حمل شده توسط خون را دریافت می کنند. از طرف دیگر ، سفیده تخم مرغ می تواند ترشح چربی ، جوش های خشک و لکه ها را کنترل کند و بنابراین به سرعت مشکلات پوستی را التیام می بخشد. آرد ماهی ، سفیده و پودر آسیاب شده (1 قاشق چای خوری) را مخلوط کنید تا خمیر سفتی بدست آید.

منابع:

دکمه بازگشت به بالا