علمی و پزشکی

آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر

آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر

ایواره / بوشهر دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر از افزایش آمار بستری شدن و فوت در کرونا در استان بوشهر خبر داد.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های بوشهر 329 نفر است ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 90 بیمار جدید در بخش های بیماری کرونا بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد 48 مورد مثبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه شب گذشته 81 بیمار با شرایط عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر مرخص شدند که 67 نفر از آنها مثبت بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 43 نفر در بخش مراقبت های ویژه وجود دارد ، افزود: از این تعداد 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه کرونا بستری هستند.

کشمیری درباره نتایج مرگ زنا در استان بوشهر که تاکنون اعلام شده است ، گفت: متأسفانه امروز 2 مورد مرگ ناشی از زنا ، 2 مرد 65 و 45 ساله با سابقه بیماری قلبی ، دیابت و فشار خون بالا در استان بوشهر ثبت شده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، از ابتدای شیوع در استان بوشهر تاکنون 1224 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 48،668 نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد بستری ها و فوتی ها در استان بوشهر در حال افزایش است ، از هموطنان عزیز می خواهم استفاده از ماسک را فراموش نکنند تا وارد پیک پنجم کرونا نشویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا