فرهنگ و هنر

عرضه فیلم های به بهانه روز مقاومت

عرضه فیلم های به بهانه روز مقاومت

در آستانه روز مقاومت اسلامی ، سیستم “اماریار” مجموعه ای از فیلم ها با عنوان “مقاومت ، تنها راه پیروزی” را برای دیدن منزل و خرید به همین مناسبت به نمایش گذاشت.

در آستانه 13 اوت ، روز مقاومت اسلامی و سالگرد پیروزی حزب الله در لبنان در جنگ 33 روزه ، سیستم “اماریار” مجموعه ای از فیلم ها با نام “مقاومت ، تنها راه پیروزی” را برای نمایش در خانه منتشر کرده است. و خرید به همین مناسبت ، ارائه شده است.
سریال “نگهبان قدس” به کارگردانی “بازل الخطیب” و تهیه شده توسط “ضیا علی” اولین فیلم از سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است. این سریال داستان یک شخصیت برجسته جهان مسیحی ، هیلاریون کابوجی را نشان می دهد که در سال 1965 رهبر کلیسای کاتولیک در اورشلیم شد و از آن زمان تاکنون در مقاومت در برابر رژیم اشغالگر کمک کرده است.
مستند “سواحل اشک و زیتون” به کارگردانی “رضا برجی” کار بعدی این مجموعه فیلم است. این مستند داستانی چهار قسمت با 33 روز جنایات وحشیانه است که از ابتدای تا پایان جنگ توسط ارتش اسرائیل مرتکب شده است ، مقاومت و حضور مردم در بیروت و سایر شهرهای لبنان ، پناهجویان جنگ و کشتار افراد بی گناه در روستای قنا.
“Plaku و Arma” به کارگردانی و تهیه کنندگی “وحید امیرخانی” از دیگر کارهای این مجموعه فیلم است. این مستند تحولات در جنوب لبنان را از آغاز درگیری شیعه و مسیحی در سال 1975 و آغاز جنگ علیه مسلمانان به رهبری فالانژیست ها شرح می دهد. موضوع اصلی فیلم ابو حیدر ، سرباز لبنانی نزدیک به امام موسی صدر است که با الهام از انقلاب اسلامی ایران علیه صهیونیست ها و دشمنان شیعیان جنگیده است.
مستند “انار و انار” به کارگردانی “حیدر بنی حمزه” یکی دیگر از فیلم های بسته بندی شده از سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است که از ظلم و ستم اسلام گرایان شیعه در جمهوری آذربایجان روایت می کند ، جایی که اکثر مردم آن شیعه هستند. موج اسلام گرایی در این کشور با مشت آهنین سرکوب می شود ، که حتی از آن پرچم های عزادار ابا عبدالله حسین (ع) در امان نیست.
مستند “کشمیر ، یک بهشت ​​فراموش شده” به کارگردانی و تهیه کنندگی “سید سلیم غفوری” اثر دیگری در بسته فیلم سیستم “اماریار” است. این اثر محصول سفر به نقاط مختلف “کشمیر” است. منطقه ای بسیار زیبا که در طول تاریخ با عنوان “ایران کوچک” شناخته می شود. زیرا طی قرون گذشته ، این دو ملت از نظر فرهنگی به هم پیوسته اند. جلوه های تاریخی حضور ایران در کشمیر ، تاریخ و وضعیت فعلی این منطقه از جمله مواردی است که در این مستند بررسی شده است.
مستند “سلفی با ابو مهدی” به کارگردانی “وحید فراهانی” و تهیه‌کنندگی “سید هاشم موسوی” ، اثر دیگر این بسته فیلم است که حضور شهید “ابو مهدی آل-محندس” فرمانده هاشاد الشعبی را روایت می کند. در جبهه های مقاومت. شهید ابو مهدی نقش کلیدی در بسیج عمومی علیه داعش داشت و سالها با تهدید مشترک عراق در بین مردم جنگید.
پرتره مستند “شیخ المجاهدین” به کارگردانی “وحید فراهانی” و تهیه شده توسط “سید هاشم موسوی” فیلم دیگری از سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است که بخشی از زندگی “هادی آل” را روایت می کند. -امیری »، فرمانده سپاه بدر عراق. وی در پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش در عراق نقش مهمی داشت. پس از شهادت “ابو مهدی المحدس” ، وی به عنوان جانشین خود در بسیج مردمی معرفی شد.
مستند “شیوان یانکی ها” به کارگردانی “میثم پورراشیدی” و تهیه کنندگی “حیدر مأمور” از دیگر کارهای این مجموعه فیلم است. پس از اشغال عراق ، گروهی به نام آساب اهل الحق ، به فرماندهی شیخ قیس خزعلی ، دانشجوی جوان ، وارد یك نبرد مسلحانه و مستقیم با یانكهای آمریكایی شدند و ضربات سنگینی به آنها وارد كرد تا آنكه اشغالگران حمله كنند. شیخ در عوض ، نیروهای آساب یکی از مهمترین مشاوران انگلیس ، پیتر مور را گروگان می گیرند.
مستند “رویای خلافت” به کارگردانی و تهیه کنندگی “سید مجتبی خیام الحسینی” یکی دیگر از بسته های فیلم سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است. این مستند داستانی از بسیج مردم (بسیج مردمی) عراق در هنگام آزادسازی موصل است.
مستند “ارباب جنگ” به کارگردانی “وحید فراهانی” اثر دیگر این بسته فیلم است. این اثر با استفاده از فیلم های مستند گرفته شده توسط مبارزان مقاومت ، نقش ایالات متحده در ایجاد و پشتیبانی از داعش را مورد بررسی قرار می دهد. تصاویر به کار رفته در این مستند از طریق نفوذ کارشناسان اطلاعاتی و شناسایی جبهه مقاومت در مرکز فرماندهی و کنترل ایالات متحده و هواپیماهای بدون سرنشین آنها گرفته شده است و داستانی واقعی از میدان نبرد با داعش در سوریه و عراق به تصویر می کشد. .

مستند “بومرنگ” به کارگردانی “محسن تقی زاده” و تهیه‌کنندگی “سید جمال اودسمین” یکی دیگر از بسته های فیلم سیستم “اماریار” برای روز مقاومت اسلامی است که شکل گیری داعش در منطقه را دنبال می کند و مسائل جهانی را مطرح می کند. امروز اسلامی. و ریشه های اصلی جریان تکفیر را زیر یک ذره بین می گذارد.
سریال مستند “انقلاب بدون مرز” به کارگردانی “ربی ساکاف” و تهیه کنندگی “قاسم منتظری” از دیگر کارهای این مجموعه فیلم است. قیام های مردمی اخیر در کشورهای عربی رواج گسترده ای دارد ، از جمله آنها می توان به تأثیر انقلاب اسلامی ایران و عقاید امام خمینی ، جنبشهای مردمی ، نقش جوانان در انقلابهای پیشرو ، مخالفت با استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم اشاره کرد. و آنها استراتژی هایی هستند که در یک جنگ واقعی و حرفه ای در واقع اخبار و تبلیغات رسانه ای جهان را از بین برده اند.
فیلم “مالکوم X” به کارگردانی “اسپایک لی” داستان “مالکوم ایکس” رهبر مشهور سیاهپوستان را روایت می کند. مالکوم توسط پلیس دستگیر شد و به ده سال زندان محکوم شد. او در زندان بود ، جایی که او به مطالعه دین پرداخت ، به اسلام گروید و روند زندگی خود را تغییر داد.
حسابرسان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت “اماریار” به Ammaryar.ir با خرید اشتراک با 50٪ تخفیف ، این آثار جذاب را بارگیری و تماشا کنند.
“اماریار” منبع تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار “فیلم ها را با خانواده تماشا کنید” به دنبال انتشار و تهیه محتوای سالم از فیلم های مستند در وهله اول و فیلم ها و انیمیشن ها ، فیلم های کوتاه است. و فیلم های موسیقی از تولیدات محلی. خارج از کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا