فرهنگ و هنر

نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان در تلویزیون

نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان در تلویزیون

برنامه “نمایشگاه ویدیویی بزرگترین نقاشان جهان” در قالب مجموعه “چهار ضلع علم” از روز چهارشنبه (13 تیر) از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش ایواره ، و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما ، برنامه “نمایشگاه ویدئویی از بزرگترین نقاشان جهان” محصول 2018 انگلستان است که به بررسی آثار برخی از مشهورترین هنرمندان سبک پرداخته است. در قالب نمایشگاه در سراسر جهان

پخش این سریال از هفت قسمت از روز یکشنبه (12 ژوئیه) از شبکه چهار سیما آغاز می شود.

در بخش اول این مستند ، آثار ادوارد مانت ، پدر هنرهای مدرن ، نمایش داده شده و مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین مطالعه آثار ادوارد مونگ ، خالق نقاشی جیغ در یک نمایشگاه به مناسبت تولد 150 سالگی وی ، موضوع قسمت دوم این مجموعه است.

کشف ماتیس با نمادین ترین وقایع قرن بیستم ، نقاشی نقاشی های Warmier و اسرارآمیز هلندی قرن هفدهم ، نمایشگاه های رامباندت در موزه ملی لندن ، کاوش در کار وینسنت ون گوگ و نقاشی ها امپرسیونیست که منجر به توسعه این سبک شد ، که در بخش های بعدی مجموعه “نمایشگاه بصری بزرگترین نقاشان جهان” به نمایش در خواهد آمد.

سریال “چهار ضلع علم” به لطف تلاش واحد تهیه برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا