فرهنگ و هنر

اولین فیلم از اسلامی ندوشن بعد از شایعه‌ها

اولین فیلم از اسلامی ندوشن بعد از شایعه‌ها

فیلمی از محمدعلی اسلامی ندوشن ، همراه با پیام کوتاه نوروزی ، به دنبال شایعات درگذشت این فرهنگ پیشکسوت فرهنگ منتشر شد.

به گزارش ایواره ، اخیراً شایعاتی در مورد درگذشت این نویسنده و پژوهشگر باسابقه در فضای مجازی منتشر شده و حتی برخی رسانه های رسمی نیز این خبر کذب را منتشر کرده اند که با واکنش خانواده وی دریافت شده است ؛ شیرین بیانی ، نویسنده ، محقق و زن اسلامی ندوشن در مصاحبه با ایواره این خبر را تکذیب کرد.

اکنون ، حدود دو هفته پس از این حادثه ، و با تسلیم سال 1400 خورشیدی ، یک فیلم کوتاه از اسلامی ندوشن ، که مدتی در کانادا زندگی می کند ، منتشر شده است که در آن آرزوی نوروز است و برای ایران آرزوی آینده ای روشن دارد

این چهره فرهنگی در پیامی به عضو م Instituteسسه اندیشه روشن فکر گفت: “من سال نو را به همه شما تبریک می گویم و از شما برای ایجاد این انجمن روشن فکر تشکر می کنم.” حتی اگر من از وطنم اخراج شده ام ، من همیشه این روستا را با سرنوشت خود شناخته ام.

شما حق تخمین آن را دارید ، که بسیار بزرگتر از سطح آن است. خوشبختانه جوانان این روستا به اقصی نقاط جهان رفته اند و زندگی موفق و شناخته شده ای داشته اند. من این را کمی مسلم می دانم
حتی اگر خیلی دور هستیم ، لیوانهایی را به یاد شما می نوشیم
سپس او در یک سفر معنوی در خانه نبود
خاطرات دوران جوانی من در این روستا که اکنون به شهری تبدیل شده است ، بهترین خاطرات زندگی من است. متأسفانه به دلیل خستگی امکان مسافرت وجود ندارد. دوباره سال نو را تبریک می گویم و برای ایران آینده ای روشن آرزو می کنم.
“این کشور سزاوار افتخار و سعادت است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا