آیا خرید بازدید ویدیو تأثیر مثبتی روی اکانت اینستاگرام دارد؟

ویو اینستاگرام یعنی چه و چگونه می‌توانیم آن را افزایش دهیم؟

زمانی که پست‌ها و محتواهای شما به صورت ویدئو می‌باشند، پس از انتشار آن‌ها، اینستاگرام دفعاتی که ویدئو دیده شده را نمایش می‌دهد و به اصطلاح به آن ویو اینستاگرام می‌گویند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد جهت افزایش بازدیدها، نسبت به خرید بازدید ویدیو اقدام می‌کنند.

بازدید ویدیو

اگر چه از ابتدایی‌ترین روش‌هایی که می‌توان به کمک آن‌ها میزان بازدید ویدیوها را افزایش داد، تهیه‌ی پست‌ها و محتواهای جذاب است، اما باید بدانید که بسیاری از کاربران اینستاگرام پیش از دیدن ویدیوهای آپلود شده در اکسپلور، میزان بازدیدی که از آن شده است را مشاهده می‌کنند. به عبارتی میزان بالای بازدید از یک ویدیو، نشان از میزان محبوبیت آن داشته و کاربران به صورت ناخودآگاه به سمت مشاهده آن سوق پیدا می‌کنند. در ادامه در خصوص راه‌های افزایش ویو اینستاگرام راهکارهایی را ارائه داده‌ایم، با ما همراه باشید.

خرید بازدید ویدیو از راهکارهای افزایش ویو اینستاگرام

بازدید ویدیو

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، افزایش ویو اینستاگرام به رونق کسب و کارها بسیار کمک می‌کند، چرا که در جلب اعتماد مخاطبان تأثیر مطلوبی می‌گذارد. راهکارهای مختلفی جهت افزایش ویو اینستاگرام وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرید بازدید ویدیو: در وهله‌ی اول و در شروع کسب و کارتان توصیه می‌‌کنیم که نسبت به خرید بازدید ویدیو اقدام کنید، چرا که افزایش بازدید از ویدیو، موجب جلب نظر کاربران شده و حتی ممکن است پیج شما را فالوو کنند.
  2. قرار دادن کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب برای مخاطبان: بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن اهمیت کپشن، نسبت به قرار دادن کپشن‌های معمولی و حتی غیر استاندارد اقدام می‌کنند که این موضوع موجب ریزش مخاطبانشان می‌شود.
  3. کمک گرفتن از اپلیکیشن‌های مخصوص ویرایش فیلم: این موضوع را جدی بگیرید، کلیپ‌هایی که در سال 2021 در سطح اینستاگرام قرار داده می‌شوند، نسبت به پنج سال پیش تفاوت ساختاری محسوسی پیدا کرده‌اند و اهمیت اصلی آن‌ها در نوع ویرایشی است که برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند. بنابراین در موضوع ویرایش کلیپ‌ها دقت کافی را داشته باشید و سعی کنید به روز باشید.
  4. ویدیوهای خود را در ساعت مناسب و معینی منتشر کنید: نه تنها کلیپ‌ها و ویدیوهای خود را در ساعت شلوغی ارسال کنید، بلکه کلیه محتواهای خود را که می‌تواند عکس نیز باشد را در ساعتی ارسال کنید که میزان بیش‌تری از کاربران در آن ساعت آنلاین هستند. ارسال پست‌ها در ساعتی مشخص نیز می‌تواند در جلب اعتماد کاربران مؤثر باشد.
  5. استفاده از استوری: با توجه به الگوریتم اینستاگرام، در لحظه‌ی ارسال ویدیو یا سایر پست‌های شما، تنها ده درصد فالوورهایتان قابلیت دیدن پست شما را دارند. نگران نباشید، شما می‌توانید پست را در استوری خود به اشتراک بگذارید و احتمال افزایش بازدید ویدیوتان را افزایش دهید.
  6. موضوع مناسبی را انتخاب کنید: سعی کنید صفحه‌ای که مدیریت آن را بر عهده دارید، پست‌ها، ویدیوها، عکس‌ها و در کل محتواهایی را ارسال کند، که علاوه بر پر مخاطب بودنشان، موضوع واحدی داشته باشند و از قرار دادن پست‌هایی با موضوعات پراکنده خودداری کنید.
  7. استفاده از هشتگ مناسب: هشتگ‌های مرتبط با پست‌های ارسالی خود بگذارید چرا که علاوه بر جلب اعتماد کاربران، در کسب اعتماد آن‌ها نیز مؤثر است.
خروج از نسخه موبایل