فرهنگ و هنر

سریال شهید باکری؛ از گله اینستاگرامی حجازی فر تا حل مشکل بیابان

هادی حجازی فر – کارگردان و بازیگر سریال “شهید باکری” – که چند روز قبل از پایان مذاکرات خود با ارتش برای گرفتن مجوز تیراندازی در یک منطقه نظامی اعلام کرد ، امروز از حل این مشکل خبر داد.

به گزارش ایواره ، آغاز رسمی پروژه “مارتیر باکری” با آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اوایل ماه اکتبر سال جاری اعلام شد.

این مجموعه تلویزیونی در هفت قسمت توسط ابوالفضل صفری تولید شده و محصولی از سیمافیلم است.

در ماه اکتبر گفته شد که مرحله تحقیق و نگارش مجموعه شهید باکری به پایان رسیده و گروه وارد مرحله تولید شده اند. اما بعد از حدود 50 روز و در حین تولید ، هادی حجازی فر که به عنوان کارگردان و بازیگر در این مجموعه حضور دارد ، در مورد مشکلی صحبت کرد که فقط توسط فرماندهان ارتش قابل حل بود.

ظاهراً منطقه مورد نظر برای فیلمبرداری سریال در اختیار ارتش بود و استفاده از آن نیاز به مجوز داشت که تیم سازنده سریال را با مشکل روبرو کرد.

حجازی فر در بخشی از این درخواست نوشته بود که پروژه شهید باکری علی رغم تلاش ها ، اکنون به دلیل “کویر” در بن بست قرار دارد و ابراز امیدواری کرد که با کمک فرماندهان ارتش این مشکل حل شود

پس از انتشار این مقاله توسط هادی حجازی فر ، چند روز بعد درخواست كمك به كارگردان سریال “شهید باكری” توسط ارتش پاسخ داده شد و امروز حجازی فر با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از حل و فصل ارتش خبر داد این مشکل. داده شده

سریال شهید باکری؛ از گله اینستاگرامی حجازی فر تا حل مشکل بیابان

عکسی که حجازی فر به همراه خبر حل شدن مشکل سریال شهید باکری منتشر کرده است

امروز دوشنبه ، 26 آبان ماه ، مدیر شهید باکری در بخشی از این مقاله اظهار داشت که مقامات ارتش بدون کوچکترین شکایتی و بدون مراجعه به یادداشت قبلی وی ، مکان مورد درخواست را در اختیار گروه قرار دادند.

سریال شهید باکری؛ از گله اینستاگرامی حجازی فر تا حل مشکل بیابان

گریم هادی حجازی فر در سریال “شهید باکری”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا