طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات صدا و سیما ، سریال “راهبه خ 3” اولین سریال پربیننده نوروز 1400 است.
به گزارش ایواره ، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما ، براساس این نظرسنجی ، در هفته اول نوروز 1400 قسط سریال و ویژه برنامه های تحویل سال در سال های گذشته شکسته شد و فصل سوم “راهبه سریال خ “با 79.6٪ بیننده و رضایت حداکثر 89.3٪ و ویژه برنامه تحویل سال جدید” عصر جدید “شبکه 3 با 70.5٪ مخاطب و حداکثر رضایت 87٪ در اول هفته سریال بودند نوروز و توزیع ویژه سال.
طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات صدا و سیما ، پس از فصل سوم سریال شبکه یک سیما “نون خ” ، شبکه سه سیما “گاندو 2” با 55.8٪ مخاطبان و 87.6٪ رضایت ، در رده دوم قرار دارد سریال های هفته اول نوروز. در 1400 واقع شده است.
براساس این نظرسنجی ، سریال “هم بازی” شبکه دو سیما نیز در هفته اول نوروز امسال 28.2٪ مخاطب با 75٪ رضایت داشت.
“نوروز رنگارنگ” که یک سریال کمدی در شبکه پنج سیما است ، در هفته اول نوروز 1400 نیز 4/18 درصد مخاطبان را به خود جلب کرد که 6/82 درصد آنها از این سریال بسیار راضی بودند.
در هفته اول نوروز 1400 ، مقاله مجموعه کمدی “دست انداز” شبکه نسیم با 5/17 درصد مخاطب ، 9/76 درصد مخاطب خود را تا حد زیادی کسب کرد.
نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره برنامه های توزیع ویژه سال 1400 همچنین نشان می دهد که مخاطبان ویژه برنامه های توزیع ویژه شبکه سه سیما بیش از دو برابر نسبت به سال 1399 است که این امر را در ردیف برنامه های ویژه تحویل برای سال نو.
پس از برنامه ویژه “Epoka e Re” از شبکه 3 ، “فرمول یک” از شبکه 1 سیما با 30.4٪ مخاطبان و 74.1٪ رضایتمندی در رده دوم ویژه ارائه شده در سال 1400 در رده بالایی قرار گرفت.
ویژه برنامه توزیع سال تلویزیون قرآن و معارف با عنوان “سلام” نیز پس از “فرمول یک” شبکه یک سیما با 18.1٪ مخاطبان و 86.2٪ رضایت از برنامه های توزیع ویژه 1400 در جایگاه سوم قرار گرفت.
“بیشترین نوروز” عنوان ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه پنج سیما در سال جدید بود که توانست 4/17 درصد مخاطبان را به خود جلب کند و 9/74 درصد آنها رضایت بالایی کسب کنند.
بعد از “نوروز بیشترین نوروز” شبکه پنج سیما ، ویژه برنامه “هول هلانه” سال توزیع شبکه بهداشت با 16.4٪ مخاطبان توانست 80.7٪ رضایت خود را فراهم کند و در رده پنجم قرار گیرد شبکه های مختلف.
طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات ، در میان برنامه های توزیع ویژه 1400 ، هشتمین صحنه شبکه افق با 12.7 درصد و چهار برابر افزایش مخاطب نسبت به سال گذشته ، “صبح فروردین” شبکه دوم با 12.5٪ و تقریباً شش درصد افزایش در مقایسه با سال 1999 ، “گل بارون” شبکه ورزشی با 11.8٪ مخاطب ، “بهار در بهار” شبکه امید با 11.6٪ مخاطب و بیش از سه برابر مخاطب است ، “رادیو هفت” شبکه آموزشی با 11٪ و “نرگس رقص باد” ساخته چهار سیما با 8.3٪ مخاطب در رتبه یازدهم یازدهم قرار گرفت.
طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ، 42.4 درصد مردم در هفته اول نوروز 1400 فیلم تلویزیونی تماشا کرده اند ، 39 درصد برنامه های شبکه استانی و 18.6 درصد انواع برنامه های رادیویی را گوش داده اند.
انتهای پیام