اقتصادی

راهکارهای جذب حمایت‌ مالی برای بازی‌سازان بررسی شد

راهکارهای جذب حمایت‌ مالی برای بازی‌سازان بررسی شد

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فراهانی، معاون تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد و جواد یزدان پناه معاون توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (پارک فاوا) در نشستی در خصوص زمینه‌های همکاری‌های مشترک میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و پارک فاوا در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش و ارائه خدمات حمایتی به بازی‌سازان بحث و تبادل نظر کردند.

بررسی زمینه‌های همکاری آموزشی برای توانمندسازی بازی‌سازان ایرانی و آموزش بازی‌سازان جوان با استعداد، برگزاری رویدادهای آنلاین و آفلاین، راه‌اندازی مراکز رشد در تهران و استان‌های مختلف کشور، ارائه خدمات حمایتی از جمله فضای کار تخصصی (به همراه تجهیزات تخصصی)، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا و سرور کلاینت (نوعی خدمت بازی‌سازی که در آن بازی‌سازان با عضویت در یک سرور به تمامی نرم‌افزارهای مورد نیاز خودشان با شرایط مورد نظر دسترسی خواهند داشت) به بازی‌سازان از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست در خصوص ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری بود.

عضویت مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شبکه تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) به منظور دریافت حمایت‌های پارک فناوری، ارائه گرنت‌های تحقیقاتی (گرنت پژوهشی بودجه‌ای است که برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار افراد یا گروه‌ها قرار می‌گیرد) به بازی‌سازان ایرانی از طریق ساختار حمایتی همگرا و مرکز رشد و رفع مشکلات انتشار و هزینه‌کرد بازی‌سازان داخلی از طریق اعطای کمک هزینه‌های مالی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین در این نشست با طرح مسائل و مشکلات بازی‌سازان کشور توسط معاون تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، راهکارهای جذب حمایت‌های مالی برای بازی‌سازان از طریق ساختار حمایتی همگرا و مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا