فرهنگ و هنر

صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی

صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی

در جریان اجلاس جهانی جهانگردی D-8 ، معاون وزیر گردشگری از صدور ویزای ایران برای گردشگران “تجاری” و “پزشکی” خبر داد. در همین حال ، صدور ویزای توریستی ایران از ابتدای امسال و همزمان با همه گیری ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش ایواره ، به نقل از روابط عمومی معاون گردشگری وزارت میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی ، اجلاس جهانی گردشگری در قالب کنفرانس ویدیویی با حضور مسئولان گردشگری سازمان همکاری اقتصادی D-8 برگزار شد. و برخی از کارشناسان بین المللی. ولی تیموری ، معاون وزیر جهانگردی ، به نمایندگی از ایران ، در هیئت وزیران جهانگردی D-8 سخنرانی کرد تا در مورد تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای همزیستی با ویروس کرونا و نتایج این تجربیات برای دوره آینده بحث کند.

مدیریت جو روانی کرونا ، ارائه بسته های پشتیبانی مالی به ذی نفعان صنعت گردشگری و کاهش هزینه ها و هزینه های آنها ضمن تلاش برای ترویج سفرهای هوشمندانه و مسئولانه ، برخی از اقدامات ذکر شده در این صفحه است.

“ضمن تمرکز بر گردشگری داخلی برای رونق مشاغل گردشگری در طول تاج ، توجه ویژه ای به احیای گردشگری بین المللی شده است و برای این منظور ، طبق مشاوره و هماهنگی با وزارت امور خارجه در زمان تاج گذاری ، صدور ویزا ورود گردشگران تجاری و جهانگردان پزشکی بین المللی قابل انجام است. از طرف دیگر ، چندین وبینار با مقامات گردشگری در بازارهای هدف برگزار شد و تأکید بر لزوم تبادلات مستمر و همکاری گردشگری بود.

تیموری به این هیئت گفت: “از تجربیات به دست آمده در طول تاج ، دو چیز می توان نتیجه گرفت ، یکی اینکه افزایش گردشگری داخلی با رویکرد هوشمندانه و مسئولانه ، به ویژه با تمرکز بر سفرهای خانوادگی می تواند در حفظ زندگی گردشگری شرکتی در طول تاج “. دیگر این که ، به دلیل ترس و نگرانی جهانی بزرگ در مورد انفجار تاج ، الگوی سفرهای بین المللی توریستی احتمالاً در این دوره و در بعد از تاج تغییر خواهد کرد ، با مسافران نزدیک تر ، امن تر ، اقامت متوسط ​​کوتاهتر و در فضاهای بازتر. ترجیح خواهد داد بنابراین بررسی رویکرد بازاریابی و تعریف جدید محصولات گردشگری و بازگشت به تورهای بیرونی ، گردشگری روستایی ، بوم گردی ، گردشگری کشاورزی و بوم گردی می تواند در اولویت بیشتری قرار گیرد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) از هشت کشور اسلامی در حال ظهور ، از جمله ایران ، اندونزی ، بنگلادش ، پاکستان ، ترکیه ، مالزی ، مصر و نیجریه تشکیل شده است. در این جلسه ، رئیس پارلمان اروپا ، نخست وزیر سریلانکا ، رئیس جمهور کنگو ، دبیرکل A. Tre. آن و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل نیز صحبت کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا