انواع تلویزیون شیائومی در بازار ایران

چند سالی است که شیائومی با برد Mi TV 4 خود به بازار تلویزیون ایران وارد شده است. در طی شش ماه پس از راه اندازی، Mi TV صعود کرد و به عنوان مارک برتر تلویزیون هوشمند در بازار تبدیل شد. بدیهی است که بازار از نظر تعداد هیچ مشکلی ندارد، اما شیائومی با ارائه ارزش بالایی برای پول Mi TV 4 موفق به ایجاد رضایت در بین مخاظبین شد. سرانجام، یک تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه وجود دارد که دارای طراحی زیبا 4K واقعی در 60 فریم در ثانیه با رابط کاربری روان و عملکرد خوب تصویر در دسترس مخاطبین قرار می گیرید.

تلویزیون 2020 شیائومی یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. قیمت تلویزیون شیائومی بسیار ارزان است در حالی که شرکت های دیگر مثل سامسونگ و سونی با قیمت کمتری می توانند این خدمات را ارائه دهند. من از نسخه 55 اینچی با وضوح 4K استفاده می کنم و به راحتی می توان گفت که در مقایسه با مجموعه تلویزیون های هوشمند 4K دیگر، بهترین گزینه است. این تلویزیون ویژگی های قدیمی را حفظ کرده و با ترکیبی از سخت افزار جدید و رابط کاربری مورد نیاز ارائه شده است. اما، آیا این تلویزیون را با این قیمت می توان جای دیگری یافت؟

این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون ال ای دی شیائومی 55 اینچ زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید.

صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. تلویزیون 4K شیائومی L55M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت HDR10+ پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد.

این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

تلویزیون 65 اینچ چه کیفیتی دارد؟

تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های 2020 این شرکت می باشد. تلویزیون 65L65M5-5ASP دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR است و از رزولوشن تصویر 3840×2160 برخوردار می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های سریع و اکشن را روان و صاف پخش می کند.

تلویزیون LED شیائومی ASP دارای صفحه نمایش 8 بیتی است و از عمق رنگ 16.7 میلیون برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون 65 اینچ دارای زاویه دید 178 درجه است. تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشد.

بلندگوهای این تلویزیون برخلاف سایز های کوچک تر خود از نوع Bass Reflex است و صدای با کیفیت تری تولید می کند. تلویزیون هوشمند شیائومی 65 اینچ مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است و امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون بر خلاف سایز های کوچک تر خود دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت است و ظرفیت بالاتری برای نصب برنامه دارد. این محصول دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. همچنین دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته نیز می باشد.

خروج از نسخه موبایل