از کجا ادکلن های ارزان قیمت و خوب بخریم؟

معرفی ادکلن های ارزان قیمت، ادکلن خوب را از کجا بخریم؟

استفاده از عطر و ادکلن ها یکی از اصول بهداشتی است. اهمیت خوشبو بودن بر هیچکس پوشیده نیست. اما ممکن است همه بودجه ی کافی برای خرید ادکلن های گران قیمت و لوکس ندارند. به همین دلیل بعضی شرکت های تولید عطر و ادکلن اقدام به تولید ادکلن های ارزان قیمت کرده اند.  اما ادکلن های ارزان قیمت چه ادکلن هایی هستند؟

ادکلن های ارزان قیمت به ادکلن هایی گفته می شود که ضمن خوشبو بودن قیمت های بسیار مناسبی دارند و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. اما چرا این ادکلن ها ارزان هستند؟ در ساخت این ادکلن ها از مواد نایاب و نادر استفاده نشده است. علاوه بر این برای تولید این ادکلن ها از اسانس های رایج و متداول استفاده شده است به همین دلیل این ادکلن ها قیمت مناسبی دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ادکلن های ارزان قیمت بپردازیم تا شما بتوانید به صورت آگاهانه اقدام به خرید یک ادکلن خوب و ارزان نمایید.

ادکلن کاپتان بلک Royalski مردانه:

 

ادکلن رویالسکی

نخستین ادکلنی که در مقاله ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت قصد نقد و بررسی داریم ادکلن کاپتان بلک مدل رویالسکی است. کاپتان بلک برند سیگار و تنباکوی آمریکایی است که به وسیله ی کمپانی Lane Limited ساخته می شود. رایحه ی این توتون بین آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار است. این شرکت از این توتون مشهور در ساخت عطر و ادکلن نیز استفاده میکند. ادکلن کاپتان بلک رویالسکی یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین ادکلن های کاپتان بلک است. این ادکلن کاپتان بلک رایحه ای گرم و شیرین و تند دارد و با حجمی 100 میلی لیتری به فروش می رسد. این عطر فرانسوی از نوع ادوتویلت است  و ماندگاری و پراکندگی خیلی خوبی دارد.  این عطر پرفروش مردانه  برای تمام فصول و علی الخصوص فصول سرد سال بسیار مناسب است.

به محض اسپری کردن این ادکلن خوشبو، رایحه ی توتون مخصوص کاپتان بلک استشمام می شود. کم کم این رایحه ی مخصوص جای خود را به رایحه  ی گیاهان جنگلی میدهد. محفظه ی شیشه ای این ادکلن با مایع طلایی رنگ درون کاوری قهوه ای هارمونی جذابی ایجاد کرده است.  کاور قهوه ای رنگ این ادکلن با نام و آرم تجاری کاپتان بلک مزین شده است.

ادکلن سریس اسپلندور بلک  Splendor black:

ادکلن اسپلندور بلک

دومین بخش از مقاله ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت، ادکلن اسپلندور است. برند سریس یک شرکت سوئیسی است که این شرکت از سال 2012  در امارات نیز کارخانه ای تاسیس کرده است و مشغول ساخت انواع عطر و ادکلن است. به همین دلیل روی محصولات این برند عبارت  Made In UAE  به چشم می خورد. یکی از ادکلن های معروف و پرفروش این برند ادکلن اسپلندور است. این ادکلن خنک و شیرین در سال 2010 با حجم 100 میلی لیتری روانه ی بازار شد. این عطر از نوع ادوپرفیوم است  و با توجه به این که ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد، برای روزهای گرم بهار و تابستان گزینه ی خوبی است.

پس از استفاده از این ادکلن ابتدا عناصر نت آغازین که شامل نارنج، لیمو و نت سبز است آشکار می شوند. سپس این رایحه ی خوشایند جای خود را به رایحه های گل فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا میدهد. در پایان عناصر نت پایانی شامل عنبر، مشک سفید و چوب درخت سدر نمایان می شوند.

بطری شیشه ای این ادکلن با نوارهای مشکی و راه راه مزین شده است. نام اسپلندور درون کادری سیاه رنگ زیبایی بیشتری به این ادکلن بخشیده است. این ادکلن محبوبیت بالایی دارد و شرکت هایی اقدام به ساخت نسخه ی فیک این ادکلن کرده اند. بهتر است این ادکلن را فقط از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

ادکلن نوید محمدزاده Navid Mohammadzadeh for her:

ادکلن نوید محمدزاده فور هر

سومین بخش از مقاله ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت، نقد و بررسی ادکلن نوید محمدزاده زنانه است. این ادکلن ایرانی در سال 2020 با شعار بماند به یادگار، از من به تو معرفی و روانه ی بازار شد. این ادکلن زنانه رایحه ای شیرین و ملایم دارد و مربوط به خانواده ی عطرهای گلی میوه ای است. ادکلن نوید محمدزاده برای همه ی فصل ها سال مناسب است و ماندگاری و پراکندگی خیلی خوبی دارد.

نت آغازین این ادکلن ادوپرفیوم از نارنج، لیموترش و سیب سبز تشکیل شده است. در ساخت نت میای از رایحه ی گل صد تومانی و گل رز و پرالین کمک گرفته شده است. نت پایانی این ادکلن خوشبو شامل رایحه ی مشک و عنبر و چوب درخت سدر است.

این ادکلن با شیشه ای سفید رنگ و در مشکی رنگ حس اصالت را به مخاطب منتقل میکند. نام Navid درون کادری سفید رنگ نوشته شده است. ببر صورتی روی جعبه و شیشه ی این ادکلن به لقب نوید محمد زاده « ببر کرد فروردین » اشاره دارد.

ست ادکلن امپر لجند Legend:

ست ادکلن امپر لجند

در ادامه ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت، به ست ادکلن امپر لجند میرسیم. این ست شامل عطر و اسپری امپر است. این ادکلن از نوع ادوتویلت است و رایحه ای گرم و شیرین و تند دارد. به همین دلیل استفاده از این ادکلن در فصول سرد سال توصیه میشود. این ادکلن ماندگاری و پراکندگی متوسطی دارد. ادکلن امپر حجمی 100 میلی لیتری و اسپری آن حجمی 200 میلی لیتری دارد.  این ادکلن جزو ادکلن های کلاسیک است و مربوط به گروه بویایی چوبی و تند و معطر است.

نت اولیه ی این ادکلن از لیمو، گریپ فروت، رزماری و شکوفه ی پرتقال تشکیل شده است. پس از کم شدن رایحه ی نت اولیه، تلفیقی از رایحه های چوبی لوندر، جوز هندی، تخم گشنیز، چوب گایاک، چوب تیک و چوب ساج به مشام می رسد. در پایان رایحه ی خزه ی اوک موس، مشک و دانه ی تونکا نمایان می شود. این ادکلن مردانه شیشه ای بی رنگ دارد که درون پوششی چرمی محصور شده است. ظاهر خاص این ادکلن با در فلزی آن کامل می شود.

ادکلن اجمل مدل سکری فایس Sacrifice:

ادکلن اجمل مدل سکری فایس Sacrifice

آخرین ادکلنی که در مقاله ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت بررسی می شود، ادکلن زنانه سکری فایس زنانه است. این ادکلن گرم و شیرین و ملایم در سال 2007 با حجم 50 میلی لیتری روانه ی بازار شد. این عطر خوشبو و زنانه از نوع ادوپرفیوم است و با توجه به قیمت مناسب و ماندگاری و پراکندگی خیلی خوب، برای استفاده ی روزمره در فصول سرد سال مناسب است.

این ادکلن مربوط به گروه بویایی گلدار است. به محض اسپری کردن این ادکلن رایحه ی گل یاس و آّب در فضا پخش می شود. سپس با گذر زمان رایحه ی وانیل و شکوفه پرتقال جای رایحه ی گل یاس را می گیرد. در نهایت بوی مشک و عنبر فضا را پر میکند. این ادکلن زنانه و خوشبو درون شیشه ای بنفش و خوش دست با در مکعبی شکل قرار گرفته است.

ادکلن های ارزان قیمت را از کجا بخریم؟

اگر مقاله ی معرفی ادکلن های ارزان قیمت را مطالعه کرده اید و قصد خرید این ادکلن ها را دارید، اما نمی دانید از کجا این ادکلن ها را تهیه کنید و  به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید ادکلن های ارزان قیمت هستید، ما به شما فروشگاه اینترنتی و قابل اعتماد شیک فام را پیشنهاد میکنیم.  فروشگاه اینترنتی شیک فام در زمینه ی فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اصل فعالیت میکند. شما می توانید هر نوع ادکلنی که مد نظر دارید، علی الخصوص ادکلن های اورجینال و ارزان قیمت نقد شده را با مناسب ترین قیمت ها از این فروشگاه بخرید.

خروج از نسخه موبایل