خرید و قیمت گیتار کلاسیک دلشاد موزیک

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید و قیمت گیتار کلاسیک اطلاعات مناسبی برای شما کاربران عزیز سایت دلشاد موزیک ارائه بدهیم.

گیتار کلاسیک که می‌توان آن را زیر مجموعه‌ی گیتار‌های آکوستیک نامید؛ سازیست زهی- زخمه‌ای که 6 عدد سیم دارد؛ از سه سیم فلزی آن برای نواختن نوت‌های زیر و از سه سیم نایلونی جهت نواختن نوت‌های باس استفاده می‌شود. بدنه‌ این گیتار عموما از جنس چوب ساخته می‌شود و صدای تولیدی آن کاملا مکانیکی و حاصل ارتعاش سیم‌ها و بدنه‌ی توخالی ساز است. هیچ تقویت کننده الکتریکی‌ای در گیتار کلاسیک وجود ندارد.

اگر مبتدی هستید و آشنایی با انواع مختلف گیتار ندارید لازم است قبل از اقدام به خرید گیتار کلاسیک مطمئن شوید که مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید. امروزه تعداد سازندگان گیتار‌های کلاسیک بسیار زیاد شده و تنوع محصول و مدل‌ها بیش از تصور شما بالا رفته است.

عوامل متفاوتی در کیفیت این نوع گیتار و همچنین قیمت گیتار کلاسیک موثر هستند، پس لازم است حتما آن‌ها را بشناسید، بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید و نهایتا مناسب‌ترین مدل را برای خرید و نواختن انتخاب کنید. قیمت گیتار کلاسیک با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت آن متفاوت است.

نکات مهم خرید گیتار کلاسیک

چند نکته‌ی مهم که لازم است هنگام خرید گیتار کلاسیک به آن‌ها توجه کنید:

سن قد سایز پیشنهادی
2 تا 5 سال 75 تا 100 یک چهارم
5 تا 8 سال 100 تا 125 یک دوم
8 تا 12 سال 125 تا 165 سه چهارم
12 سال به بالا 165 به بالا فول سایز

خروج از نسخه موبایل