فرهنگ و هنر

۹۴ اثر در یازدهمین دوسالانه سرامیک

دبیر یازدهمین دوسالانه سرامیک اسامی نامزدهای نهایی یازدهمین دوسالانه سرامیک را اعلام کرد که بر اساس آن 94 اثر برای این دوسالانه انتخاب شده است.


به گزارش ایواره و به نقل از روابط عمومی یازدهمین دوسالانه سرامیک ، هیربد همت آزاد – دبیر دوسالانه سرامیک – درباره مرحله انتخاب توضیح داد: از بین 176 اثر از 139 هنرمند که به مرحله نهایی رسیده اند ، 94 اثر از 87 هنرمندان ، آنها توسط هیئت انتخاب برای اجرا در یازدهمین دوسالانه سرامیک انتخاب شدند.

وی ادامه داد: شورای گزینش شامل مجتبی قربانی شاهكوچاكی ، مجید ضیایی ، بیتا فیاضی ، محمود محرمی ، نفیسه خلج ، بهزاد اژدری روز پنجشنبه (اول آبان) این آثار را در مرحله انتخاب دوم كه آثار اصلی به دبیرخانه رسید ، انتخاب كرد. . البته بحث های زیادی در این باره انجام شده است و این مقالات در روندی دشوار انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه اسامی برگزیدگان نهایی در وب سایت http://2salane.ir قابل مشاهده است ، گفت: انتخاب به معنای رد و پذیرش کار از نظر ارزیابی در آن نیست ، اما دوسالانه ها دارای استانداردهایی هستند که برخی از آنها استانداردهای فنی “. اگر استانداردهای فنی رعایت شود ، بقیه مراحل انتخاب نوعی انتخاب است و قضاوت درباره آن اثر نیست.

به گفته دبیر یازدهمین دوسالانه سفالگری ، این دوسالانه در تاریخ 29 نوامبر افتتاح می شود.

۹۴ اثر در یازدهمین دوسالانه سرامیک

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا