عمومی

نحوه خرید فن کویل سایت تاسیسات دات کام با بهترین قیمت

خرید فن کوئل با توجه به قیمت آن انجام می شود. در واقع  یکی از اصلی‌ترین مواردی که مشتریان محترم در نظر می‌گیرند، قیمت کویل فن است. البته در کنار قیمت باید به کیفیت و کارایی دستگاه نیز توجه کنید. بنابراین، ما پیشنهاد می‌کنیم برای پرداخت هزینه اولیه پایین‌تر برای خرید فن کویل، به دنبال وسیله‌ای با کیفیت زیر استاندارد نباشید.

خرید فن کویل و قیمت کویل بستگی به نوع متریال مورد استفاده در ساخت و ساز، نوع ماده بدنه (فایبرگلاس یا فلز)، ظرفیت هوادهی، ابعاد، شکل ظاهری، مواد کویل و تراکم آن دارد فن‌ها و نوع دستگاه موجود (سقف، کف، سیم پیچ دیواری، کانال و غیره) و مارک سازنده می‌تواند متغیر باشد. به عنوان مثال، قیمت کویل فن کف پوش تزئینی با ظرفیت 400 cfm که با مواد با کیفیت متوسط تولید می‌شود، معمولاً در حدود دو میلیون تا دو میلیون و پانصد هزار گوجه فرنگی است.

قیمت یک سیم پیچ فنر به چندین عامل بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع دستگاه است. انواع مختلفی از این سیستم‌ها وجود دارد. سیستم‌های فاقد آن، تعبیه شده در سقف، کانال، دیوار، کف، یک طرفه یا چهار طرفه و هرکدام بسته به فناوری استفاده شده در آن قیمت خاص خود را دارند. بنابراین انواع مختلف این دستگاه بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این دستگاه تأثیر می‌گذارد ظرفیت آن است. ظرفیت به کل بار در هر فضا اشاره دارد. بهتر است ظرفیت این دستگاه را با سرعت متوسط محاسبه کنید. علاوه بر این، میزان نویز یکی از عواملی است که بر قیمت این سیستم تهویه تأثیر می‌گذارد. موقعیت دستگاه و نوع فن و موتور می‌تواند در هنگام کار بر حجم دستگاه تأثیر بگذارد. همچنین برای خرید سیستم فن کویل باید به ابعاد و مناسب بودن آن برای مکان مورد نظر توجه کنید که این امر بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

شرکت ما با توجه به نیازهای پروژه، نوع فن کویل های مورد نظر شما و البته با استفاده از خط تولید مجهز و پرسنل مجرب، کویل های فن را با بالاترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت تولید و فروخته است. تولید انواع فن کوئل های این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت قالب بدنه دستگاه و استفاده از پروانه‌های فلزی و پلاستیکی با بهترین کیفیت و کمترین میزان صدا و نصب موتورهای اروپایی سه موتورهای داخلی و سرعتی با عملکرد عالی و ضمانت تعویض موجود می باشد.

قیمت فن کویل سقفی توکار بدون کابین 200cfm

فن کویل سقفی 200 cfm مطابق موارد مذکور که در ساخت کویل فن باید در نظر گرفته شود دارای قیمتی در حدود 18 میلیون ریال تا 20 میلیون ریال است. البته ساخت موتور و ظرفیت خنک کننده و گرمایش و نوع کویل مورد استفاده می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

قیمت فن کویل زمینی 600 cfm مدل WFC600-FD

خرید فن کویل های زمینی که یک نوع محبوب و پر کاربرد است و در بسیاری از بیمارستان‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، این روزها بسیار زیاد شده است. ظرفیت گرمایشی این دستگاه در حدود 14 کیلو وات و ظرفیت خنک کننده 6 کیلو وات است. این ساخته شده از کویل های مس با چگالی 8 باله است. قیمت این فن کویل زمینی حدود 28 میلیون ریال تا 31 میلیون ریال است.

شما مشتریان عزیز جهت مشاوره درمورد قیمت سایر مدل‌های فن کویل در ظرفیت‌های 200 تا 2400 CFM در سه نوع فن کویل زمینی، فن کویل سقفی و فن کوئل داکت، با کارشناسان فروش سایت تاسیسات دات کام تماس بگیرید. کارشناسان ما قیمت فن کویل دلخواه را به همراه مشخصات فنی کامل دستگاه در اسرع وقت به شما ارائه می‌دهند.

 

منابع مقاله:

https://www.aermec.co.uk/portfolio/fan-coil-units/

http://www.ice-air.com/cat-fcu/

دکمه بازگشت به بالا