فرهنگ و هنر

بررسی رابطه ایران و لهستان بین دو جنگ جهانی

بررسی رابطه ایران و لهستان بین دو جنگ جهانی

ایران و لهستان دارای سابقه پانصد ساله روابط تاریخی هستند ، بنابراین روابط دو کشور در زمینه های مختلف در کنفرانسی با عنوان “ایران و لهستان بین دو جنگ جهانی” در دانشگاه تهران بررسی می شود.

به گزارش ایواره ، با پایان جنگ جهانی اول در سال 1918 ، شرایط جدیدی در سیستم بین المللی شکل گرفت که تأثیرات عمیقی بر جامعه بین المللی از جمله ایران و لهستان داشت. با ایجاد سیستم های سیاسی جدید ، دو کشور پیمان مودت را برای گسترش روابط دو جانبه امضا کردند. جنبه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را بررسی کنید.

این کنفرانس با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و سفارت لهستان در ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (26 تا 26 آوریل 1400) در یک برنامه بزرگنمایی مجازی برگزار می شود.

علاوه بر مقامات ، کارشناسان و ایران شناسان لهستانی و اروپایی متعددی مانند پیسارسکی ، واشیلوفسکی ، یاکوفسکی ، کلودکوفسکی و زائور قاسم اف و همچنین اساتید و دانشمندان ایرانی مانند علیرضا دولتشاهی ، الهام ملک زاده و دیگران “علی شهیدی” ، “گودرز” وجود دارند. رشتیانی “،” علی “کالیراد” و “حامد کاظم زاده” در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

شرکت دانشجویان و دانش پژوهان در این کنفرانس مجازی رایگان است و لینک شرکت در برنامه از طریق بستر بزرگنمایی https://us02web.zoom.us/j/84792081300 است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا