فرهنگ و هنر

انعقاد تفاهم‌نامه اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسات آموزشی بخش خصوصی

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و م institutionsسسات آموزشی خصوصی

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم نامه همکاری با م institutionsسسات علمی و آموزشی جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان و داوطلبان و همچنین فرزندان کارمندان و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد. .

به گزارش ایواره ، محمدعلی فقیه گفت: به منظور ارائه خدمات آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و داوطلبان ، ایثارگران و ایثارگران و فرزندان کارمندان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره کل آموزش و پرورش کشور با دو م signedسسه علمی و آموزشی تفاهم نامه امضا کرد. “جنگجویان اسلام” در سال تحصیلی 1401-1400.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این تفاهم نامه ها ، همه دانش آموزان شهید و ایثارگر هستند. شامل فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران آزادگان و جانبازان 25٪ به بالا و جانبازان و آزادگان از کلاس اول دبستان تا پایان دبیرستان ممکن است از تخفیفات و خدمات ویژه این موسسات آموزشی از جمله مشارکت در امتحانات ساختگی ، کلاس تقویت ، کلاس آمادگی تیزهوشان و خرید کتاب های درسی.
وی افزود: تعدادی از دانش آموزان ممتاز و سطح بالای طرح شاهد از جمله فرزندان شاهد ، جانباز 50 درصد و بالاتر و آزادگان نیز از خدمات این طرح رایگان برخوردار خواهند شد.
در پایان مدیر کل آموزش و پرورش بنیاد گفت: لازم به ذکر است اقوام شهدا و ایثارگران ، فرزندان جانبازان 24٪ به پایین و همچنین فرزندان و کارکنان شهدا و کارکنان ایثارگران و بنیاد امور ایثارگران می توانند همچنین از این خدمات بهره مند شوید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا