علمی و پزشکی

جنجال بزرگ بر سر مشاهده این سایه عجیب در آسمان آرژانتین!/ عکس

عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.

«کالاوریتا متئوس»، روزنامه‌نگار محلی، این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت؛ همراه با این شرح: «بهترین عکس‌های یک بشقاب پرنده در چوبوت».

متئوس فاش کرد که این عکس‌ها توسط یکی از ساکنان ناشناس در منطقه برای او فرستاده شده است که او را «محقق میدانی» توصیف می‌کند.

با وجود تصاویر چشمگیر، گمانه‌زنی‌هایی در مورد صحت این رویت وجود دارد. برخی از مردم محلی ابراز تعجب کردند و یک نفر با طنز گفت: «آنها در میان ما هستند.»

با این حال، دیگران ناشناس بودن عکاس و احتمال دستکاری تصاویر را مطرح کرده‌اند.

مشاهده بشقاب‌ پرنده در آسمان آرژانتین خبرساز شد/ عکس

مقامات متعهد شده‌اند که تیمی از کارشناسان را برای تجزیه و تحلیل عکس‌ها و ارائه اطلاعات بیشتر در زمان بعدی تشکیل دهند.

مرکز تأیید هوافضا به عنوان سازمانی پیشنهاد شد که به طور بالقوه می‌تواند تصاویر را برای صحت مطالعه کند.

در حالی که این تصاویر جرقه حدس و گمان را برانگیخته است، مانند بسیاری از مشاهدات درباره بشقاب پرنده‌ها، نظرات همچنان متفاوت است. برخی از افراد ابراز هیجان و برخی دیگر نسبت به صحت عکس‌ها ابراز تردید می‌کنند.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا